HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Jönnek a gondok

2011.11.19. 23:42 Krilla

Ma másfél órai munkám szállt el...végre egyszer világosban gépeltem pedig.Na holnap nekikezdek újból.
Olyan vagyok mostanság,mint a Kőmíves Kelemen.Amit este veszek,visszaviszem reggel;reggel veszek,visszaviszem délután;amit világosban begépelek,eltűnik sötétre.
Ááá,hiszen én akkor feltaláltam a számítógépes láthatatlan írást:D.

 


Az este veszem-reggel viszem,reggel veszem-délután viszem az úgy volt,hogy elmentem a helyi Tetykóba.Hogy veszek ákszijós naptárt...meg mit is...?Na most így hirtelen nem tudom,a lényeg hogy a nemtudommit azt vettem,meg ezt-azt is.Ja igen,zsömle kellett,akciós juhbeles virsli(fele a fagyasztóba szilveszterre,ez is tele van mindennel amúgy,hemzseg az e-számoktól.Teszt után írhatom,hogy kicsit ízetlen és szétreped könnyen főzés közben,cserében jó roppanós és nem kell hámozgatni)meg a gyerek névnapja miatt valami tartósító-és ízfokozótartalmú ivólé,amit a többi gyerek meg bír inni az oviban.Ebből ilyen másfél literes Olimpos lett végül na meg chips és ropi-ezekből találtam olyat,amit a fiam is megehet és meg is lehet fizetni.Csipszadó ide vagy oda,nem vihetek egy teljes óvodai csoportnak aszalt gyümölcsöt.
  És ami a fő,a saaaajt.Nemár,hogy ne vegyek,olyan rég vettem,reálhozamfizetéskor.Addig gondolkoztam(drága a Karaván,de arra vágyom.AZ Oázis Sole.De magyar is?)Míg kiütötte a szemem a felirat:Kistelki juhsajt,krémfehér,1299-ért.Hoppá,akkor legyen feta.Hozom büszkén(tényleg kurva büszke voltam,mert épp akciós volt a Nádudvari vaj is,299 egy 20 dekás,vettem kettőt.Néha veszünk vajat,akkor képes vagyok 10-20 dekát betúrni 24 óra alatt),veszem elő,miii?Miért volt kilója forint híján kétezer???Hogyhogy Kistelki juhtúró?Mikor sajt,sajt,sajt,még mondta is a nő,hogy ez sajt,nem túró(túróról szó nem volt amúgy hogy vennék).Nabasszameg,akkor nem ezt vacsorázok.Másnap ovi után visszavittem.Ügyfélszolis rögtön ment a pulthoz,átcímkézték,elintézték,megkaptam a sajtot meg a visszajárót.Na akkor még eszembe jutott hogy "kellene ma is zsömle". és mentem még egy kört.Pechemre láttam lejárat előtti lisztkeveréket,tökmagosat.Nosza,ki kell próbálni,prcízen rá van írva mennyi vizet igényel,más meg nem kell bele és nincs benne semmi,ami tilos.Megvettem mindkettőt.
 Leszen nekünk faszajó kis házizsömlénk... (kibontás után derült ki amúgy,hogy az 5% tökmag az egyben értendő,nem darálva)Na,itthon veszem elő nagy büszkén,meg a blokkot.Gyanús volt az üzletben,hogy sokat fizettem talán,de mivel sosincs pénzem és alig járok boltba,én mindig meglepődök a végösszegen.
  Na most kérem azon lepődtem meg,hogy a liszteket teljes áron vtte a gép.Hejjazannyaerrearra...na ovi után visszamegyünk.Ügyintézés,ha megint olyan blokkot kell aláírnom hogy az ok téves vásárlás,odaírom,hogy nem a vevő a hülye...mert ugye le volt árazva,de a liszt mindkét oldalán volt vonalkód,sárga címkét meg csak egyet raktak termékenként,és épp a teljesárút vette a gép.
  410 Ft vissza.Mondom én,de be kell mennem naptárért(nem nagyon akartam,de a gyerek odáig volt,hogy autós kocsival akar autózni.De mostanában nem fog,mert néha hassal kivetődött belőle,ill.kihajolt oldalra úgy,hogy a sapkás feje leért a földre,úgy húzatta magát.Az ugye megszokott,hogy időnként tankolni kellett),közölte az ügyfélszolis,hogy jól nézzem meg,nehogy fel hiányozzon:)-ismerem amúgy régről.
  Gyerek járt jól megint,vettem pár banánt is.

A munka meg...kaptam egy új exeltáblát adatrögzítéshez,használati leírással,sehogy se sikerült beleírni.Ott kezdődött a probléma,hogy megnyitottam és Eszközök fület se találtam.Mndent végignyitogattunk,de beleírni nem sikerült.Idegeskedés..már bőgni kezdtem.
Másnap telefon,én ezt nem tudom semmiképp,végigzongoráztuk hogy nincs ismerős,aki segítene,vagy van olyan gépe,amiről tudnék jelentgetni naponta este 7 után,főleg hogy ha 7-kor hazaérek akkor 9-fél 10 előtt nem jutok ide.Akkor küldjem a régi rendszerrel.
 Ember reggel letöltött egy újabb office verziót,ezen sincs eszközök és egyéb feltüntetett szükséges dolgok,de jééé,udok bele írni.Másfél órát pötyögtem,aztán mentettem,becsuktam és onnantól nem találtuk.Azt már a Tetykóban mondtam,hogy veszek szőke hajfestéket,itt csak simán nem ment abba a hambár fejembe,hogy miiiivaaaaaanitt?Aligahenm az van,ill.volt,hogy én szépen rányomtam a letöltésre,nem kérdezte hová mentse,csak hogy megnyitom-é.Hát naná,hogy megnyitottam,dolgozni akartam elvégre is.Kiderült,hogy előtte még egyszer kellett volna menteni.
 Hogyafasom.Holnap újra nekilátok,hátha a holnapi nem veszik el.
Azért gáz,hogy ennyit vegrődök,mint megtudtam ma délután,van akinek nincs gépe,beszkennelteti és ammen.Aztán ő se kap kevesebbet.Éljen a technika,én szívok.
 De azért nagyon örülök,hogy munkám van,ha csak alkalmi is.

Szólj hozzá!

Címkék: munka vásárlás tesco

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr793397163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása