HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Palacsinta,permetezés,posta

2011.06.30. 21:20 Krilla

A reggel palacsintasütéssel indult.Gergő karikás kendőbe akart csücsülni,nem tudom hogy jutott eszébe,végül meggondolta magát és mégis a fekete-ekrü Ellipszent hozta elő.Nana,majd még a végén az lesz a kedvenc,nem a klee-blau?
 Na és vajon mivel ettük a palacsintát,ki találja ki?Hát a tegnap esti párolt-sült káposztával:D.

 



Délután,ill.még dél előtti kezdettel meg akartam ejteni a csalánleves permetezést,mert az úgyis 10 perces munka.Hát valamivel több lett,úgy 2 órával...Először is a mocsárszagú cuccot le kellett szűrni.Majd bejön,gép bekapcs,neten keres és némi óvatos számítások után mégse 50 literre hígítottam,csak 14-re.
 Permetezőt elővesz,megkérdez:mi volt benne utoljára?Naná,hogy gyomirtó.Ki volt mosva?Á,nem,minek,ezzel csak gyomirtózni szoktam..Aranyos.A permetezés is nyilván női munka,mert a permetező márkaneve:Mary.Még a Kapesz Zs.vette anno,de nem vált be neki,mi tőle vettük.Csak 10 literes,túlnyomásos:előre kell pumpálni veszettül.Na de ne szaladjunk annyira előre!Először is ki kellett volna nyitni,de már az se ment.Tekertem é mindenfelé pedig.Végül arra jutottam,hogy biztos a csőkivezetéssel ellentétes oldali kupakot kellene letekerni,így ott öntögettem bele a vizet,majd az aknába irányítottam a spriccet és igyekeztem elkerülni az ott felbukkant széles hátú zöldmetál színű bogarat.
 Ezután mégis segítséget kértem,mert az edény oldalán láttam,hogy mégis felül kéne tölteni a nagy nyíláson.Még 2x kimostuk és erősen reméltem,hogy minden gyomirtó kiment belőle(mint tudjuk az őserdőket is néha mindent tarra szárító permettel irtják).Ismét szűrve megtöltöttem és elindultam.Néha aránylag rendesen szórt,néha csáéln és alig.A tetvek nem tudom mit csináltak,a káposztalepkék fel-felrepültek.Holnap kiderülne,visszatelepedtek-e,ha munkám végeztével nem esett volna az eső.:s
Na de ismétlés a tudás anyja,csak ilyen cafat időket jeleznek.Erősen bízom benne,hogy nem törnek le a barackfa ágai,pár nap és érik,ma szedtem már 3 barackot(van,aminek nyílik a közepe,nem hiányzik neki az eső)

Ért azonban egy nagy meglepetés,lévén sok maradék anyag,a mályvát,orgonát,virágokat is megfújtam és jééé,a legényvirágok közt szemembe ötlött valami,ami nagyon nem kellett volna,hogy ott legyen.Mégpedig a gyerekem utolsó szülinapi ajándékának a postai értesítője:O.Több soron megázva,kettépöndörödve,felső részét fehérebbre szívta már a nap,alul sárgább lett-lévén 24-e óta ott dekkolt.Valami ökörállat postás vagy a 11 cm átmérőjű lyukas végű,befelé lejtő csőbe rakta,vagy a kerítésbe,vagy ki tudjahová,de az első szellő elvitte,és meg se állt tizenpár méterig,ott beágyazódott és elhepázgatott ma délutánig.Épp ma mentem volna kerestetni a csomagot itt,a feladó pedig-ha nem kerül elő az orzság déli részében.Naná,hogy mentem később panaszt tenni.Írjam le A/4-es lapra,az irodán nem tudnak segíteni amúgy(jegyzőkönyv sincs?),mert a csomagosok(kikkel eddig semmi bajom nem volt)nem hozzájuk tartoznak.Most tényleg,ezért fizet az ember 1050 Ft-ot,hogy azt a rohadt értesítőt se tudják a postaládába tenni??!(Jól látható,jól elérhető helyen, a kapu közepén van,144 cm-nél a teteje,bedobónyílás 15X9 cm)Itthon voltunk,lehet,hogy a csengő nem csengett,vagy hátul voltunk,ez nem téma.Tetejében 10 napos átvételi határidőt ikszelt be,de 5 napos,szerencsém volt,hogy nem ment még vissza a feladóhoz.Ez esetben vajon nekem kéne az újrafeladás díját fizetni?
 Persze még visszamehet...Mivel egyrészt az értesítőt is hazahoztam,meg a csomagot se tudtam volna bringán elhozni.Ugyan megígérték,hogy nem küldik vissza.

A maradék meggyet most fogom elrakni,natúrbefőttnek és lének.Szemléztem lenn és elkeserítő,az összes celofános nyers rumos meggy mind erjed.Valamint 1-2 celofános gyümölcslé is.Ez valami negatív nap...

Ja,nap közben talélkoztam a Zolival,gyorsan kértem még 2 káposztát,ezeket fektetés után,vagy holnap párolom,mert az előző adag fél fogunkra sem volt elég,káposztafaló lettem:).És lehet,hogy ma kell kipróbálnom ismét,tudok-e lepénykenyeret sütni,mert csak 1 zsemle maradt holnapra.

Ó,és voltunk a Dm-ben is,ahol a gyerek azzal lepett meg,hogy önállóan megtalálta és a kosárba pakolta a zabtejet magának:).Kis bélgépem.Pedig igen ritkán jut rá és nemrég a boltot is átrendezték,mégis kiszúrta és hozta.Volt féláras,de még több,mint egy jhónapig le nem járó bioliszt,fehér és graham is,ezeket is vettünk és bulátát meg egy kicsi rizstejet is,ami 1 perc alatt elfogyott.Arra is büszke vagyok,hogy ugyan rögtön az utcán meg kellett inni,de a szívószál celofánját a kezembe nyomta a gyerek és később a dobozt is,eszébe nem jutott volna szemetelni vele:).
A gyerekdokinál is egész jól viselkedett a ded meg a gyógyszertárban is túrhetően.Végre megjött a tápszerjavaslat a klinikáról és tudunk megint íratni Sinlacot:).

Na így legalább pozitív felhanggal ért véget a bejegyzés.

Szólj hozzá!

Címkék: posta csomag főzés palacsinta csalán

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr393028453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása