HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Agyondiétás rakott karfiol

2012.10.01. 21:46 Krilla

Ittendette mostanában annyi baj van,hogy inkább nem is írok.Csak a szépre emlékezem,például a vadkacsaetetésre a Vajason,mikor énmarhaságom bokáig lógatja a csülkét a vízbe,majd akár térdig,ha "meleg" a víz,úgy majd'1 hete combig bekívánkozott volna a visszeresebb lábam(nézték volna hülyén a foktői buszról gondolom:D)
Na de főzzünk,ill.süssünk!

Múltkor szörfölgetve valahogy elvetődtem egy vega oldalra,ahol egy régi receptben vegán sajtszósz leírás volt.Egy darabig gondolkoztam,néha meg-megnyitottam,majd saját variációs rakott karfiol készült nagy levegővel és lendülettel.
Először a végkövetkeztetés:apa elaludt,mire elkészült,nem nyilatkozom róla,mi a gyermekkel repetázunk.Meg kell sózni,majd még jobban és lehet,hogy akkor is sótlan lesz a végén.Kicsit vizes,lehetett volna benne sokkal több hús,vagy a rétegek közé is szósz,de így is jó.

-2 fej karfiolt(közepes)abáltam.Mikor megjegyeztem,hogy több is lehetett volna,kiderült,hogy nem csak a gyerkőcnek adtam egy darabot,de férj is belelopott(öhömm,és a 2 fejből a hulladékkal 2 százlábú távozott a tyúkcsőrök irányába)
-90 deka darált húst sütöttem össze
-3 fej vöröshagymával
-fél kiló rizst főztem meg-vagy kicsit többet
A szószhoz
-1 konzervkukoricát botmixerrel a szószba zúzva
-saccra 2 nagy maréknyi rizslisztet
-kb 2-3 evőkanálnyi kukoricalisztet
-1 lapos kiskanál római köményt főztem össze
-kb.2-3 dl rizstejjel
-kb.7 dl vízzel
és a legérdekesebb,ami legelőször a lábasba került az olajon kívül:
-kb.2-3 dl nagyon sűrű burgonyakrémleves

1 vastag réteg karfiol,1 vastag réteg rizs, a hús bő 3/4-e(itt még azt hittem,nem férek a lábosba majd,amiben sütöttem-olyan 4 literes),rizs vékonyan,karfiol vékonyabban és a szósz,valamit előmelegített sütőben kb.1 órai gyötretés.
A kimaradt rizst egyszerűen összezattyoltam a kimaradt hagymás hússal,beleöntöttem egy püspökkenyérformába,majd mégiscsak öntöttem rá ketcupöt és 2 ujjal kissé összekevertem.Majd jött a szósz és ment  a lábos mellé.

Ja,alul égetős gázsütő,nálam 5-ös fokozat.

Szólj hozzá!

Címkék: főzés gluténmentes tejmentes tojásmentes adalékanyagmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr424814524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása