HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

A mai nap mondjon le!

2011.09.16. 09:24 Krilla

Máris tele a töcköm.(miközben írok,sül/ég a palacsinta)Kerülget a sikítófrász.
És leírni is csak éjjel tudom max...

 


 Csütörtökön szüretelni voltunk,meghökkentő az eredmény:egy ujjam se vágtam el kicsit se,és darázs se csípett/harapott.Az ujjvágás a sietésből szokott főleg adódni,arra meg rájöttem,hogy tulajdonképp imádom a darazsakat a szőlőben.Mert tudatosan figyelek rájuk,ők meg be vannak zsongva a szőlőre,nem figyelnek rám.Annyi a dolgom,hogy ne nyúljak beléjük,és csukott szájjal menjek be a konyhába(ugye az előtérben forr a must-eszméletlen,milyen hangosan bugyog:D,ill.darálódik a friss).
 Na hát este 8 után indultunk haza,fáradt is voltam,nem csináltam semmit,csak fürdetés stb.
Reggel keltem,kevertem a tej-tojásmentes palacsintatésztát,és esküszöm,most már megjegyzem,hogy nem csinálom többet biolisztből-nem sikerült a tészta,plusz a serpenyőket is le kellene cserélni.(köszi Tefal,imádtalak,több Tefal viszont nem kell.A családba került 3 anyaghibás ami hullámosra púposodott használat közben.Fél éven túl és blokk nélkül nem érvényes a gari.Beleálltam végül a nagy púpra,így egyenletesen lett mélyedéses a közepe,viszont ott oda is ég idő előtt) 
 
Na szépen sütögettem,ahogy sikerült,közben gyerek kelt,öltözés,evés stb...Irány az ovi.Onnan haza.Süt tovább.Jaaa,az aszaló.
Bakker,ki kellett dobni több kiló paradicsomot,ugyanis ment a gép vagy 7-8 órát minimum,éjjelre kikapcsoltam.Csüt.reggel ment 1 órát,kikapcsoltam,hátha későn lesz vége a szüretnek.Este 1 órát ment-teszem hozzá,csütörtök reggel még összeébb pakoltam és egy tálca frisset raktam alulra...Szóval este megint kikapcsoltam,reggel meg már nem kellett be.Ojjé,nem égett meg:megpenészesedett péntek reggelre.
 Elkészült a palacsinta,megetettem tyúkot-kutyát,mehettem az oviba a Paprika 7 próbára.Gyerek ki volt épp akadva valamin(Milán megint fejbevágta amúgy,fájt a homloka.Fantasztikus,hogy ez a gyerek 1 éve ovis,minden nap verekszik és nem tudnak vele mit kezdeni)bújt,emeljem.Segíteni mentem egyik 5 fős csapatnak a zsákban futásnál felhúzni a paplanhuzatot-Gergő sírva hasravágta magát a fűben,dejó:(...

Következett a szülőverseny,kellettem csapatba.Bár inkább elbringázok 10 km-t,vagy úszok valamennyit,ilyen opció nem volt.Futni utálok,nem tudok,több okból.
Nem baj,rövid táv.Ötfős csapatok,váltófutás ovisvödörnyi paprikával.Az első leteszi,a második visszahozza stb.Nna ez még ment,2.lett a csapatunk.A második szám betett,csak akkor ezt még nem tudtam...
  Feladat ugyanaz,csak ugrálással.Első odaugrál,leteszi a vödröt,a másodikelfut,ugrálva hozza vissza.Mindez versenyben,egyenetlen terepen.

  Kell-e mondani,ki esett pofára?
Naná,hogy én...Bokától mellig tök por lettem(hülye fűcsomó)és sikerült a jobb hüvelykujjamra ráesni.Itthon befásliztam,maaajd holnapra meggyógyul.Nem sikerült,holnap van.Ellenben zuhanyzás után nem kötöttem még vissza és a pulcsit húztam volna le a gyerekről,mikor is a gyerek csinált egy mozdulatot,a pulcsi nem jött le,a kezem lecsúszott,eltalálva szemből a fájós ujjamat.
 Kissé jajgattam,az meg cipóra dagadt rögtön.Ez rossz ómen,autóbaleset után is csak fájt a kezem,majd másnap egy mozdulatra bedagadt,s utána sokáig sín kellett a csuklómnak,meg állítólag műteni kéne.Kössssz,nemérekrá...
  Na kiérdemeltem megint egy Cataflamot legalább.Többet meg nem vagyok hajlandó bevenni,mert este szülinapi vacsorameghívásunk van.Ki van zárva hogy egy sört se igyak.Bár előfordulhat az is...

Tegnap volt még délután a Szüreti felvonulás,hát az szuper volt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: palacsinta pech paprikanapok

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr283231212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása