HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Hajtás,pajtás,bringázás!

2011.09.02. 23:34 Krilla

Ma végre megint bringáztam egy jót(ill.többet is)
Először is irány az óvoda,majd a Lakossági ügyfélszolgálat "kedvenc Gáboromnál" és az igényeljünk lakásfenntartási támogatást című műsorszám.
 Ja,a 2 közt besurrantam a Reálba ippiért,majd ha már útba esett a könyvtárba is.Sikerült ezt-azt újítani,sok ingyen elvihető leselejtezett könyv ki volt téve,hoztam jó adagot.Legalább felét szándékozom is majd visszavinni olvasás után.
 Szóval töltögetjük a papírokat,Gáboron látszik a hajsza

 

(tegnap nem volt ügyfélfogadás,ma pedig nem dupla,tripla roham volt).Szól,hogy "na még egy vagyonnyilatkozat kell,meg egy villanyszámla."Basszus.Számla.Az nincs.És azt se tudom,hol találok.Tépés haza rekordsebességgel(kis szépséghiba,hogy a döcögősebb úton hajtottam be az utcába,így elhagytam a 3 kiflit,kidöccent a táskából.Amúgy odafelé profin ettem menet közben,ezúttal almát,tök jó,hogy érik lassan)hogy visszaérjek,mert délig van ügyfélfogadás.Nahiszen,nekem 3/4-re ott kéne lennem a gyerekért...
 Hazajöttem,kutattam,begyűrtem egyik kiflit valami vajkrémszerű kenőccsel,tépés vissza.18-kor indultam,35-kor odaértem,ebben van egy piros lámpa is.Ha már ott voltam,megérdeklődtem mikor is kell megújíttatni a gyermekvédelmit.(március végén)Ezerrel az oviba.
Óvónő szól,hogy nem értem oda fél 12-re.Előtte nap mondta épp,hogy 3/4-re érjek oda...Mindegy.Evett a gyerek szőlőt,meg adtak neki almát(jegyeztem,viszek be majd).
Menjünk ki az Érsekkertbe!
 Jó,menjünk,bár anyád rekordokat döntött,és ugye megyünk a Dunára is,és hát az Éri ellenkező irányba van,mint a hazafelé.
Megálltunk a könyvtárnál és beírattuk fiacskát is,hoztunk neki is 2 verses könyvet.
 Felhívtuk a barátnőmet,ott volak a "templom téren",nem volt velük senki,odagurultunk.Ott voltunk vagy 10 percet,majd legurultunk a z Érsekkertbe.Ott is voltunk valamennyit,közben megbeszéltük,hogy ok,ők is jönnek Dunára,csak ők lehet,hogy kocsival.
 Jó,sprint haza,kaját rak,ebédel,átöltözés stb.Majd telefonáltam:indulunk,45-50 perc múlva ott leszünk a hajókikötőben(beee,mi jókor érkeztünk,épp szálltak ki a turisták,a hajó nevét persze elfelejtettem Tui volt az tuti).Majd mikor már megláttam a diófást,újfent telefonáltam,hogy nem jó,27 perce se jövünk,de mindjárt odaérünk.
 Akkor 3/4 óra a hajónézéssal meg a strandra átmenéssel lehetett...?
Tavaly is hajtottam de 3/4-re emlékszem.

Mi már a víznél voltunk,mikor odaértek.Irány a strand.
HOL A DUNA??????
Életemben nem láttam még ennyire leapadva,ahol most 2 centis víz volt térdig érővel váltakozva,odáig még életemben nem mentem be(pestieknek:itt erősebb a sodrás jóval),teljesen cakkos volt a partvonal és még egy mini sziget is kilátszott(ááá,akkor Foktőre csak át lehetett volna menni,ott rendes sziget is van)
 Szinte senki,ez marhajó,a víz mellett öltöztem át,úgyis rég pukkasztottam polgárt(bezzeg hazafelé takargatni kellett,jöttek páran.Amúgy 3 sátrat láttam).

A gyerekek is nagyon jól érezték magukat,eldobált műanyag poharakkal öntözgettek,én barnultam,és még később jött egy ismerős is szintén gyerekkel.
Azért az nagyon érdekel idén is,mi az a sok hab,ami úszik a Dunán és a parton felrakódik.

Annyira jó lenne bringázni többet!Bár ezzel a bringával Szelidre nem mennék szívesen,ill.eddig Dunára se jöttem idén.De tegnap lecserélték a lánc felőli küllősort,amit valószínúlag kisé megdarálhattam múltkor,mikor annyira beszorult a leeső lánc,hogy nem lehetett tolni se csak roppant erőszakosan,cipelni viszont nem tudtam mindig.
 Nagyon vágyom,valami jobb bicajra.Elvileg van,de versenynem is szoktam meg,meg gyerekkel nem is jó.

Nagy élmény volt amúgy senki nem ment épp kifelé a bicikliúton és ahogy először kezdett szembe fújni a szél,teli tüdőből(jó,kis légvételnyi szünetekkel) nekiláttam elénekelni a "Hej Dunáról fúj a szél"-t,annyira odakívánkozott.E is kellett még vagy 8x énekelni,úgy tetszett a fiamnak,folyton ismétlést kért:D.Azért egyszer elénekeltem a Vinden drart is,ha már tudom*,meg a Szél hozottat és a Mikor megyek hazafelé-t is(utóbbinál nem taléltam tele tüdőből a hangot el,így a vége elmaradt)

Hazafelé fiacska befészkelt a batyuba és a hátamon utazott:)aludt is 25 percet(érdekes,a hátamon tud nappal aludni:D,ágyban nemigen),sajnos a Sparban pittyegett eléggé a pénztár(az a dolga)és éreztem hogy menni kéne,de még fizettem-aztán fel is ébredt míg kimentünk.
De a fő,hogy jól esett neki.
Meg menne máskor is.

Egyébként nagyon érdekel,pontosan milyen messze van a hajó,vagy a kompkikötő na és a strand,de az Útvoneltervező sehogy se ismeri(Meszes,Duna part és Kalocsával,hajókikötővel vagy kompkikötővel,de még a Kék Duna Vendéglővel sem...) 

*Jártak itt egyszer finn zeneiskolás lányok,őlük tanultam pár nótát.Érdekességképp:énekelték finnül(vagy tán svédül...?)a Felszállott a pávát(kétpontos e-vel Lenna rikinkukko)A juhásznak jól van dolgát(Herdegosse du ma sjünga vagy ilyesmi.A fújja furulyáját teszett benne:visor trallar)de a kedvenceimből épp csak 1-1 versszakot tudok:En sjöman alskar-kétpontos a-val-havets vog(altatónak énekeltem régen sokat hobb híján,meg a magyar Himnuszt is,mert nemigen tudtam altatódalt:D)és Ketrajale-utóbbit remekül lehetne punkosítani;).
 Úgy alakult,hogy valaki utánakeresett nekem az En sjöman...-nak és kiderült,hogy nem is finn,hanem svéd dal:).

Szólj hozzá!

Címkék: duna meszes bicikli kikötő

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr243198801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása