HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Pechek voltak

2012.04.19. 20:09 Krilla

Konkrétan majd'2 hétig,persze nem merem kijelenteni,hogy vége.El nem tudom sorolni,mi minden jött össze,hétfőn még ugye Húsvét volt,mondjuk esett a hó,mentettük a muskátlikat a teraszra(és megintcsak elodázódott a palánták kirakása ugyanoda).Kedden 6-ra kellett mennem dolgozni.Az egy dolog,hogy a város másik végében lévő ovi volt ügyeletes

 

,de ugye 6 előttre nem megy be senki,illetve hivatalosan 6-tól lenne vi,de amúgy se akartam én senkit azért olyan korán "berángatni".
 Megbeszéltem  abarátnőmmel,hogy jön gyerkőckéért,felveszi a csomagjaival együtt,elviszi hozzájuk,ahol együtt ébresztik Tint,regeliznek,Tintin megy a mamájához,Gergő elszállítódik a Csokonai oviba,Márti megy dolgozni,majd valahogy meghálálom esetleg.Nos,a főzéstől,készüléstől,sírógyerekvigasztalástól eltekintve beértem volna dolgozni,ha....nem dobja le a biciklim a láncot.A szép az egészben,hogy legutóbb,pár hónapja csinálták meg úgy,hogy "soha többet nem fogja ledobni a láncot".
 Márti már elment,apa tehát fogta a kocsit,meglátjuk indul-e.Indult,már másodszorra.Aztán félúton megállt.Aztán ment tovább.Picit késtem...
 És a hét ebben a szellemben folytatódott.Minden kiesett a kezemből,beütöttem mindenemet mindenhová(pl.fejem takarítás közben blokkolóórába,szemetelés közben üvegpolc sarkába,a fájós hüvelykujjam többször több helyre),végigment rajtam is valami hülyeféle nátha,aminek a komolyabb része elég hamar átment rajtam,de az orom és a szám közt megjelent valami herpeszféle,most kvázi úgy nézek ki,mintha olyan debil lennék,aki folyton csak csorgatja a taknyát,míg az ki nem marja.Hogy még jobb legyen, a hülye hólyagk,majd sebek megjelentek a bal orrom belsejében is.
 Na aztán volt olyan,hogy mielőtt nekikezdtem a krumplipucolásnak,2x esett ki a kés akezemből-ok,lehet még álmos voltam,de mégsem értettem-majd ugyanezen a napon 3 vagy 4 alkalommal botlottam meg 6 óra leforgása alatt a munkahelyemen.Egyik nap megjegyeztem:még jó,hogy a felmosó nyele nem törékeny,merthogy az is folyton dől,mint az ütemterv.
 Vagy felvettem a 100% műszálas fekete nadrágomat takarítani,azt nem munkásnak szántam,de az volt az egyetlen vékny,munkára befogható nadrágom-úgyse marja ki a Domestos.Na nem is az marta ki,hanem a vízkőoldó.Hát most amíg nem turizok valahol vékony munkásnadrágot/rövidnadrágot,addig kénytelen leszek a vastag,posztószerű műszálas nadrágomban dolgozni.
Ezen a héten hétfőn másik nadrágban mentem,másik kabátban(vagy blézer vagy mi),nem volt zsebem-nem vittem blokkolókártyát.
Tegnapelőtt benn maradt a telefonom-vidáman nyomta az ébresztőket az öltözőszekrényben kolléganőm örömére hajnalban.
 Ma pl.2 bazi fekete folt lett a posztógatya térdén,szőnyegpucolástól,amiben ugye olajsár is volt.
Ja igen,félreértéssel fújó-köpő ellenséget is szereztem...
És a lakás még mindig a feje tetején van a kacsaláb helyett.

Ámde finom volt a "menzás" tárkonyos jégsaláta,amit kíváncsiságból ettem."Agyoncsapta" a salátát a tárkonyos tartár,meglankadt,de nagyon ízlett-meg a sült hús is,amit kaptam mellé.
 Ma reggel görögsalátát gyártottam,azt gondoltam,vagy 3 napra,de én elvittem úgy 1/4-ét,a maradék nagyobb részét meg befalta férj,amin őszintén csodálkoztam.
Mondjuk volt az ügyben annyi kurvaság,hogy egy morzsányi bazsalikom sem volt itthon,az enyémbe kakukkfüvet raktam,és olajbogyó csak az enyémbe került.
 Gyerkőce fasírtot kapott,ami nem ízlett neki(apjának igen,le is csesztem,életemben először szerzek darált csirkehúst,ismerős hozta,de hetekig nem kapott a hentes-ő meg eszik a gyerek fasírtjából-mondjuk,hogy minőséget ellenőrzött)de azért az oviban egész jól megette,és most este is.
 Nincs benne nagy fantázia:hús,só,rizsliszt teflonban sütve.Krumplit is akartam bele reszelni,de arra nem jutott idő,így is elkéstem volna,ha én öltöztetek.

Ja igen,az én kishercegem megkérdezte ma reggel:anya,megvan a kártyád is...?Édesbogár,ha a kedvenc Ordítója nem is jut eszébe reggelente(de ha nem visszük az katasztrófa persze),legalább rám kezd figyelni.Mondjuk olyan is van,hogy magamnak felejtenék el kaját vinni...

Szólj hozzá!

Címkék: munka saláta baj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr994461741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása