HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Hivatalosan is szegények

2011.07.24. 16:59 Krilla

...lettünk azt hiszem.Eddig is kaptunk villanyszámlatámogatást,most viszont jött egy levélke,hogy segélycsomagot is kapunk.Konkrétan a postás menet közben meg is állított,hogy vegyem át,bár nem ajánlott,hátha a csomagos.Siessek,mert azt délig lehet mindig átvenni.Tökre nem értettem.

 

Van ismerős,aki kapott régebben segélycsomagot,meg vill.szlatámogatást-gondoltuk 2 gyerektől felfelé jár biztos,ill.igazán nem is érdekelt mélyebben a dolog.
 Az volt a szép,hogy rögtön bontottam a levelet,mely szerin jogosultak vagyunk élelmiszer nyári csomagra(vagy hogy is volt fogalmazva) amit kizárólag 8-12-ig lehet átvenni-előző nap.
  Azért kiderült,hogy más délelőtt is át lehet venni,csak egyeztessünk.Meg az is kiderült,hogy terjedelemre nem fogom tudni egy etapban elhozni,ha a gyerek is jön(hogyne jönne,nincs ovi).Konzerv,tészta,dobozos üdítők(utóbbit nem értem,tartós tej tán ésszerűbb egy átlag családnak nem?Mondjuk nekünk mindegy.Én már a vasat is megeszem,a gyerek meg úgyis csak speckót eszik.)és egyebek.Hurrá!Nagyon kíváncsi vagyik,mivel dob meg az Önkormányzat:).Nagyon váratlanul jött.

Amúgy épp tegnap kerestem egy posztot,amiben az aktuális anyagi helyzetről írtam-most látom,vázlatba került véletlenül,most jelent meg a blogban ahogy élesítettem.(Támogatás,aktuális...) (Azóta jött megint egy felszólítás a gázosoktól,hétfőn utalok valamennyit,az egészet nem tudom,és a másik aktuális számlába is kéne valamennyit fizetni.Bár olyan mindegy mennyiről küldenek felszólítást.Vagy hogy a gázból hiányzik,vagy a hitelből)Na de majdcsak lesz valahogy...egyébként azt szoktam mondani,hogy az nem szegény,akinek futja cigire,márpedig apa egyelőre még dohányzik,bár pedzegeti a leszokást.

Szólj hozzá!

Címkék: pénz csomag

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr1003093989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása