HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Meghalítottam

2011.11.01. 19:20 Krilla

Ma 2 tyúkot vágtam.ÉN,igen.Már ennél a stációnál tartok.

 


Inkább elvágom a nyakát és megehetjük majd,kevesebbet szenved.Érzékeny gyomrúak ne olvassák tovább a felétől,kösz.

Először is meg akartam pucolni a kutyának a tegnap délután elhullottat,nem voltam itthon ugyanis,törtük meg válogattuk a paprikát,fél 11 előtt értem haza.Utólag megtudtam,apu még fél éjjel csinálta,pedig utána öcsém segített neki.

Ó,itt egy kedves sztori,tegnapelőtt anyuékhoz vendégek érkeztek.A férfi nem látott még ilyet,nem erről a környékről származik.A mi módozatunk szerint csutkásan,szárasan szárítunk,törjük,válogatjuk,ekkor szedjük ki az esetleg időközben kifehéredetteket és a szárakat.Ehhez még áttörjük 5-ös rekeszen is.A darabkák,magok mennek zsákba.A férfi megkérdezte:
-És ezt lehet még valamire hasznosítani?
Nagyon vidám volt.Mondtuk,hogy ezt,hát hogyne,ez a féltermék,ebből lesz a fűszerpaprika,csak le kell darálni.
Na akkor megkérdezte a szárakat,rosszakat.Azt daráljuk a takarmányhoz,gyakorlatilag nincs hulladék.

Na szóval víz forral,tyúk meg "baszik adni a tollát",pedig 3x beáztattam-holnap megnyúzom jobb híján,olyat se csináltam még.Annak nem látom értelmét,hogy tépem esetleg a bőrével együtt nagy nehezen,vagy simán leégessem a tollait.Vagy van még az,hogy bekerül anyuék kazánjába és hővé alakul.
Gáz ez a temetetlen halott-állapot,előző nap se voltam délután és az elhullottnak másnapra nem volt feje,gondolom patkány falta be.Azt,mivel időm nem volt,elvittem,az kazántöltelék lesz szegény.
Mivel ma se voltunk délután,ha ezt megírtam,megyek a zseblémpával(a tyúkokon át,mert az ajtónál alszanak és egy ajtó van csak,az udvaruk az ól másik feléből nyílik)
Na,mire rájöttem,hogy erről ugyan le nem tépem a tollat,addigra kiderült,hogy rakhatom vissza a forrázóvizet,mert egyiket megint kikezdték.Élt még,de már nem volt kedve menekülni.Jó,majd én levágom,kevesebbet is szenved.
Kajakra levágtam a fejét,rájöttem hogy tényleg az a jó móka,ha ráállok a szárnyára,a Sparos zsömlés nejlon nem fogná le a szárnyait.Ja és nem jó,ha lejön a feje,mert akkor nem tudom irányítani úgy,hogy hová folyjon a vér.
Megpucoltam.
 Körbenéztem.Ezek a rohonya vértyúkok már egy másikat kergettek.
Figyeltem,még alig volt baja.(tizennyolcas karika,vagy akárhányas)Mindig ugyanazt az egyet kergették.Kizárólag a seggét csipkedték.
Ment körbe,be az ólba,páran mindig utána.
Basszameg,víz vissza,ezt is nyilván inkább le kell vágni:(.
Felszállt egy paladarabra,épp elérték.Kicsit jobban vérzett,annál jobban mentek utána,vagy nyolcan egyszerre,hol az egyik csípett bele,hol a másik.Jobban vérzett,jobban csipkedték.
 Láttam,hogy konkrétan tényleg kis darabokat csíptek ki a beléből:(.
rettentően sajnáltam.Forrt a víz,előtte már bementem megmenteni,addig élt volna kb;amíg menni bír.Ahhoz képest,hogy a palán is egész megadóan tűrte a sorozatos csípéseket vagy fél percig,elég sok vére volt még.Csak levágtam és vittük a pucolttal együtt,nem volt idő megkopasztani,menni kellett a temetőkbe.
Semmi humorom tyúkot kopasztani.Se kutyának,se embernek.És nem tudom,ahogy "kivettem a sorból" ezt az áldozatot,rögtön kerestek-e másikat,vagy már elég volt mára.
Állatorvos azt mondta múltkor,1 hét múlva jelentkezzek,mi a helyzet.Az még hány nap is..? 
 Pedig "nagyüzemileg" kapják a táplálékkiegészítőt,nem csak az ajánlott mértékben.Majdcsak megáll a folyamat.Vagy elfogynak.
Szépen haladok afelé,hogy simán levágjak egy tyúkot akkor is,ha nincs baja és ne érezzem magam gyilkosnak valamennyire.Egyik-másik ismerősöm ezzel túlhaladtam.

Szólj hozzá!

Címkék: tyúk baj paprika

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr683345724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása