HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Aki siet,pórul jár.

2011.09.09. 07:29 Krilla

Rendes anya beadja a derekát,krumplit süt reggelire,ha már ez a kérés és idő is van.
 Időspórolós anya míg a gázt gyújtogatja(fogni kell sokáig)a combjai közé kapja a 2 literes étolajat,hogy addig majd bal kézzel kinyitja.
 Benga anya ki is nyitja,csak ugye a záró műanyag feltépésével az olaj műanyag palackja behorpad és legalább 1 deci olaj elrepül erre-arra egy pillanat alatt.
 Kreatvívan fél deci a nardágomon folyt végig,a többi a sütőajtóra,majd onnan le a földre.
Innentől abszolút ráértem eltakarítani...

Ehh,nem az én napom ez amúgy se,kikészít a savam.Nem elég,a fülgyulladás.Találtam végre füldugót(nem bírom a vattát)abban aludtam,hogy melegedjen és kiderüljön,el kell-e basznom a fele napomat az sztk-ban.Talán nem,kicsit jobb.Elég pocsék lenne hétvégén Bajára menni ügyeletre ugyanis.
 A savamra nem tudok mit mondani,a nagyobbik baj hogy a Fricz doki se gondolom.
(az a kb 20 éves hasmenésemmel se nagyon akar vagy tud semmit kezdeni.IBS és kész.Naja,nem neki szar.Allergiavizsgálat nem is tudom mióta van felírva,vérvételes,azt sikerült kisírni,de itt 3-4 havonta kapnak olyan kémcsőt,amibe levehetik.Sose mentem jókor.Ha megyünk a svábhegyibe rákérdezek.Egyébként enyhe de idült bélgyulladást már 7 éve megállapítottak,állítólag az nem baj.Még annyit,hogy van egy barátnőm akinek sokat ment a hasa és nem érdekelte nagyon a dokikat.Majd tavaly elkezdett belőle ömleni a vér,3 napig 40 fokos láza volt,nem is tudott magáról,na akkor aztán rövid idő alatt Crohn betegnek lett minősítve.Én nem szeretnék hasonlóan járni,ha más bajjal is.Külön hab a tortán,hogy belül van valami,ami sok-sok éve sokszor begyullad,béltükrözésnél úgy fájt azon a részen,hogy helyben fekve ugráltam az asztalon,remegtem,izzadtam-summa summárom a tolófájás nélküli szülés jobb volt,bár én is vágnám a dokit szívesen szikével érzéstelenítő nélkül,hogy úgyse érzi...)A protonpumpagátló gyógyszerek 90%-os támogatással is rohadt drágák.

Vettem múltkor bázis port(amúgy Neurosan rajongó vagyok kénytelen lenni) de nem tudom,hol van,csak a citromsavat meg az aszkorbinsavat találom jellezően:o.

Szólj hozzá!

Címkék: olaj főzés krumpli sav hasmenés reflux

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr373212930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása