HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Kimitfőz?Hajdinás pulykacafrangok

2010.07.30. 00:22 Krilla

Azt hittem,hogy valami pulykahús kockák dermesztődtek a fagyasztóban(olyan 3/4 kilónyi),de mikor már sercegett az olaj,akkor derült ki,hogy valami nagyobb darabos farigcsált húscafatok.
 Akkor meg már nem piszkáltam különösebben...
Gyors átsütés után(közben sózva)megszórtam némi majorannával,később végre-valahára felkezdtem a májusban Szegeden beszerzett római köményt és abból is raktam jó másfél teáskanálnyit.
  Ezk után nem éreztem úgy,hogy rizst kéne bele tenni,így maradt a köles vagy hajdina-ez utóbbire szavaztam.Átsütögettem a hússal(nem kevés olajon kezdtem sajnos)és engedgettem vízzel,néha sóztam,majd mikor rájöttem hogy eggyel kevesebbszer is elég lett volna sózni,akkor a Márti barátnőm által rám ruházott cukkini is abban kötött ki apró kockákra vágva.Amúgy is kellett bele valami színes,ha lett volna elég,akkor paprikát tettem volna bele.
 Nem rossz.

Amúgy a palacsinta annyira nem volt rossz,hogy reggel is azt kért a gyerek,csak most többet sütöttem,arányaiban kicsit kevesebb keményítővel.

  Hű,és hányan láttak már ilyen hülyéket...Rossz szomszédság török átok,mi?

Szólj hozzá!

Címkék: főzés pulyka cukkini gluténmentes hajdina tejmentes tojásmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr592186223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása