HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Felfordult a világunk...

2011.09.02. 23:02 Krilla

A héten kezdtük az óvodai jellegű idegbajokat.
Hétfőn mentünk,oda is értünk vagy negyed tízre...Nem baj,majd holnap.

("Jó,anyuka,jövő héten már fél 9-re kéne jönni és beszokott a gyerek*(???)nincs már beszoktatás,nem lehet a csoportba bejönni)"Nem,nem,másnap nem bírtam felkelteni időben(vakarparty is volt éjjel,2 vagy 3 kisebb).

 


Tehát kedden nem mentünk.Szerdán sikerül 9-kor beérni-már mentek tízóraizni(tavaly később mentek).Itt különbőző problémák voltak.
 Utál kajázni menni.Gondolom,mert fegyelemnek köll lönni.Ő meg ha nem éhes,nem eszik-eddig más is eljut,na de fiacska szaladgál,rendet bont,asztal alá bújik...
 "Anyuka etesse meg ezt a Gergőt valahogyan,mielőtt eljönnek"(nem,van olyan ovi nélkül is,hogy nem eszik 11-ig,vagy délelőtt nem eszik-iszik,hiába kínálgatom.Mondjuk itthon ez ritkább)...eljövetelkor a csoport az ebédlőben,Gergőre vigyáz a csoportszobában az óvónő.Úgy kell kitépkedni a kezéből többször a játékokat,mert akar maradni játszani.
  Otthon a gyerek kezelhetetlen,ordít,tombol,nyúz,hisztizik,de valami extrán.
Csütörtökön nem akart már oviba menni.Majd jó,megy biszidivel.
Ok,menjünk biszidivel.Gyerek jön vígan a futóbicajával,én az enyémmel.
Odaérünk.
Meghallja a gyerekzsivajt.Kitör a nyervogós hiszti-az a fajta,amitől az ember agyában csomót kötnek az idegek és böködnek kifelé-vagy mi...Ordít,visít,majd kiszedem belőle:az a baj,hogy ő BENN akar játszani és miért kell kinn,nem akar sehogyse bemenni.
  Ráveszem,hogy menjünk az udvarba.Itt nagyot hbáztam:bevittük és beparkoltuk a kisbringát.Majd közöltem,hogy de tényleg nem marad itt,mert nem tudom lezárni.Újabb tombolás.Nem akartam berángatni,mivel nem tudtam rá hatni,bevittem a cuccát.
  Igen,enni se volt hajlandó.Pedig újítottunk:mákos Sinlacot.Megmondtam több soron,hogy kap gyümölcsleveslét,de csak akkor,ha megeszi a fele Sinlacot.
  Bejött.Akkor azon tombolt,hogy benn kell lenni,mert közben meggondolta magát,KI akar menni.(Kiderült,hogy enni kell menni.Óvónő úgy tépte le rólam,a lába fogta szegényke.És sorolta,hogy beszokott a gyerek...Anyád,az szokott be.
 Hazajövetelkor eltűnt.
Mit mondjak?Kurva nagy betűkkel A/4-es lapon szerepel az ajtó mindkét oldalán,hogy MINDIG el kell reteszelni.De jött utánam valaki,aki letojta ívesen.
  Gergő meg gyorsan elszelelt,mg a tornazsákját megkerestem,hogy hazaviszem,elvégre egész nyáron ott porosodott.
 Kiabálok az utcán,nagyon fülelek-semmi.Bereteszelem az ajtót.Keresem benn.
Semmi.Egyre idegesebb vagyok,ajtón a retesz megint elhúzva.
 Dadus locsolja a füvet,fennhangon tárgyaljuk egymástól pár méterre,hogy eltűnt a gyerek(először én is bedőltem hogy nem lehet kinn,mert egy jó ideje nem szökdösik,azt kizárólag csak az oviban szokott.)
 De hát az ajtó mindig be van csukva.(közben megnéztem az udvar nem rálátható részében)
Nézem,a cigány anyuka se reteszelte be,aki bejött(előtte én visszacsuktam)és itt már úgy válaszoltam,kiabálva,hogy az illetékes nő is meghallotta:Nem,senki se csukja be rendesen,EZ se csukta be,meg az se,aki előtte jött
Megyek,dúvad módjára reteszelek,de előtte kiordítok:Gergő,hol vagy?Egyáltalán nem vicces!Se kuncogás,se semmi.Bemegyek megint.
Kijövök megint,már hótt tanácstalanul.
Na akkor...Akkor röhögve kibújik a srégen sorban parkoló autók közül.
Én meg ugye üvöltve osztom az áldást,hogy egyáltalán nem vicces és összevissza kerestem,és tudja jól,hogy nem szabad szökni,és hogy ha elütötték volna nem lenne anyának pici fia stb.Meg hogy a felnőttek olyan buták,hogy nem csukják be az ajtót rendesen,neki a kicsi óvodásnak kell olyan okosnak lenni,hogy nem nyitja ki az ajtót.Meg hogy azt akarja esetleg hogy megverjem,vagy hogyan érti meg...?
  Itthon délután megint durrogás hiszti stb.Ja,és persze az ovibanmegengedék neki,hogy megigya a gyümölcslevest,anélkül,hogy evett volna.Hát mert nem akart enni.Na jó,de ők a szakemberek vagy mi,ha olyan jól elmagyarázzák,hogy vegyem rá,hogy egyen,ők miért nem veszik rá?Ha ők nem tudják a sok éves tapasztalattal,akkor tőlem miért várják el,hogy egyből megoldjam.
  Tudom,ez lehet harc is az ő részéről,tiltakozás.
Ma időben felkeltünk.Beérhettünk volna fél 9-re.
És akkor hogy menni kellett volna lassan,ill.kötöttem az ebet a karóhoz,hogy de,menni kell ma is és de jó lesz,verseket tanulni,mesét hallgatni,játszani a sok játékkal,akkor annyira elromlott a helyzet,hogy csak na.(ja,tegnap le volt beszélve a bringással a szervíz,én meg mentem gyalog a városba,ügyintézni,erre ki volt írva,hogy épp tegnap nincs ügyfélfogadás.Fincsi.Hát elvertem az időt-gyalog tempósan 3/4 óra az út haza,s úgy 25-30 perc a bringásig vissza,tehát nem lettem volna előrébb ha hazajövök.)A végén már öhögött rajtam a gyerek,hogy nem issza meg a Calcimuscot és akkor nem kell oviba menni.Hoztam hozzá szívószálat is stb,5 percig szarakodtunk majd-ekkor már nagyon kinőtt legalább 3-4 tököm ami tele is lett(volt előtte rádzárom az ajtót és kimegyek etetni a tyúkokat-ha nem zárom rá,jön utánam és engedi be a legyeket.Kijött alul röhögve)és sajnos meglegyintettem.Majd bőgtünk mind a ketten.Na,mondhatni következetes voltam végre,nem csak kérdezgettem,ki akr-e kapni,vagymit akar.
  Ezután felöltöztettem rendesen,és jéééé,úgy 18 mp alatt beszürcsölte.(Ekkor már rég meg volt ígérve,hogy ha megy az oviba,délután kimegyünk a Dunára-idén még nem voltunk.De ugye ez se hatott.)Kiment,közölte hogy hideg van(???Előtte félpucérra vetkőzve kinn császkált utánam,nem fázott-és én se ujjatlanban,tetejébe ő a melegvérűbb,én szoktam fázni)nem baj,ráhagytam,hosszú nadrág,pulcsi és persze,hadd húzzon kesztyűt.Már húzta,mikor jöttem a pulcsival:D.
 Oviban megint nem nagyon akart ott maradni,de ott már hatott a beígért kirándulás.
És ma megevett benn tök sok szőlőt.
Ja,tegnap mondták,csak úgy mellesleg,mert nem értem oda délben és már meg volt ágyazva-tavaly sokszor negyed 1-kor még esetleg várnom kellett-és mondták,hogy 3/4 12-re menjek legyek szíves,mert akkor mennek idén ebédelni.
 Ma nem értem oda 3/4 12-re csak picit később.Ugyanaz az óvónő:és anyuka nem ért ide fél tizenkettőre...
Mivan?3/4-ről volt szó.Amúgy meg mondtam rögtön,hogy elnézést,a Tanácsnál kellett valamit intéznem,kérték hagy ma adjam le,de délig van ügyfélfogadás,erre negyed 12-kor derült ki,hogy kéne még egy papír.Az életben olyan gyorsan nem hajtottam még a mostani bringám,mert oda-vissza 5 km.

*Beszokott a gyerek téma:járt tavaly pár hónapot pár órában,ebédre nem maradhat.1 hét ovi-1 hét beteg,1 hét ovi,2 hét beteg.Beviszen reggel semmi baja,délután már megy a hőmérséklete fel.Mindig van 3-4 taknyos gyerek...
 Úgy kellett mindig betenni a csoportszobába,meg alig akart elengedni,ez egy dolog,meg hogy benn is megállt félrehúzódva.
De idén a csoport fele lecserélődött,nyáron nem volt(2 és fél hónap cirka)és még az öltözőben is épp őt ültették el(ettől a Milán nem fogja kevesebbet bántani,de elültették a Mónika mellől,akivel viszont jól kijön és nyilvántartja melyik a Mónika ruhája,jött-e oviba vagy sem)és akkor most elvárják,hogy rögvest boldogan és felszabadultan menjen oviba,anyát 1 puszi után engedje el(á,a héten csak hétfőn kaptam az oviban) és fel se vegye,hogy megint nyüzsgésbe csöppent,hogy a megszokottgyerekek helyett újak vannak.

Ha jövő héten is így meg lesz kergülve én nem tudom mi lesz,de asszem elballagok Sedatifért és kipróbálom...Amúgy van tervezve egy szökés jövő hétre Budapestre.A gáz a busz,vagy 3 óra oda és vissza is.Hajnalban kelés,de nagyon.Gyerek buszban nemigen alszik(a 2 órás szegedi járaton pl),a bringát egész nap a buszmegben kell hagynom,vagy 3/4 óra míg odaérünk a buszmegbe.
Jó a busz,mert 90%-os jeggyel utazhatunk.Akkor most használjuk.Az utolsó 2 alkalommal nem volt szuri,talán vérvétel se,mégis retteg a Gergő Budapesttől.Néha eszébe jut,hogy kell majd menni és akkor nem lehet bírni vele,mikor tényleg kell menni,akkor szintén.
 Azt szeretném,hogy szép emlékei is legyenek.A keddet lőttem be,egy kedves ismerős szerint menjünk a Margitszigetre-ők is jönnek.De az Időkép szerint takony idő lesz:front,zivatar stb.Lehet hogy szerda lenne jobb....és 22-n megint dokihoz kell menni.

Szólj hozzá!

Címkék: stressz szökés óvoda idegesség

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr943198736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása