HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szájaló

2011.10.01. 07:41 Krilla

Énekel:
Mókuska,mókuska,leesett a lába...

Van a cirmos cica,haj...is,amit gyakran kér és a megfelelő résznél(vagy akár előbb)lelkesen kiabálva beleénekli:
-Ott látom a órrodon,órrodon,órrodon!
Ennek is mindig nagy nevetés a vége.

Viszem a lecsót,kimegyek,hallom apja nagyon röhög...Mi van,mit mondott?
-Hát semmit,csak azt,hogy:
"-Milyen hülye anyám van nekem,tujvafollón hozta a kaját! :o"
Utána meg is kérdeztem:
-Szóval nem is szeretsz?
-De szeretlek nagyon!

...nem baj,majd fölébred a Nap és minden fölébred és elállik az eső.Érted?

...képzeld el,mit énekeltek a gyerekek a színpadon!Hát ezt:
-Rántott sóóóóska,rántott sóóóska...(énekelve)Mit énekelhettek vajon?

Megyünk az oviba,ded futóbringával.Egy helyen nagyon elkezdi lökni,épp emelkedőn és büszkén közli:
-Én vagyok a tűztakéta!Olyan vagyok,mint a tűztakéta!!!
(Rakéta persze)

Volt egy sérült tyúk,ami kirepült 1 hete,a kutya(kikötött,amúgy tuti megette volna) elkapta,megkopasztotta a hátát több napja,3 helyen szakadt a bőre a hátán...elvittük anyuékhoz levágni,nem tudtam begyógyul vagy elfertőződik a többi tyúk közt.
Na kérem,élte világát még legalább 1 hétig,nem vágták le.Haza is jöhetett volna.
Fiacska akkoriban,határtalan önbizalommal:
-És amikor hazajön a mipipink,vegyünk akkor neki is kutyaházat!
-De neki nem kell kutyaház...Meg elszökik onnan.
-Nem baj,majd kikötjük a nyakánál a pipit is(elképzeltem)és akkor nem tud elszökni.
-De mi lesz ha magfullad,nem lehet a nyakát kikötni...
-Jó,akkor kössük meg a lábát.

Egyik este bement az ólba,ill.beraktam,a tyúkok már össze voltak bújva amúgy,beült közéjük középre és közölte,hogy miiilyen jó melegek!:)

-Mit kérsz reggelire?Kérsz interaktív Sinlacot?(mindig ő akarja a port beletenni)
-Fujjj,fujj,nem kéjek,fujj.
-Mi a fujj?
-Hát az intim Sinlac!

 



 

 

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: gyerekszáj duma

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr573269174

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felszabadult szexualitás? 2011.10.07. 01:40:49

Általános vélekedés szerint az ún. szexuális forradalom óta szex terén roppant nyitottak vagyunk. Annyira, hogy már-már túlzás -teszik hozzá sokan-. Igen? Akkor tessék nekem hétköznapi, használható szavakat ír...

Trackback: Melegként, párban 2011.10.07. 01:40:13

Szűcs Balázs Légy az otthonom című  könyvének bemutatóján került szóba a téma, vajon mennyire és miben különböznek a meleg párkapcsolatok a heterókétól. Innen ihletet kapva jutottam el arra...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása