HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Gergőségek

2011.09.01. 18:29 Krilla

A legfrisebb,fürdés közben.
Megkínált a gyerekem innivalóval imígyen:
-Anya,beleittam a fürdővízbe,amibe belepisiltem.Nagyon finom,olyan,mint a májkás csipsz(???).Igyál te is,kóstoljad meg!!!

Tegnap megsózta a levesét:

 


-Hú,ez most má' olyan sós,hogy csípi az agyamat is!

Szintén mai:...és teszek a barackba békát meg gilisztát és egyed meg...
Pedig sose hallotta a Béka és barackot..(https://www.youtube.com/watch?v=9xsDIREL1w8)

-Nincs apának puszi,mert üres a tartálya.
-És hol az a tartály?
Melkasára mutat,egyik oldalon.
-Hát itt,ez a tartály az apáé,ez meg az anyáé és csak ebben' van.

-Anya!Én hallottaEszik a gyerek,egyszer csak hoz a tenyerén egy szem egészborsot.
-Anya,képzeld,erre ráléptem a fogammal.Borsó.Tessék,neked adom,nem finomm,hogy egy kakas kukorékolt...lehet,hogy tojt egy tojást!

Anya,ha majd jönnek a rendőrök és megkérdezik,hogy miért álltunk meg,akkor majd ne féljél,jó?

(előtte nem sokkal láttunk rendőrautót.Meg ugye szoktam mondani,hogy ha nem ég a lámpa,akkor a rendőrök megbüntetnek,vagy ha nincs bekötve az autósülésbe) 
 
-Miiilyen a hasad,anya?
-Összefeküdtem?("mintás" lett,ahogy feküdtem)
-Nem,KOCKÁS!

Babásat játszottunk...
-Jaj,én most milyen baba vagyok?(ezt én kérdeztem,mert én voltam a baba,akit be is kellett pelenkázni)
-Hát csak baba vagy.
-De fiú baba vagyok,vagy lány baba?
-Nem fiú baba-lány baba,olyan nincs.A fiúk nem babák.
-De van kukim?
-A babáknak nincs kukijuk,mert nem fiúk!
-Hát akkor lányok?
-Nem!!!Semmik se,csak babák.
 
Jön ki a konyhába,épp egy körtét pucoltam neki.
-Anyaaaa,éhes vagyok!
És épp összetalálkoztunk és a kezébe nyomtam a körtét-tökéletes időzítés-mondjuk a Sinlacot meg amit reggelire kért még nem ette meg felét se,megy a kutyának.
-Tessék,körte.Jó lesz?
-Mire ő kitörő örömmel:
-Szupej akkcijóvonat vagy!!!
 
-Anya,baj hogy picit pisis lett a szék?
-Hát hogyhogy?
-Háát,billegett a kukim és jött egy pici pisi.
(ez persze a számítógép előtti irodai szék)
 
Az jár az eszemben néha,hogy némely szavak szépen fejlődnek,de a rakéta az maradt takéta.
Kéne venni még egy rakétás pulcsit,úgy bírom,,mikor megkérdem,melyik pulcsit húzzuk,
-Hát a takétásat,a takátásat,mindig csak a takétásat,anya!
(Amúgy űrhajó)
 
Eszik.
-Na,milyen,finom?
-Nem nagyon finom...de egy kicsit finom.
2.variáció:
-Nem finom.....de egy kicsit finom.
 
"-Isten hozott a bársonyibolyába!"
Ez a bársony ibolyácska sűrűn előjött mikor nem volt ovi...
 
Megyünk a bringával a városban,mellettünk eljön egy autó hangos zenével.
-Anya,mi volt ez?
-Mi?
-Hát ez a hang,milyen zene volt?
-Nem tudom,milyen zene volt,nem ismerem,nem hallottam még.Nem tudom mi volt ez.
-Köszönöm,hogy megmondtad,nem tudod mi volt ez.

Kakilás után törlöm a fenekét.
-Hát ez nem is kaki,hanem fosi.Mitől kakiltál ilyen hígat?
-Sajnálom,hogy nem tudom,mitől kakiltam ilyen hígat...
(Amúgy meg néha rám is szól,hogy köszönjem meg ezt vagy azt.De kérni nem nagyon tud,csak parancsolni,akarni,dirigálni...)
 
 
Bekentem a képem sűrű fehér lehúzhatós arcmaszkkal.Előjövök a fürdőből,a gyerek megijedt:
-Jaj,Pókember! és tökre nem értette,hogy kerül a pókember a fejemre
(pedig az hálómintás,meg piros-kék,mint a postáscerka)

..."kibaszom magamat az udvarra!"
Azt szoktam mondani,hogy kiRAKLAK az udvarra,ezt nem...
(nézte a mesét és közben a másikon elmúlt a Noddy,ettől bedühödött...)

Volt valami kirepedés a kis lábujjam tövénél,gondolom kipállott,teafaolajjal bekentem(előtte mondtam,hogy kell majd gyógyszert bevennem,csak azt mégis elhalasztottam altatás utánra).
-Anya,ez a gyógyszer?
-Nem kicsim a gyógyszert később veszem be,ezzel csak bekenem a lábam,hogy ne gyulladjon be.
-Lábgyulladásellenítő?

Múltkor valami konnektorba dugható csengőt talált lenn a pincében(elektromos,vevő része.Esküszöm 3 év múlva is fognak előkerülni a pincéből eddig nem látott dolgok,tele van egy nagy szekrény apróságokkal.Ezt még apa se látta) és bedugta a gyerekszobában.
Engem meg bevezetett:
-Boldog szülinapot!Boldog szülinapot,anya!(nem volt szülinapom,csak ez a meglepetés szinonímája nála mostanában)Van neked meglepetés!
Na,megnézed?Csináltam neked meglepetéset,jón.
-Nem látom,mi az?Hogy felvettél játékot a földről?
-Nem látod?Hát menjél beljebb,úgy nézzed!(sugárzik az örömtől,hogy hogy meglep valami jóval és hasznossal,még ugrált is)
-Még mindig nem látom,merre nézzem?
-Hát ott,ott!!!(Mutogat jobbra.Fordulok jobbra,nézem a szekrényt,bizonytalanul nyúlok a polcra-ekkor még mindig tőlem jobbra volt a cucc)
-Hát már nem igaz,hogy nem látod meg az ajándékot,ott van a konnektorba bedudva!
-Mi ez,Gergő?
-Hát légyösszecsapó!!!Bedudós!Hogy ne csípjenek meg a szunyodok.
A kis műszaki zseni...Összekombinálta az uvs- szúnyoglámpát a légycsapóval meg az árammal vagy mi.Gondolta ez is csak valami légyfolehet.Persze elmagyaráztam,hogy soha semmit nem szabad meglepetésből se bedugni.De jól megszeretgettem.

Egy másik zsenge:
Jön fel röhögve a garázsból:
-Boldog szülinapot,anya!(háta mögött a keze,próbál dugdosni)
-Hoztam neked szülinapi sört!
Basszus,mióta ide járt a kőműves(na apa is szokott inni)azóta hol ezt,hol azt kínálgt.Na majd ha söröznek a pajtásokkal az oviban...

Kaptunk csomagot,gyerek találgatja,mi is lehet benne:
-Lehet,hogy alkatrészek a beszélő robotomhoz?
???(semmiféle robotja nincs amúgy)
 
-Hú,neked megy a hasad!??
-Nem,elment má' a megyhasás!
 
Gyerek ebédel.Kánikulában,meztelenül(vagy felső volt rajta lehet,azt nem mindig tudja levenni,de ha melege van nagy vetkőzős)
Ül a széken,lába közt a tányér és eszeget.
Hátranézek,belelóg a kukija a tányérba.Legalábbis a tányér szélére.És megsértődött,hogy kinevetem.Szerinte ez nem vicces.
Hogy lehet kaja közben pöc..sörészni?
 
Eszem a tésztát és egyszer csak leesik a villáról,hopp,és nem látom,eltűnt!Lehet,hogy bele a fenekembe...

Ne írd meg egy néninek!Türüld ki!!!Türüld már ki!!!
(Amúgy mindene tésztás meg paradicsimos volt,csak a kukija nem)
 
Találtunk egy kaszáspókot a szobában.
-Fodjuk meg,anya,
meghalítom.
-
Nem szabad megölni,kivisszük,jó?
-Jó,majd én kiviszem...és kivitte a lábánál fogva.
Jön vissza.Na,kivitted?Hová tetted?
-Hát megfogtam a csőrénél és beletettem a pocsolyába és belesüllyedt..(tehát végül csak meghalítódott...)
 
(Egy szombaton,dél után 10 perccel)
-Apa!Most már menjél el és vegyél nekem tesót!!!
-Hol vegyek én neked tesót?
-Hát a műszaki boltban!
-Miért,ott van,árulnak?
-Ühümm!
-De nem jó,bezárt a bolt.Nem lesz nyitva csak hétfőn.
-Jó,akkor hétfőn vegyél.Meg vegyél ippit is.(kifli)
-Húú,de ha tesó lesz,akkor neki is kell ippi,el kell vele felezni és neked kevesebb jut.
-Nem baj,sok ippit vegyél,mindig csak sokat!

(mindezt végig roppant határozottan,parancsolóan.Arról nem is beszélve,hogy a múltkor velem volt egy párbeszéde arról,hogy szeretne tesót és ha apa most nem akar nemi tesót adni,akkor az épp itt dolgozó kőművestől is jó lesz.Ha attól nem,akkor legyen az a bácsi az ő testvére,vagy a bácsi testvére legyen az ő testvére is.Vagy csak simán valakinek a testvére az ő testvére is legyen)
 
Kaptunk anno egy Körforgás c. dvd-t(Újrahasznosítás a témája),betettük.Fiam mindjárt 2x nézte meg,másnap csak félszer,de kioktatta az itt tartózkodó felnőttet,hogy nem szabad a sörösüveget se kidobni!
(A kőművest.Előtte ő vitte neki a sört,magától,mindjárt kettőt is zsinórban,mert ugye mindig megkínáljuk,ha jön.Azzal indított,hogy:
- Nyuszi bácsi,kérsz kávét?
-Kérek.
-Jó,anya,akkor főzzed!!
 
ismerősnél van ilyen gépi masszázságy.Nem próbáltam ki,csak arra ültem.Volt valami külön 2 bütyök tappancson és ráültem,mert le volt takarva.Aztán nézegettük,mi ez,hová való.
Gyerekem megszólal:
-Be kell kapcsolni a masszírozót,gyógyítsa meg anyát.
-Hol gyógyítsa meg?
-Mindenhol,mert fáj neki.
-És hol masszírozza meg?
-Hát a mellét...meg a derekát is.

(Nem tudom a mellét honnan szedte,bár az is szokott fájni néha nagyon.És akkor szoktam rá gondolni,hogy némelyik kisebb mellű nő milyen bánatos,pedig nekik sose dől-ugrik-tapos a mellük hegyére 15 kilós gyerek.Mer' az enyém ilyeneket is tud csinálni egyik pillanatról a másikra ha fekszünk,másik nagy sportja a hasbarugdalás)
 
Most már a másik lábamat is szamírozzad!(Masszírozzad)
 
Játék közbeni általános beszólás:
-Anya,nyisd ki a hátad!
(megfejtése: picit emeld meg-és akkor alátol mindenféle cuccot direkt kitolásból,hogy nyomjon ha ráfekszem,de nem mindig szabad észrevenni. )
 
...a lépcsőfordulóban jöttek az ÜLVÉNYEK.(Űrlények)
Mikor a nevelés visszaüt...
Mostanában annyiszor van rászólva fiacskára,hogy hallgasson,más is akar beszélni,hogy....neeem,nem hallgat meg senkit,de közbeszól másnak mérgesen,ismétlés esetén még jobban megnövelt hangerővel:
-Csönd!!Csöööönd!Én akarok beszélni!(vagy:végig akarom mondani!!)
 
...a teámhoz kell egy kis cici most...jár nekem a teámhoz a cici! (ez elég régi)
 
 
-Anya,neked hol van a bajuszkötőd,meg akarom fogni.
-??
-Hát itt van a bajuszkötőd,a szemednek a héjénál-nem elírás,így ragozta,megfejtés:szempilla.
(És elkezdte megpróbálni tépkedni kifelé,hogy leszedi róla a mindenféle koszt)

Kapott egy olcsóbb sztetoszkópot,ami nagyon tetszik neki,bár állítólag semmit nem hall vele.Kereste is ha nem találta:
-Anya,merre van a doktorszkóp?
 
Mikor még volt 2 tyúk,3 kacsa és egy liba a háznál,enni adott nekik:
-Tesék,Uraim!
 
-Anya,te most kávézol?
-Igen.
-Akkor férjél a bőrödbe!
-Férjek a bőrömbe??Jó,beleférek:).
-Beleférsz?Férjél bele a bőrödbe akkor! ( hangszín leírhatatlan,fenyegető:),és az r helyett is inkább j-k vagy l-ek szoktak lenni,de ezt nem kiejtéshűen írtam le)
 
...ha nem kapok enni,betekerlek palacsintába és beteszlek az ágyba...mondá a 13-14 kilós ded a mázsán felüli apjának,tavaly decemberben;).
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: duma

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr273196063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása