HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Doktor Gergő

2011.09.17. 07:39 Krilla

...reggel hányt,úgy láttam a tegnap délelőtt fogyasztott bolti,kemény őszibarackot(nem,nem én adtam neki kifejezetten,ovis napon hozta egy szülő,enyimkének aszalt gyümije volt,de ugye bírjuk a barackot.Na most ezt is kihúzzuk az ehetőlistáról,a boltit-biztos,ami biztos)leginkább.
-Éhes vagyok!
-Mit kérsz?
-Margarinos zsömlét.
-Figyelj,ha hánytál akkor ma inkább egyél Sinlacot,abban több a vitamin.
-De a zsömlében nagyon sok vitamin van hányósnak.Meg a margarinban is.

Múltkori kijelentése:
-Anya,vegyünk a Csilla néninél kukit!
-Nem veszünk.
-De abban sok a vitamin...

Tegnap tranyáltam egy szépet*,ráestem az egyébként is gáz jobb hüvelykemre,fáslizom de mindegy,jövő héten még tuti fájni fog,megyünk a bringán hazafelé,mondom,jaj,fáj az ujjam.
A hátam mögül,a gyerek bicikliülésből jött a perfekt válasz:
-Vegyél be Aszpirint!Egy hétig!Ha fáj az ujjad,Aszpirint kell bevenni...

*Az oviban Paprika Nap volt,paprika napi 7 próbával a gyerekeknek.Ilyenkor szeretik,ha az otthon lévő szülők bemennek.Palacsintázás is van,a szülők viszik be.Azonban nem csak segítenek,de volt szülőverseny is.
4 csapat volt 5-5 fővel.Mondtam hogy futni nem tudok,csak úszni,meg biciklizni:D,de rövid volt a táv.Nem is a futással volt a baj,főleg nem a hosszával,hanem az ugrálással,meg a tereppel.Nagyon akartam javítani...És pont úgy sikerült egy ugrás,hogy valami kis fűcsomóban elakadtam.Próbáltam még kilépni,de elborultam,mint egy zsák akármi.Bokától mellig hótt por lettem,ez egy dolog,ezen még röhögtem is,de ráestem a jobb hüvelykujjamra,nem kicsit.Amúgy is valami szokott vele lenni néha.(minden dolog erőssége egyenlő a leggyengébb pontjának erősségével,teherbírásával)
  Később még roppant kettőt,de úgy tűnik nem holnapra gyógyulós sérülés végül,mert még a hajam se tudom rendesen begumizni.
 Hát most hogy próbálom ki a szép új Gremesét?(klubos,friss,ropogós)Meg se tudnám kötni rendesen...

Ááá,időközben megint hányt a gyerek,egyértelműen barackot és aszalt áfonyát(sose volt vele baja)-remélem nem valami hányfos vírus van megint.Az utolsó után pár héttel kezdődött az igaza kálváriánk,napi több óra véresre vakarózásokkal,orvostól orvosig menéssel,stb.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekszáj duma

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr733233287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása