HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Egész nap otthon van,nem csinál semmit!...?

2011.07.16. 10:52 Krilla

Egyesek majdnem fél 10-kor keltek megint.Meg tegnap se csináltak semmit.
Részletesebben:Tegnapelőtt is éjjel 2-kor volt a fekvés(és még el se lett mosogatva,meg rend sincs,ellenben volt lekvárfőzés,állatellátás,mittoménmi,barackszedés,anyámkínja)tegnap kelés után netezés,majd 11-től nem is voltunk benn.Állatellátás,viráglocsolás 60 liter vízzel(ez majdnem minden nap)Pucoltam,turmixoltam,főztem,üvegeket kerestem,szállítottam ide-oda,befőztem a fazék baracklevet,állatellátóztam,céklát összeszedtem,raktam ki még kicsit,kajánkat melegítettem,ettünk,baracklé második felvonás,szed,pucol,mixel,főz,kimer,dunsztol,előzőnél egy kupak lecserél.Ekkor 6 elmúlt már.Zuhanyoz és zuhanyoztat,öltözik,ken,ötltöztet,pár barckot betesz.Gyereket lepasszol,ismerőshöz beugrik pár percre,van-e üvege,másikhoz beugrik pár percre,barackot odaad,látogatás a kórházban,lidliben tetőt vesz,meg próbaképp másik márkájú gumit-celofánt.Majd így este 8 után hazafelé megáll a potyogó meggyet szedni egy háznál(meg volt beszélve már 3 napja),majdnem 9-ig meggyet szed,hazajön,lepakol,elindul,visszafordul,apunak tojásokat odaad,pisil,elindul gyerekért,Hurrá-hurrá,gyerek épp eszik,közben szokásosan pörög-forog.Én is ettem,hazajöttünk.Levetkőzés,meseolvasás(amúgy ilyen későn nem szoktam),altatás,gyerek fél 11 után elalszik,11-ig mellette marad felpolcolt lábakkal,majd mosogatás,meggymosás,magozás,valamennyire lecukrozás,nehogy meginduljon délelőttre így kimagozva(pincébe nem mehet a muslincák,legyek miatt,spájzban se hely,se hűvös,hűtőbe nem volt kedvem betenni,be ne vegyen szagot),és hopp,10 perc múlva hajnali 2.Éjjel egyszer kel gyerek miatt,telefont lenyomkod 7 és 8 között párszor(ez azért érdekes,mert kínlódok,hogy felkeljek,de magammal szúrok ki,mert se nem kelek,se nem pihenem ki magam.Holnap hagyom magam aludni azért is)majd felkel és basszus,már ennyi az idő???
  És ugye férj csak annyit érzékel,hogy megint se rakodás,se takarítás,csak a kupi nőtt a kinti konyhában(naná,eddig nem volt benn semmi,most meg 2 nap alatt bekerült asztal,vödör,1-2 eszköz,3 szatyor üveg,az asztalon a szilvalekvár még,valamint a dunsztban a barackok.És annak a függvénye,hogy maradnak-e a helyiségben,hogy mikor tudjuk elhozni a szekrényt,ami kinn lenne majd.Nagyon tetszik az a szekrény,nagyon várom már.A nagypapám(apai) testvéréé volt,vagy 15 éve megörököltem,csak nem volt hová tenni,szobai szekrény nem lehetett belőle,mert rettenetesen naftalinszagú.Amúgy a tükre törött,de ez sose zavart volna.Az a fajta szekrény,aminek alul van 2 ajtós pakolója,fölötte 2 vitrines polc(ott a tükör) meg egy alacsonyabb akasztós rész.Alacsony az egész,ívesek az ajtajai és gyönyörűszép.Hogy dió vagy milyen fa,azt nem tudom.
Szóval lehet hogy az aljába költözik majd valami a befőzött cuccokból.
Amúgy nagyon elszomorodtam,hogy a befőttes üveg 99 Ft/db tető nélkül,mert kellene majd még valszeg.Legalábbis a gyerek megrendelte hogy főzzek őszibaracklekvárt is(az ugye megint egy 5-6 órás meló minimum,mármint csak a főzése,abba se óhajtok cukrot tenni),kajszit fogok kapni,de abból eleve nagyobb adagot kértem:inkább főzöm 2-3 órával tovább már akkor,de nem 4-5 üveg legyen.Óóó,még ha natúrbefőttet is rakhatnék...Na és ugye most megyek és szűröm-turmixolom.főzöm epotyameggyet.Abból lesz szörp is:).

Szólj hozzá!

Címkék: főzés lekvár kimitfőz

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr703071820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása