HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Félmandulagyuszi

2011.12.16. 08:37 Krilla

Tegnap voltunk a vándormuzsikus előadásán,csak negyed órát késtünk,mert az agyonázás és pocsolyában rohangálás után Anna,Petit kellett olvasni és elment az idő.Egyébként egész utcaszakaszos pcsolyája volt a fiamnak,olyan rossz errefelé az út.Mikor legyen gyerek,ha nem most:fel volt öltöztetve gumicsizmába,esőnadrágba,esőkabátba,hadd pocslyázzon,ha elesik és mindene vizes lesz,5 perc alatt be tudom tenni egy kád meleg vízbe.Nem is volt semmi gond,élvezte nagyon.
Vissza a Vándormuzsikusra(Gulyás László)nagyon jó előadás volt,gyönyörű jelmezben.Rengeteget nevettek a gyerekek.
 Utána a Fő utcán kolbászoltunk.Gyerek szó szerint,mert megint kapott kolbászkóstolót,míg én a méhésszel beszélgettem.Okos gyerek,büszke vagyok rá:kínálták kürtős kaláccsal és nem fogadta el,mert kiverős.(de pl.szörpöt mindig kunyerál barátnőméknél,azt a #**@&Kubut kiköveteli a mamánál...)
 Aztán unokatesóhoz mentünk játszani,ott már éreztem valami torokfájást(tökéletesen szelel az orrom,nem is tüsszögtem vagy köhögtem egyet se),mire hazajöttünk,abszolút rosszul lettem,dagonyáztam a hőmérő szerint 44 fokos vízben,de másodjára már nem tudtam eléggé felmelegíteni.
Leüvöltöttem a gyereket tele tüdőből,mert tényleg rettentően  szarul voltam,erre azt hazudta az apjának,hogy jöhet fürdeni,vetkőztesse le(azt mondtam félóra múlva)és jött volna a hasamra ülni addig is,míg kihűl a víz.Egy anyának meggebedni sincs joga és lehetősége...Vagy egy órát áztam,attól máskor jobban szoktam lenni,most nem,este 9-kor is kattogtak a fogaim,majd szétment a fejem,égett a szemem és 104 volt a pulzusom(számoltam).Fél órát feküdtem csukott szemmel,fél órát olvastam-ez volt 11-ig.Melegítőben,több soros sállal aludtam,gyerek is vagy 5x felkelt.
Még mindig pocsék színem van és fájogat a fejem,de a mandulám összement eléggé(csak a bal dagadt be).
Na,én nem fertőzök,időm sincs rá,meg mondom,se tüsszögés,se köhögés.
Ma nem megyek mindenesetre sehová.Vagy főzök-rakodok,vagy pihenek.Érdekes,hogy nincs lázkiütésem,igaz 2 pezsgőtablettát benyomtam este.
A kutya járt rosszul,nem kapott enni,olyannyira rázott a hideg.Apának meg nem szóltam,hogy adjon neki.

A karácsonyi ajándék nálunk tök egyszerű:a gyereknek nyáron megvettem a reálhozamból Tescoban meg a Fakopáncstól ősszel a vonatpályát,kiegészítő síneket,apa nem kap semmit,én se,szüleim se,tesómék...nem tudom.Tesómnak akartam csinálni ágyaspálinkát sk,de még mindig nincs pálinkám...A kis megtakarított banki pénzből(túlórapénzek dolgozó koromból stb) csináltatok az unokatesónak egyedi kanalat-villát,kanalat fiacskának is egyet vagy kettőt és barátnőm fiának is kéne-ezt találtam ki a tűzoltóautó helyett,ami fiacska játéka közben tört össze.Ez is létráskocsis,és meg fog maradni,nem törik össze.Azt mondjuk nem lehet tologatni és karácsonyra lenne,csak úgy.
Ha nagyon akarok rá találni pénzt,akkor esetleg fiacskának veszek fél kolbászt.Sajnos babakaját nem tudok:sir:.Sehol nincs olcsón.
Tavaly áprilisban vettem vagy 43-at,a pünkösdista gyülekezet árulta,100 Ft volt darabja,Nestlé és nagy menü,kiválogattam a tojás-tejmenteseket,gyerek fizette.Azóta is babahamiját szeretne ha arra járunk.Abból enne melegszendvicset.

Gyerkőcöm most frissiben megígérte,hogy szót fogad és jó lesz(haha) ha nem megyünk ma oviba.Nem erőlködök,mert én is szarul vagyok,neki meg folyton szörcsög az orra.Kifújni nem lehet,kiszívni se,nem jött semmi.Ellenben nem tetszene az óvónőnek se hogy egész nap szívja az orrát.Kétpofára eszi a virágport,mézet,mégse gyógyul.
 Ellenben a napokban megint nagyon rákapott a Sinlacra,reggel-este eszi,ennek örülök.Szilvalével.Meggyet nem akar most,múltkor az volt a sztár pedig.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr443467892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása