HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Bringabajok

2011.12.08. 23:30 Krilla

Ó,ha annyi ezresem lenne,vagy csak ötszázasom,ahányszor az utóbbi 1 évben mondtam,hogy ha lesz pénzem,veszek egy jobb bringát...Hát,na kérem,már a kormány is rozsdásodik(márciusban volt 2 éves a járgány,ne feledjük),a markolat alatt is

 

-ami szintén maga a csoda,klassz puhább gumi,ha süti a nap,nyúlósabb és ragad,mint a ménkű,a fene tudja miért.Nem győzöm a kezem mosni.Szidom én mindig,hgy félrevált,nem vált(szervízben mindig épp jó)hogy befog a fék(ebből volt már 2 durrdefekt,mikor leszartam és nem vittem folyton betétet berakatni,aztán kikoptatta a fém a gumit),hogy lemegy a lánc,hogy forog a markolat.
(Közben bocs,ha az átlagosnál is nagyobb hülyeségek vannak írva,"nem fog" az "o" betű,sokszor utólag pótolgatom.)
Vettem nemrég,tán bő egy hónapja jó kis többkilós láncot rá.Gondoltam,az nem megy hamar tönkre.Nem,azt remélem nem,de múltkor mikor jó hideg volt és leesett,akkor a műanyagborkolatból letört egy jókra darab.Most már legalább tudom,hogy a láncra dróttal van rögzítve a nylonszövet a végeken(gyöngyvászon talán hivatalosan).

Hogy a mai napom se legyen teljesen jó,elvittem reggel oviba a gyerkőcöt.Hazafelé ütött minden úthiba(felénk meg csak az van).Na mondm,mindig én vagyok a lükepék,hogy nekem folyton lapos a biciklim,de ezt nem lehet eltagadni,ez tényleg rossz.
 Aztán persze elfelejtettem szólni.Merthogy én ilyen autószelepeset inkább ketten pumpálok,mert rá tudom úgy húzni és szorítani a szelepre a tömlőcsatlakozást,hogy a bringáról ne tudjam leszedni,ellenben a gumi kajakra leeresszen.
 Na,gondoltam,gyorsan eltekerek a gyerekért,és megyünk dédit látogatni,hogy fog örülni...örült is,a vacsoránál,de nem du egykor.Merthogy a bazi szél felborította,hgy elgörbült a sárvédő és a benne lévő csavarvég nyomta a kereket,az egy dolog,de bizony azért volt lapos,hogy dél utánra még laposabb legyen:itt egy defekt,helóbeló. 
  Megjegyzem,a külső gumik szarrá vannak repedve,régen 10 évig is jó volt egy külső,ha nem tovább.
Ekkor kezdtem káromkodni,hogy a francba van,hogy nekem 4 biciklim van,plusz egy ócska mountain bike-ezt sose számolom bele,mert nem fogom feljavítani és ráülni,ez tiszta sor,pár zacskó aszalt áfonyáért meg egy tábla joghurtos Milka csokiért vihetné bárki-de sosincs egy rendes se.Jó,a régi Peugeot az lehetne rendes,de verseny,szaknyelven országúti.A rózsaszín használtan vettnek nincs ülése(úgy 2-3 hónapja rájöttem,hgy van is egy itthon,de nincs aki feltegye,én nem állnék neki ekkora kupiban szerszámokat keresgetni,hgy kipróbáljam magam ebben a foglalkozásban)a szerelő fél óra gyalog,oda meg menni kell,még egyszer centíroztatni,az mégiscsak olcsóbb,mint egy új kerék.
Pénz meg ugye soha nincs.Most volt egy havi alkalmi munkám(ja igen,lefújta férj a láncot,mert jól összepisilték a mindenféle kutyusok az udvarokban,míg én a gazdikkal benn olvastam a gázórát),de annak még nem kaptam meg a fizetését,meg se kérdeztem,lehet csak januárban lesz.De már felét elköltöttem előre köbö.
Na meg van a nagykorú Camping Csillag,amit...őőő...MENNYI...?Alighanem 26 éve kaptam(rohadtul öregszem,no).Na azzal mentem a gyerekért.Szalajt a lánc,nem kicsit,féke kontra,eszi a rozsda,satöbbi.Elöl-hátul kosár,gyalog jöttünk haza a gyerekkel.
 Dédihez menés ugrott.
Este mentem,lábpumpával (ilyen 1400 Ftos szar,még nem is használtam,de a gyerek már megszerelte,nincs is üvege,mutatója,és mától a lezáró kis horga se),elbambultam,és ott mentem át az úton,ahol a zebra szép szélesen fel van festve,meg csíkozva a padka,ot menjen a marha.Sikerült.A padkáról zuttyantam az úttestre.Na de már ez sok volt az én szépreményű érzékeny lelkű Csepel Budapestemnek,ekkor erősen befogott a fék,leszálltam,toltam,de rohadt nehéz volt.Gyerekek,ilyen nincs,elveszett a szegecs.Jobban megnézve nem is szegecs,hanem valami imbuszkulccsal betekerhető csavar,szétesett a fékkar,a hátsó mellé befogott az első fék is.Barátom,hát ilyen nincs.Nem elég a defekt,hanem még ez is.....
Na hazafelé egy helyen meg kellett állnom egy kis csomagot átvenni(rossz az,aki rosszra gondol,kis üvegcsék és egy kb.fél literes boros izé,szintén üvegből),na ott nekiláttam pumpálni.Ez a folyamat 2 menetes volt,mert először nem jól raktam rá megint,és leeresztett valamennyire.Másodszorra ok volt(azt nem számítva ugye,hgy az átok pumpa flytn kimegy az ember lába alól),össze akarm csukni a pumpát,és nem hittem a szememnek,a sötétben a lépcsőház előtt leesett valahová a pumpa 2 szárát összetartó fémhorog.
Erősen Cilikésen kezdtem magam érezni(Tutsek Anna regényhőse,meleg szeretettel ajánlom mindenkinek az egész sorozatot).Elsüllyedni ugyan nem akartam,de viszontagságok tekintetében eléggé hasonlítok.

Azt elhatároztam,kisebb célként,hogy alkalomadtán talán csináltatok egy egyedi csengőt.Hogy legyen valami rendes is a biciklin(bár a csengővel nincs éppen gond),meg mert egy ismerős ilyesmivel is foglakozik.Igaz leginkább 2-3 színűt láttam nála.

Most olyanom van,hogy az Early Morningot hallgatom az A-hától.

Ó,és gyengébb idegzetűek el se olvassák,mit reggeliztem,mikor az oviból hazajöttem.Hogyaszongya,Arrabona rozskenyér(féláras),Kisteleki juhtúró(rettentően sós:( )Bakonyi joghurttal(ez is akciós) meg....vecsési savanyú képosztával.És nem,nem fostam tőle...Tegnap meg mondjuk egyész nap csak almát ettem,meg 2 féle kenyeret magában,vízzel,teával.Nem volt itthn semmi rendes,ezeket vittem magammal az útra Budapestre,kolbászs zsömle a gyereknek volt csak.A második féle kenyeret a Metroban vettem,meg a többi cuccot,a teával meg megkínáltak:).Ja,kávét is ittam.Esküszöm,már jobban esik Pregominnal és vízzel,mint tejjel.

Szólj hozzá!

Címkék: bicikli baj

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr433449507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása