HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szeretjük a BKV-t és a Toitoit meg a játszóteret

2011.09.24. 00:44 Krilla

Előrebocsátom,akad csúnya kifejezés lössz ebbe' a posztba',mér'lögyek mindég urinőféle?

Pestön vótunk,ugyi,illetve Budán.Vagyis nem,mert a busz még Pestre döcögött be,majd mi döcögtünk át a Margit hídon Budára.Ojjé,aki ott látott 22-én de.10 felé egy nőt hátán gyerekkel valami ellipszismintás ződ rongyba a hátára applikálva,az én voltam.És nem azért szakadtam a röhögéstől,mert simán hülye vagyok(bár az is éppen),

 

hanem mert ugye nézni kellett a hajókat,meg a Dunát,hogy jééé,most följebb van  a vízszint,mint pár hete.Közben meg a munkások dolgoztak,azt is néztük.És hát ugye nem vettem észre valami deszkákat a földön,amik valami célból rögzítve is voltak,én meg faszán és erősen belerúgtam az egyikbe.

Na de van ám eleje is,pölö apát jó,hogy rávettük hogy vigyen ki a buszhoz,így nem késtük le.Szóval felcsücsültünk az 5.50-esre.Mindjárt volt probléma(na,ahol én járok...)annyiban,hogy a sofőr közölte,hogy talán Soltnál már tud visszaadni az ezresből(Tassnál se tudott;))de legkésőbb a végállomáson,a Népligetben.(már okos vagyok,tudom hogy a sok prakoló autó álcázta múltkor,de most nem volt idő arra menni)A másik probléma is kiderült buszra szállásnál:azt a kétezrest mégis a kis pénztárca MELLÉ tettem,amit utazásra,kölőpénznek szántam,bankkártyát meg ugye nem viszünk,nehogymá'ellopódjon.Mondtam is a gyerkőcnek,hogy abból a pénzből kell jegyeket venni,amit a doktor bácsinak kéne adni injekcióra...Lehet,hogy nem fog kapni.Erre többször rákérdezett még,mint tudjuk meg is jegyezte.
  Jó,hogy a múltkor annyit mozgólépcsőztünk,így ezúttal elég volt úgy 5x lemenni.
Vettem 2 szép vonaljegyet,majd lenn nézegettük a metrókat.Meg a sötétkék pólós biztonsági bácsit.Meg is kérdeztem,semmi módja nincs,hogy HÉVvel is utazzunk,ha 1 jeggyel akarjuk megúszni?Jött a szokásos(ám igaz)szöveg,hogy itt sajnos megszűnt a személyvonat-közlekedés.Pedig vonatra járna 90% kedvezmény.
 Na fel lettemvilágosítva,hogy mi a békávén INGYEN utazhatunk,mert nincs 90%-os jegy náluk.Még kis zsebkönyvet is mutogatott,sőt a kollégája is odajött.Na így maradt egy fölös jegyem(vissza nem váltják,nehogymá' de nem baj).

Tekintve,hogy nem tudtam mivel menjek és melyikkel,maradtunk a jól bevált nyugatiig metro,majd gyalog közlekedésnél(valami 3,5-6 km).Szóval általmentünk a hídon,és bevettük a jobbkanyart,helyközi buszmegálló,egy csoport fiatal,oltári bűz.
Fennhangon magyarázom a gyereknek:na látod,ezért kellett Budapestre jönnünk,mert otthon csak disznószarszag van,de itt emberhúgypisiszag is.Egyik csaj kicsit nézett.Nemtommér,épp evett.Ha a szagtól tud enni(jó takarítónő lenne;))a pisi említésétől tán nem?Tényleg döbbenet volt.
  Mentünk-mendegéltünk,az Orfinál gondolkoztam,bemenjek-e vécére.Ááá,nem majd kibírom.Hát azért nagyon örültem az elébünk kerülő potya Toitoinak.Fiacskának nem tetszett hogy büdös,pedig nagy wc rajongó.Én azon gondolkoztam(beleláttam ugye)hogy ki az az ökör,aki Laktoherb teákat dobált bele,külön a filtert meg külön a csomagolást,mert hogy ebből is-abból is úszkált ott pár.Volt más szemét is benne,de az nem tűnt ennyire fel.
  A Bécsi úton valami nagy ásások(állítólag csatorna-nemtom,vízfőnyomócsövet véltem látni és kábeleket,szennyvízcső nekem nem tűnt fel),némelyik munkásnak tetszett a hátigyerek,a hátigyereknek meg némelyik munkagép tetszett és pár gödörbe is bele kellett nézni,miközben falatozott.

Odaértünk a célhelyre,bejelentkeztünk a recepción.Gyereknek légzésteszt,Prick.Jól tűrte.Mivel másik lábbeli volt rajta,1 cm-rel kisebb(sose értem,miért cipőben mérik).Mivel előtte sokat fosott a súlya is stagnál/fogyott.
Megyünk a dokihoz,gyerek jó előre ordíbál befelé büszkén:
-Nincs anyának pénze,nincs pénze az anyának és ezért én nem fogok szurit kapni...
  Alig lehetett leállítani.De a doki közölte hogy ad szurit.Mire szabadkoztam,hogy tényleg,összesen 5ezer Ft-tal indultunk el tévedésből,nem tudjuk kifizetni,vagy nem az egészet.Nem baj.Ah,dehogynem,a gyereknek...Volt még pár kanyar:kérjem el az előző véreredményeket.Elkértem,bevittem.Megkérdeztem,lehet-e nekem is allergiatesztet csinálni majd,akkor hozok legközelebb beutalót és kérek időpontot.
 Nem kell,kiírja a vizsgálatot.Úgyhogy anyának is Prick,meg vérvétel is(engem nem mázsáltak).Közben volt egy wczés is:előbb a gyerek,majd...én próbáltam,ő meg megkrgült és kiabált kifelé:-Kivan anyának a kukija(???)!Anyának a kukija kinn van..(Gergő azonnal hagyd ezt abba...Nincs anyának kukija különben se)Anyának kinn van a feneke,kinn van anya feneke,mert pisil...!
  Á,csak kicsit égtem.Azért röhögtem is.
Megint kellett várakozni,de ekkor már nagyon agyon volt a csávó(a metróban is kijöttek a gyorskiütései és az injekciós info után a folyosón is több),bújt a székek alá:((,úgy kellett kibányászni-kiimádkozni,sűrűn megígérni,hogy megyünk a játszótérre persze.Akkor jött volna hogy inkább nem megy játszótérre meg jó lesz meg nem akar szurit...
 Megkapta szegényke,nem győzte a Süsü meg a Soma vigasztalni. (örök hálám a hölgynek,aki átadta a bábok vásárlási jogát a pünkösdista közösség turijában anno)Mondta nekik,hogy "és a doktojbácsi nekifutásból adta a szurit".Meg nem tudok ülni,úgy fáj a fenekem:(((.
Újabb wc-zés és az ivóvízkészletem feltöltése után a játszótérre vettük az irányt.Na,ott elvoltunk elég sokat(Zsigmond tér).Én ettem meg rohangáltam a labda után-ugyanis ottfelejtett labdát is találtunk,meg pár homokozójátékot-azért a miénket is elővettük.Van már egy utazószett,ami nem foglal nagy helyet:kisvödör,6 forma és 2 lapát.Szita,gereblye nyista.Kis szitánk nincs,gereblye nem fér már bele,nagyon kicsi kéne.
 Majd anyának hmmm.hasmenése volt(de miért én szégyellem,miért nem a gasztros stb;akik képtelenk egy épkézláb diagnózist vagy "kutatási javaslatot" adni)és juhéé,újra megrohamozódott a kék fülke.Igazából az a gáz ugye,hogy várt ránk még 1 óra visszakóricáás a Népligetbe,na meg a busz az megy és kész.1x mondjuk megállna talán ha rosszul leszek 1 percre,de rettentő ciki lenne.
(bassz,gyomorműtét utáni hazajövetelkor Kiskunhalas mellett konkrétan vagy 20 percet dekkoltunk egy bokor mellett,mert 3x kellett,de felkelni nem tudam guggolásból,olyan rosszul voltam)

Következett a HÉV utazás,majd a metro megint,a Deák Ferenc téren is elvoltunk vagy 3/4 órát-naná,hogy megtalált egy kéregető.Hogy ő romániából és a Kékgolyóban kezelik stbstb.És legalább 20 Ft-ot vagy egy zsömlét...

(vaze,neköm is eszömbe jut néha hogy tán fő'kőne mönni Bpre,ott legalább löhet kérögetni)Neeem,a gyerek szendvicsét nem adom.Utánaszóltam,hogy pénzt tényleg nem tudok adni(annak ellenére hogy eszem ágában nincs a 17ezer Ft-os felírt akármin gondolkozni se)de ha elfogadja,adok egy almát.Elfogadta.
Ismét jót röhögtem,mikor még egyszer sétáltunk a téren és a gyerek magyarázott és kajakra nekiment egy szép nagy műanyag konténernek.Rettentően badurcállt,hogy én most őt kiröhögöm,mert szerinte nem vicces,hogy teljes grafttal nekimegy a kukának,hogy csak úgy kong:).
Egyébként úgy 7 metroelllenőrzésben volt szerencsénk részt venni
 összesen.
 Hazafelé találtam egy fajszi buszbérletet(mérnem pénztárcát?persze tudom:úgyis megkeresném a gazdáját,akkor meg minek találjak).Volt benne iskolalátogatási igazolás is.A fene tudja mióta volt a buszon,másnap elvittem a srác sulijába.Örült a portás.Remélem,a srác is,akié.

Mostanában nagy megtaláló vagyok,múltkorjában egy lakcímkártyát találtam.Azt a RKH-ba vittem a név-cím alapján és bemondattam a rádióban.Mikor vittem a bérletet,akkor meg egy elhagyott 2 részes bringásgyerekülés-párnát.Utóbbit csak félre pöccentettem,hogy ne menjenek át rajta az autók.
Hazafelé egyébként fi aludt vagy 1 órát,és aztán a kórház előtti buszmegállótól félútig a saját lábán jött.A Negyveni úton jött egy ismerős biciklis,aki köszönt nekünk.És visszaköszöntem.Gergő 3 léps után rögtön közölte:
-Azért nem köszöntem a bácsinak,mert elfáradt a köszönőm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr343252263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása