HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Nyaralás projekt-2.kör,egyebek

2012.04.28. 11:39 Krilla

Ezidáig a humánjövő oldalon megjelenő klubhotelekből 2 válaszolt(5-nek írtam),egyik kategorikusan azt(brühühü,Siófok),hogy főzési lehetőség biztos nincs náluk,egy másik pedig megadott telefonos elérhetőséget is,kérve a telefonszámom.Minthogy este 7 felé olvastam, a számot hiába hívtam,nem vették fel,de ha lehetne főzni,tuti írták volna.
 Alighanem csak lehetőséget nyertem,valós felhasználható kedvezményt nem.
 A fő,hogy ha tenger pénzem lenne,a balatonöszödi kormányzati üdülőbe is mehetnék-hehe-mert az is fel van sorolva az Erzsébet programban.Na de akinek olyanokra van pénze,azoknak minek jegy?

Az a röhej,hogy itt van Szelid,biciklivel elérhető(úgy 15 km),de fogalmam nincs az ottani helyzetről.Azt tudom,hogy a Tó Szállóból fizetős idősotthon lett ha minden igaz és a kemping tök üres,tán csak motorostalálkozóra nyitják ki.De hogy az olcsóbb üdülőkkel mi van?Vannak-e kiadók?Gondolom igen,de ki kéne menni,sok számot felírni,hívogatni,mert tavaly is tán 2 hirdetést ha láttam újságban.Na meg oda is családoknak jó menni,esetleg több családnak egyszerre,általában a bungalókat egyben szeretik kiadni,nem személyekre számítva.

Meszesen se tudom mi van,sátrazni éngyerkőmmel nem vagyok elég bátor,meg nem is lenne miben.Majd próbálunk pár délután kiugrani fürdeni legalább-tavaly legalább a víz szélébe bejött a gyerkőcke,mikor ismerőssel voltunk.
 Ja,neki is kéne fürdőgatyó,kinőtte...
 Egyelőre anyagi csőd van,össze se merem számolni,hány tízezret hagytam idén eddig a gyógyszertárban,ugyanis nem csak a homeos cuccokat veszegetem a gyereknek,magamnak is elkezdtem venni már ezt-azt,pölö glukozaminos dolgokat az ízületeimre,mivel legalább 5 éve nem szedtem semmit,bár fél évente kéne 6 hetes kúrában.Jön a nyár,a dögség,nem bírom a visszérharisnyát érerősítő valamit is vettem,azt legalább féláron.Tavaly kánikulában már dögségesen fájtak a lábaim,bármit csináltam velük,műttetni meg nem szeretném.
 Szúnyoghálót is kéne venni,a tavalyi évet anélkül nyomtuk le,az ideit nem szeretném.

Jelentem egész klassz lett a joghurtos padlizsánsalátám is(serpenyően,héjasan szeletekben sütött padlizsán,hűlés után kockázva,sóval,kis cukorral,aszkorbinsavval-pedig kell itthon lennie citromlének,de nem találtam épp-joghurttal és paradicsommal).Igaz,ma fostam tőle,mint a torkos borz-gondolom végső soron túl olajos volt.
 Tegnap este vetettem még(sok-sok mindent),közben gondolkoztam:ha terem a tépősaláta,kiderül majd,hogy attól is megy-e a hasam,vagy csak az Eisbergtől,meg a vendéglős tárkonyos jégsalátától.De ugye együnk sok salátát,mer'az egészséges-hát persze.
 Csak tudnám,hová kevertem el a póréhagyma és az estike magot...
A kertet pedig saccra lerajzoltam,mit hová vetettem,nagy dilemma,hogy mi kerüljön a legszarabb,leggazosabb,legmegművelhetetlenebb részekbe...Asszem oda lesz vetve a cukkini,patisszon,meg ha kikel akkor a dinnye.Kéne azért alájuk valami fólia.És a növények mehetnének a számukra kiásott gödrökbe lapátolt komposzba.
 Kiültetném én a paradicsomot is,de nem merem még fagyosszentek előtt,pedig egyik már kezdi a virágokat hozni.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta nyaralás főzés kert padlizsán

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr614477819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása