HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Budapest,meg összefoglaló 1.rész

2011.11.07. 06:11 Krilla

Megint voltunk a svábhegyiben.Gyerek nem kapott szurit,ez pozitívum,mert ha eszébe jut nagyon be van szarva,hisztérikus lesz és elbújós.Meg tudom érteni.
Aztán mikor rájön a hoppáré(a kiütésfüggő)akkor meg fenyegetni se lehet vele,hogy több szurit kérek neki,mert fel sem veszi,amit mondok.Rendeltem neki a gyógyszertárban homeos cuccokat a szuri előttre-utánra,ma szépen megyek és megmagyarázom,hogy nem tudom megvenni:o.Több,mint 1 hete leraktam valahová a pénztárcámat,azóta nem került elő.Igazság szerint péntektől szerdáig nem is kerestem,meg voltam győződve róla,hogy kabátzsebbe vagy táskába raktam,de nem,nem,én marha megint szakítottam a szokásokkal.Az még előttem van,hogy a szem.ig.számot diktálom,majd írom SMSben az alkalmi munka megbízóleveléhez pénteken és visszateszem.Kezemben a kis kék Medve sajthoz anno kapott(bezzeg a másik megvan,feltűnő helyen,csak az ugye üreske)pénztárcát.Olyan lapos,hátizsák formájú,kisebb farmernadrág zsebében is elfér.Ez csak azért lényeges,mert gyerkőcke ha megszerzi élvezettel kipakolja akár naponta többször is,így a nagyobb méretű kedvenc(és egyetlen)bőr pénztárcám nem használom régóta.Az mindig áldozat lett és könnyű volt kipakolni.Ezen egy zippzár van,slussz.Úgy vagyok,mint a tipikus hirdetők,pénz nem is kéne belőle(á,max.1500 ha volt benne,nem mintha nem lenne ez nagy pénz nekem,de a "járulékos dolgok" lényegesebbek)de benne van a személyi(francnak ilyen kicsi az új),az Államkincstáros kártya,amivel 90% kedvezménnyel utazhatunk orvoshoz vagy bárhová-tiszta szerencse,hogy ezúttal kértem ingyenutazós sorszámos útiköltségpapírt.Nemrég ugye kiderült,hogy a MÁKos kártyával meg ingyen békávézhatunk,ezt megúsztam ezresből 2 átszállójeggyel.A DM kártya,Alexandrás törzsvásárlói,Pennys,Sparos is abban van,naná.Nem mintha sokat költenénk az említett helyeken.Nekem nincs pénzem,apa meg nem oda jár bevásárolni.

Áá,basszus,felkelt a gyerek.3.40 óta nem alszok,az nem gond,de ha eljövök mellőle,2-18 perc alatt felkel:(.

Majd folyt.köv.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr423360111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása