HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Kimitfőz?Hal pikáns raguval

2010.08.05. 23:18 Krilla

Ma megint újat főztem.Gondoltam,valami olyasmi kéne,ami könnyen kész van és nem ég oda.
Előzménynek annyit,hogy igen sokat pepecseltem a répapucolással,aprítással és persze a karalábbal is,erre a végső sűrítési fázisban alaposan leégett a főzelék...mivel le akaratm ugrani a pincébe cukorért,közben bejöttem a szobába,ránéztem a gépre,a gyerek meg rácuppant a cicire,ha már meglátott.Így lett a finomfőzelékből iszonyfőzelék.Mi meg szépen kaja nélkül maradtunk.
 

 

  Borzasztóan sajnáltam az elvesztegetett időt,alapanyagokat és azt a tényt,hogy a saját borsónk veszett kárba(árvíziborsó;).A kerten állt a víz,mikor szedtem,hol féllábszárig süppedve a sárba,hol deszkákat a kertbe cipelve és rajtuk egyensúlyozva a sártól csúszós gumicsizmában)

Szóval az új étek:szerencsére az épp kiengedett tengeri hallal még nem tettem semmit(ezek után nem volt kedvem sütni),ezért a következőket találtam ki:
  Kockára aprítottam 2 padlizsánt,és összedaraboltam térfogatra kb.annyi paradicsomot.A mélyebb serpenyőbe(jó nagy,Ingenio)tettem olajat.Bele a padlizsánt,megsóztam.Erre a sózott halat,majd a paradicsomot és ismét sót.Fedő rá,és takarékon vagy fél órát pároltam.Közben mikor félidőben megkevertem és a halak felülre kerültek,jól megszórtam őket aprított zöldségzöldjével(olyan 2 maréknyi)és így párolódott tovább.
  Ezután kivettem a halat,és a ragut tovább főztem,de beleaprítottam egy közepes cukkinit héjastól,majd olyan 15-20 dkg hajdinát szórtam bele.Elpárolgattam még vagy 20 percet,kis vizet is kívánt még a hajdina.Lefedve pihent még,amíg pár szelet cukkinit és padlizsánt másik serpenyőben pároltam-mert itt volt egy ismerősöm,aki most nem eheti meg a héjas cuccokat és a hajdinát se
 Gondolkoztam,mit tegyek még bele,de végül úgy ítéltem meg,elég bele a só.Igazam lett:mindenkinek ízlett:).

Szólj hozzá!

Címkék: főzés hal padlizsán cukkini gluténmentes tejmentes tojásmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr422202446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása