HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Továbbháborgó-szemétjelentő

2011.10.07. 06:52 Krilla

Akár vissza is vonhatnám a tegnapi megjegyzéseim ítélet részét annyiban,hogy jártam tegnap a Csajdakertben,ami egyenesen kétségbeejtő.Az emeletes házak mögötti részen az embernek olyan érzése van,mintha Budapest legrosszabb helyeinek egyikén járna:

 

szórólapok,szétdobált rossz ruhaneműk és vegyes szemét mindenhol,épp csak egy hajléktalansátor hiányzik.A kaviccsal felszórt út mentén is aprószemét és csikkek.
 Az Uszoda mögött,ahol a 4 betonpiramis van rettenetes szeméttenger,jobbára csikkből és pillepalackból,ottjártunkkor is 2 fiatal ült az egyik tömbön éppen.Nem akartam hinni a szememnek.Hol van ehhez képest az árokparton szétszórt szemét,vagy a több hónapos pár üvegcserép a mászóka lábánál?
Sajnálom megint erősen,hogy nem tudok fényképekkel szolgálni...

A kórház melletti parkolót épp elkezdték söpörni,meg a sétányt.Vajon hány ember volt ott és mennyi ideig?A kupacok megint ott maradtak,de mondjuk egy nagy virágágyást teljesen kiürítettek,elgereblyéztek,az is valami,de láttam én már közmunkást árokparton szalonnát sütni is,igaz ezt már nagyon rég,de megszokott nyári látvány,mikot úgy 6 ember megy söprűvel-lapáttal a Vasútállomás irányában és egy délelőtt alatt ímmel-ámmal elsöprögetik a szakaszt.Hmm,szeretnék én is olyan munkahelyet,hogy dolgozni nem nagyon kell,de a bért kifizetik...Ennek ellenére sajnos délután tele volt (Még?Vagy újra?)minden cigicsikkekkel.Szégyen ez is.
Soha nem lesznek olyan drágák a dohánytermékek,hogy ne legyen tele minden csikkekkel.Pedig ez inkább kultúra,nevelés és hajlandóság kérdése.
 Mint az iskolából hazafelé tartó gyerekek szemetelési szokásai,előfordult már,hogy a Dózsa Gy.út járdáján végighaladva 11 eldobott banánhéjat számoltam össze délután az iskolától az Eperföldi út felé haladva.

A Bem Apó utca Eperföld utca és Hősök útja közti szakasza is megér egy misét,különösen a játszótér és a bolt környékén,főleg csikkek tekintetében(már nem a bolthoz tartozó részen,a Bem Apó utcában).

Már nem tudom eldönteni,hogy nekem van normálisabb életszemléletem,vagy ez már a környezetvédő kategória.Mindenesetre általában a 4-5 éves gyerek is tudja,hogy csak a buta bácsik és nénik szemetelnek.

Ha szerveződne az említett helyeken valami rajtaütésszerű szemétszedés,szívesen beszállnék "a hon javára és épülésére",én szervezésben nem vagyok elég jó,mint azt a másik bolg mutatja(csillagszem4.blog.hu).Egyedül nem olyan nagy buli ennyi szemetet összeszedni,na meg mibe-hová tegyem?Haza csak nem akarnám hordani...
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szemét

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr383284245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása