HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Esik eső,fúj a szél...

2011.07.20. 08:46 Krilla

...basszameg....megette a fene.
Mára volt/van munkám.Majdnem 3 hónapja nem volt munkám,ma van egy 6-8 órás napilap próbaszám kihordás,erre szakad az eső.Gyerek persze nem mehet oviba 3 órára se,mert nincs ovi.A hátamon kéne vinnem mgamammal,csakhogy esővédőnk nincs.

 


 Persze délután se lenne aki vigyázzon rá.Egyébként is,zuhiban nagyon szar hordani,bárhogy takarok elázik,én is,szóval gáz nagyon.Pedig most kivételesen egész vékony az újság és én választok,merre hordom a területen belül.(szép nagy terület amúgy,a város harmada,de a lépcsőházakban-ebből nem sok jut-is postaládázni kell,tehát akár 12 helyre is csengethetek házanként ha nincs szerencsém.
  Munkám se lesz lehet megint 2-3 hónapig.Bodzaszedés van becélozva esetlegesen,legalább 1-2 nap,kéne is a számlákhoz,de ha nem lesz akkor se aki vigyázzon a gyerekre,akkor hiába szereztem azt az egy munkát.
  Fementem az emeletre,mert persze tegnap épp kinyitottam az ablakot sarkig,hadd szellőzzön.Na most szépen be is szellőzött legalább 1 liter víz.Jupi...
 A pincébe még nem jön a víz,szerencsére.Az is nagy élmény,mikor vödörrel kell merni az összefolyóból(egy szivattyú van,jelenleg a fúrt kútnál strázsál és én nem tudom egyelőre átszerelni,de képeztetni fogom magam belőle)és kihordani az utcára,zuhogó esőben.Tavaly jópárszor volt részem benne(aztán mégis egész télen állt a víz lenn,ahogy nem szivattyúzták naponta,ott 45-50 centi.Nálunk a kazán és a fagyasztó miatt csak 4-7cm,szép villanyszámláink voltak,és belehúzott a penészesedés is)

Na elmegyek tejeskávéiránt és erősen bízom a szebb jövőben...

Egyébként a szilvának pár napja lenne,persze hogy érésidőben van ilyen taknyász idő.A paradicsomokkal meg nem tudok mit kezdeni,egyik fajta(de csak az egyik,vajon gyárilag fertőzött magokat vettem volna?)levelei szélén 1 mm-es száraz csík van már hetek óta,most meg foltosodnak a paradicsomok rajta.Napszúrást nem tudom,tud-e kapni,végül is az a dolga hogy a napon álljon.Amúgy meg rohasztanám a permetlevet,becéloztam a 10 naposat,de nem tudom mennyire fog beérni,eléggé sok eső van az előrejelzésben.
 Óóó,hogy miért nem tudott éjjel esni????!Igaz,akkor fenn szétázott volna minden...és még mindig nem tudtam esővízgyűjtő edényt se szerezni.A 110 literes kukánk meg eleve tele volt,ma délelőtt akartam belőle locsolni.
  És az imádott konyhaszekrényt meg azt hitték nagybátyámék,hogy nem kell(hooogyispersze,azt várta,hogy meg legyen csinálva a kiskonyhám,mert az alapállapotában(kupi,maradék csempék,permetszerek,permetező,felesleges előszobafal,üres üvegek,szórólapok,frincfrancok)és odaadták a napszámosuknak.Nem ez a tragédia a történetben,hogy valamelyik nap is itt lelkendeztem róla,hogy de jó lesz,hogy végre elhozhatjuk a mamától.Hanem az,hogy én ezt nem tudtam,hogy odaígérték,sőt oda is adták neki és ártatlanul megjegyeztem a telefonba(más ügyben telefonáltam nagynénémnek,a mama lekvárfőző lábosát akartam kölcsönkérni,ő mondta hogy hozzam el,de ezek után nem fogom erőltetni.Pedig nem mindegy,hogy 4 üveg lekvárt főzök 8 óráig,8 üveget 16 óráig,vagy 6-8-at 10-12-ig)hogy majd el kéne menni lemérni,mekkora helyet foglal el.És a nagybátyám úgy elkezdett üvölteni a háttérben,hogy sírva tettem le a telefont és egész este rá-rázendítettem.Mintha én nem is ember volnék.És nem először.Ő bármin tud üvölteni,bárkivel,bármin úgy,hogy zeng a ház. (Ilyen hajlamom sajnos nekem is van,ez a tipikus B.vérből jön nyilvánvalóan)

Szóval most akkor konyhaszekrény is kellene(hagyatékból,ingyen vagy nagyon olcsón).Egyébként múlt nap írtam listát,miket lehet a gyerekek ajándékba hozni,akkor már írtam kívánságlistát magamnak.Úgy kezdődött,hogy sajt,bryndza,mentolos csoki,majd folytatódott olyan praktikus dolgokkal,mit használt függönytartó a konyhába,fém tölcsér befőzni,lekvárfőző lábos,sajtár,zománcos kanna esetleg,rétestál(zománcos nagy méretű pár cm-es peremű tál),babliszt tál,műanyag edények,partvis...Nna most már szekrény is.

És az eső csak esik,csak esik...

Szólj hozzá!

Címkék: munka újság eső

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr473082377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása