HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Ősz,kesztyűk,egerek

2011.09.06. 10:21 Krilla

Itt van az ősz,szellő játszik
Szegény gyerek nagyon fázik.
Kesztyűben megy óvodába
Az anyja rövidnadrágba'....

Igen,nagyon fáradt vagyok:D.De tényleg.Jön az ősz,meg az egerek,10-15 centisek,lenn már szaladgál,remélem a lakásba még nem jutott fel.Bááááár...Tavaly egy sem volt lenn,fenn meg frankón befészkelt a stafírungba,hirágott a rohadék jópár törölközőt.De megfogtuk:).
Sajnos az egérfogók jelenleg elrakódtak,talán éppen az 1-másfélm2-es helyiségbe,ahol embermagasan áll minden és idén már nem lesz szétválogatva.
  Férjem mérget vett,fene a fajtáját,én tartok tőle.Mi van ha valami mozdíthatatlan alá/mögé döglik és hetekig bűzlik?Vagy a kutya elkapja netán és ő is mérgeződik?Vagy a gyerek találja meg a dögöt esetleg???
 Amúgy állítólag baromi jó és olcsó,bár kevesebb szenvedést tuti nem okozó módszer a vaníliás cukorral kevert gipsz kirakása,fórumon olvastam tanácsok közt.
 Én fészemről a drót-nyaktilós fogót szeretem.Fadarabban lyukak,felül bevágva végig.Dróthurok erős rugóval,2 lyuk alul.Benn,a lyukban a csali,a hurok le van hajlítva és a lyukakon átfűzött madzaggal megkötve.Egérpajtás elrágja a cérnát és halihó,megfullad.A csali meg évekig jó.
 
A gyerek valóban kesztyűt kért oviba menéshez:D,de ilyen volt múlt héten is.Én ugye tekerem a biciklit,száélnek többnyire szemben,nekem jó a rövidnaci pólóval.Gyereknek melegítő,de az oviban már rövidben van.
  Én meg nem fogok hadakozni,ha fázik hát húzza fel a kesztyűt,azzal nem árt senkinek.Amúgy is tetszik neki:).

Az ősz meg egyelőre szép,tegnap még elmentünk fürdeni(vicces,nem?Egész nyáron sehová,aztán aug végén elmentünk tóhoz pár napra különleges szerencsével,majd múlt héten Dunára és Szelidre,tegbnap szintén és lehet hogy ma is,ha barátnőm úgy határoz.Már kezdem szokni a vezetési stílusát:).
 Ki lehet találni,ha öten voltunk,ki lépett bele egy szétszáradt eldobott halfej-múmiába a parton úgy,hogy egy markánsabb szálka beleállt a sarkába...
 Igen,én.
Viszont végre jókat úsztam.Nagyon szeretek úszni,csak nincs hol.És hiába "nekem a tenger a Balaton",ha a  gyerek miatt csak a derékig érő vízben lehet.Mielőtt valaki megkérdezi:igen,itt a szép nagy uszoda és gyógyfürdő,még alfa-hypoxi is van benne asszem meg tangentor,masszázs és ezer dolog(óóóó,a szauna...!)de nincs rá pénz.
Ennyi.

Vágyat kaptam,erőset egy rendesebb bringára,könnyebb,de jó bicikliülésre,és azzal száguldoznánk Szelidre simán,de az használtan is rengeteg pénz.Ha új ülésben gondolkodunk,az úgy 15ezer,a bicikli meg,ehh...Egy jobb könnyű és tartós példány állítólag úgy 50-100-ig van használtan.Ejjjj...És akkor nekem kéne sisak is(gyereknek van csak nem használtuk eddig)
 Valami okból kifolyólag Gombolyagra is kimennék ha kijutok(földúton cirka 5 km állítólag,körben aszfalton van lehet 20 is,15 mindenképp)meg a környékbelli néptelenedő és kihalt falvakat-szállásokat megnézni.
Azért elég nagy szégyen,hogy a környékkel se vagyok eléggé tisztában,vagy pl.nem jártam még a Paprika Múzeumban.Óóó,a Schöfferben van valami ami érdekelne,a Városi Kiállítóterem mindig kimarad,pedig épp az van ingyen.A könyvtárban is vannak szobrok.Jóóó,ez,kultúrálódjunk.

Egyébként a Szelidi-tó rettentően furcsa.Nem azért,mert annyira kevesen voltak,hogy hazafelé simán a parton át lehet öltözni akár,közel-távol senki,hanem azért,mert régen tömve volt a camping,most csak motorostalálkozóra nyit ki kábé.A régi nagy boltok lepusztultak,ahol mindig lehetett jégszörpöt kapni(meg lufit és flipperek is voltak)a kemping bejáratánál,ott sincs semmi már.Kempingezni talán a kastély kertjében szoktak még,rengeteg az eladó nyaraló.Ha jövőre találunk olcsó kiadót,lemennénk pár napra.

Ha már bringa:gyerekként mindig csodáltam azokat,akik pl.vonattal mentek Balatonra és vitték magukkal a biciklit is,mindig vágytam rá,hogy idegenben bringázzak.Igaz,már van egy gyerekem,de vele még mindig mehetnék:).Csak nem a mostani binyóval...Na és nem vonattal,mert itt megszüntették a személyszállítást sajnos.Hirtelen Kiskőrösön tudok vasútállomást,az 32 km az útvonaltervező szerint.

Szólj hozzá!

Címkék: ősz egér bicikli szél

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr883206025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása