HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Kimitfőz:Nosztalgiakrumpli

2011.07.28. 17:13 Krilla

Dél körül feltettem krumplit héjában főni.Most meg megeszem.A két esemény közt volt zuhanyzás(elázva,kissé kihűlve jöttem be a kertből,így jár,aki esőben megy gazat és szilvát szedni,meg karalábot,paprikát,paradicsomot.De hát valamikor neki kellett már kezdeni.Úgyis folyton esik,a gumibaki meg már rajtam volt az esőkabáttal.Így nem annyira vígan,de elökörködtem kinn állatellátassal és fa alja felszedéssel majdnem 2 órát)melegítő jelleggel.Valamint a karaláb pucolása,gyalulása,zöldbab pucolása és gőzölése,és szilvapucolás is.

 

A gyerek már evett és nem volt éhes,én elvoltam a tejeskávéval és a mentateával eddig,most akartam egyben megenni egy kisebb elefántot.Mivel a szemem kiesőben volt,szóba nem jöhetett az eredeti A és B terv(repögetős krumplislángosféle,illetve szilvás gombóc-bár még lehet a maradékból majd)
 És hát mi az ami hamar,könnyen megvan?Naná,a tavaly nyári fő kajám,az olajos krumpli.Figyelem,fogyókúrás kaja kell,hogy legyen,mert rengeteg olajat bevesz,viszont ha ezt esszük főtt almával,főtt rizzsel,esetleg sült krumplival,néha párolt zöldséggel-viszont mellette semmi mást,max.meggyet,szilvát,akkor szépen le lehet fogyni 2 hónap alatt 8 kilót.Saját kényszertapasztalat.

Krumplit főzünk sós vízben vagy héjában(ezt értelemszerűen megpucoljuk később),összetörjük,megsózzuk,öntünk rá rettentő sok olajat,meg esetleg őrölt pirospaprikát ééééés ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: krumpli kimitfőz

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr633107692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása