HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Tyúk a tévé előtt

2011.09.04. 10:01 Krilla

Közepesen agybajos bejegyzés:).
Arra lettem figyelmes,hogy veszettül hangoskodik kinn egy tyúk a ház előtt.Bassz,megint szöknek:o!Úgy látszik én öreg vagyok csirkefogónak(vagy csak szimplán béna és edzetlen),a szomszédok fogták meg,fiacska hozta be lelkesen.

 

Este még nem volt kinn.
A kutya megtépte(bár kötve volt),több helyen szakadt a bőre több centisen.Meggyógyítanám,de el kéne különíteni,és mire a fertőtlenítőt megtaláltam,már lebeszéltük,hogy visszük és a szüleim levágják.

Behoztam egy trikóba tekerve madzag híján(valahol van) és itt van az ölemben.Gergő folyton piszkálja,simogatja a fejét,taraját,udvarol neki:
-Milyen szép vagy pipikém!
-Pipiii...pipiiii...szép pipi!...Miiiilyen szép a tarajad!

És agyonidegesíti a boltból épp hazaérő apját,hogy 15 mp-enként rohan jelenteni.
Mondta a tyúknak,hogy kap egy elefántot megenni és úgy kell tartanom,hogy lássa a tv-t:D:D.
Most elmondta neki:
-Pipi,megölnek a mamáék és megeszünk,majd hozta az ordítós tigrist és azt ordíttatta előtte-fő a teljes körű szórakoztatás.

Egyébként írtam éjjel is,de mentés nélkül eltűnt az egész,valami szervergond okán.Így ha éjjel tudok jönni,minimum 2 bejegyzés várható,egy meglepő gyerekkönyvről(ismét kifeküdtem a röhögéstől)meg egy komolyabb a tegnapi éjszakánkról.
Na leviszem a pipét,keresünk madzagot...

Ui:pipe jól viselkedett a bicikli kosarában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr643201472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása