HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Amikor az Amerikai Focista Terrier tarolt

2011.06.21. 23:50 Krilla

Ez a magyarázó...
Szóval van a Néró aki amstaff,gondolom keverék,mindenesetre aki kitette,törzskönyvet meg oltásit nem rakott a nyakába anno.És akkor itt valaki befogadta,akitől dróthálómászással ellógott,másvalaki felszedte,hazavitte.Onnan is lógott,a postást meg egyenesen imádta:az ugyanis etette mindig.
  Tehát Néró arra van szocializálva,hogy mikor a többi kutya szaggatja a kerítést,mert jön az a borzalmasan idegesítő,mindenféle szagot magán hordozó postás,számlás vagy szórólapos,akkor bizony neki ugrani kellene,mint (szerinte)falkavezérnek és felugrálni az illető szájáig.

 


 Na ettől a mi postink rendesen gazol,ezért sajna láncon van szegényke,mert nekifutás nélkül viszi a kaput.Arról nem beszélve,hogy elmegy acsarogni és ha valamelyik kutya lábát el tudja kapni,el is kapja.Itt jön a svédcsavar,ha ott vagyok és el akarom rángatni,akkor ugye jobban fogja,ha viszont hagyom,akkor hamarabb elengedi,de mit szólnak a szomszédok,akik kinéznek az acsargásra.
  Jobb a béke alapon idén még nem voltunk utcán.Arról viszont már leszokott,hogy minden jöttment biciklisre rástartoljon.(Anno mi is úgy ismerkedtünk meg-talán már írtam-hogy kis híján a nyakamba ugrott)

Na szóval nemrég meghalt a nagypapám,akkor a szokásosnál is kevesebbt vol elengedve.Így betyár lendülettel szaladt mikor elengedtem.Én valahogy egyik lábamról léptem a másikra,útban a komposzt felé,kezemben a gyerkőc ásójával,mikor is amerikai focista módjára feldöntött,vagyis inkább szó szerint letarolt.Neki meg se kottyant,fene azt a kemény fejét.Én meg spec.nem tudtam felkelni,de valahogy a könnyeim is kicsit potyogni kezdtek.Kificamodott a lábfejem,de ezt csak később tudtam meg,akkor csak azt éreztem,hogy megcsavarodott.Normális embernek ilyenkor a bokája megy ki,de hát én mindig is fordítva voltam bekötve;).
  Első dolgom volt megnézni,hogy nem görbült-e el a kis ásó.Igen,én ilyen hülye vagyok,mikor elestem jégen táskával-éthordóval és akáctüske ment valami kitört vadhajtásból a tenyerembe szinte tövig,akkor is először felpattantam,körbenéztem,látott-e valaki(égtem nagyon),felkaptam az éthordót,néztem,nem folyt-e ki a leves,leporoltam a kabátom és csak utána kezdett fájni az a hülye tüske.Majd odahozattam magamnak a hokedlit,és kínomban röhögtem,hogy arra se tudok feltelepedni.Betettem a praclit hideg vízbe,de nem volt jó,rázott a hideg.Ekkor kezdtem fohászkodni görbebotért-ami persze nem volt,de volt helyette gereblye.Ezzel valahogy feldöcögtem a 7 lépcsőfokon és ismét röhögtem kínomban.Bábóka a meleg vízbe,majd egyre forróbba.Gondolkoztam,milyen hülye vagyok,borogatni kéne,de ha egyszer ez esik jól.Egyre forróbbat engedtem és mikor már nem fáztam,el akartam indulni.Ekkor valahogy másképp léptem rá és 3-4 roppanást hallottam sorozatban vagy 2 mp alatt és kevésbé fájt.Akkor körbebicegtem fájdalomcsillapítóért,bár tudtam,hogy esélytelen,max.a gyerek Nurofenjét húzhatom meg.Férjem felhozta a pincéből a jó régen egy újsággal kapott Leszarom tablettát.Újfent elkapott a kínos röhögés.lképzeltem,ahogy az ügyeleten valami szigoró doktornak benyögöm,hogy nem,fájdalomcsillapító nincs otthon,legyen szíves írjon fel,de addig is bevettem 3 szem Leszarom tablettát.(Ja ige,apa már sörözött,így meg kellett várnom,hogy a barátnőm be tudjon vinni az ügyeletre.
  Ami cirka 2 és fél óra múlva be is következett,mikor már épp indultam biciklivel fatalpú papucsban,mert ugye faszagyerek vagyok én,különben is már helyreugrott.

Ja,hát persze a térdem is lezúztam,naná,meg a jobb kisujjam(ez azóta se akart meggyógyulni.Olyan,mintha be akarna gyulladni csak erőt gyűjt még hozzá.Nem az a baj,hogy csúnya,hanem hogy nagyon érzékeny.Pedig ez már több,mint 2 hónapja történt.Mellesleg első dolgom volt lemosni-kútvízben.Állítólag nem kellett volna,de akkor már mindegy volt,sza.ok én a körbejódos sebtisztításra),a fatalpú papucs meg egyenesen hozzám nőtt 2 hónapra.Azért az nagy hecc volt,mikor ezzel a lábbal másnap ki kellett volna hordani némi szórólapot(egy részét megcsináltam)valamint hogy a baleset után 2-3 nappal rájöttem,hogy szárazság van nagyon,szivattyú viszont nincs,tehát meglocsoltam a borsót gumicsizmában(na,az szorított)legalább 40 kanna vízzel,ergo 20-szor fordultam a kúttól a borsóig.(Aztán meg másnap össze lett rakva a szivattyú és vígan locsolt tovább,de ki tudta ezt előre...)
Mellesleg a lábam sem az igazi azóta se...majdcsak helyrejön.

Szólj hozzá!

Címkék: baleset néró

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr283004716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása