HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

De jót főztem...:D

2012.01.21. 08:30 Krilla

 ...helyesebben pároltam.
1;Hajnalkám,te azt nem tudhatod!!!
2;Venni kéne már szőke hajfestéket...
Gondoltam,hogy ha már kaptam nyáron ajándékba ételpárolót,ideje lenne használni is,nem csak fagyasztás vagy aszalás előtti pároláshoz.Múlt nap bevált,na majd most is.

Úgy kezdődött,hogy besóztam a faros csirkecombot(nálunk kábé ez a dőzsölős kaja),majd még 2x.(kevés lett mégis végül)2 db alá-fölé aprítottam lapjára 3 gerezd fokhagymát,ezúttal aszalt paradicsom nem került a combokra.
Őőő,pontosan...?
Úgy 3-4 csipet zsályát kevertem 1 nagy csipet borsikafűvel,1 kis csipet majorannával,2-3 csipet kakukkfűvel és úgy 3-4 kiskanálnyi paprikával(ez persze édesnemes kalocsai fűszerpaprika apukámtól,de a fene fogja fűszerpaprikát írogatni,az olyan hosszú,mi errefelé így hívjuk.A paprika az egyértelműen az őrölt pirospaprika.Gondolom Makón meg a vöröshagyma hagyma,Bátyán a fokhagyma lehet a hagyma a köznyelvben;)) és azt még rászórtam.
A fölötte lévő edénybe fagyasztott zöldségkeverék került,karfiol-brokkoli-répakarika,ez fél kilós zacskó volt,a legfelsőbe valami kínai zöldségkeverék,amiben bár vannak csírák,és valami idegen féle gomba,az eddigi tapasztalatok alapján a gyermek is bátran eheti.Kb.60-75dkg lehetett a kilós zacskóban még.
Ezeket is besóztam persze,ezeket se eléggé persze.
 Alul volt sok víz,bekapcsoltam,felhúztam az időzítőt maxra(1 óra),ketyegett-ez fontos:p.És bejöttem,mint aki jól végezte dolgát.Örültem csendesen,milyen kafa,kinn párolódik a cucc,keverni se kell,se nézegetni,nem éghet le,míg le nem jár,a víz se fogyhat el,abszolút kényelem:).
 Majdnem 1 óra múlva kimentem megnézni.
A következő látvány fogadott:
-a csirke nem változott
-az edények oldala belül nem volt párás
-mi több,a zöldségek deresek voltak.Holott az időzítő járt és ketyegett.

Basszus,nem dugtam be:DDDDD.

Miután ez is megtörtént és újra felhúztam,gond nélkül lement a program persze és elkészült a kaja,de hogy lehettem ennyire figyelmetlen:D?






 

Szólj hozzá!

Címkék: csirke főzés pároló

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr123604054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása