HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Szegedi "nyaralás"a klinikán,múlt héten

2011.06.19. 02:14 Krilla

Jó,hülye vicc a kórházi kivizsgálást nyaralásnak titulálni,de mi annak vesszük.
Mert:elutaztunk,mást ettünk(főleg Gergő,akit a végén kivert a sok répa-krumpli-rizs,mást ugyanis nem kapott,max.néha zsömlét vagy egy szelet kenyeret,esetleg főtt vagy sült almát és Sinlacot.És babám ettől is tudott vakarózni,bár a krumpli-répa 1-es érzékenységű,így nem csoda)és még klassz játszóterek is voltak.
Na jó,sajnos vérvétel,prick teszt,és egyéb nyalánkságok is.Meg költözősdi.

 


Felvettek a 237-es szobába,majd valami/b-be áttettek a nefrológiára 4 ágyasba még aznap.Bementünk,köszöntünk,kisvártatva jött egy nővér,hogy Attila(*róla kéne még írnom majd),menjen a másik szobába.Csak lestünk.Majd megjelent egy helyes tinilány,Klaudia hófehér bőrrel klasszul nyírt frizurával,mi több matraccal-ágyneművel,hogy neki meg ide kellett költözni a másik szobából,ahová Attilát tették.Totál nem értettük.Jól elvoltunk vele,tényleg aranyos lány.
Másnap vagy harmadnap átrakták hozzánk Nemanyát(nem tudom így írják-e,de így ejtik),mert az őszobája 2 ágyas és oda jött egy anyuka babával.A 4.ágyra jött egy anyuka a nagyobbacska(4-6 éves) fiával,majd-figyelem!-távozott pár óra múlva a 237-esbe:D.

Röviddel később nekünk is oda kellett menni.Rácsos ágyra.Rövidebbre.Kurvára nem értettem.3.nap,3.ágy.Nem baj,majd megyek a nagyba, ha elmentek a kecskeméiek.Nem jött össze,hamarabb jött az új lakó,mint ment a régi,mi több az apát váró fiú bealudt,úgyhogy "kiadtuk" neki addig az ágyat míg alszik.
Hát volt kalamajka.Az se volt semmi,mikor a nővér közöte,hogy saját felelősségre alszok a gyerekkel.Mondom,otthon is együtt alszunk.Jó,de ez a rácsos(vas)ágy nem erre van kitalálva,ha esetleg összetörik...ki kell fizetni?Nem,csak nem vállanak érte felelősséget ha összedől és ráesek a gyerekre és emiatt baj lesz.Ja,az más tészta.Aznap éjjel nem sokat aludtam.
  Volt balhé is,kiborulás,hogyne lett volna.3.nap,3.ágy,vizsgálatok és ami  a legfőbb baj:relatíve helyben maradni.Azaz gyerek jöhet utánam a wcre,slussz.Mikor oviban van vagy udvaron szaladgál az ágyon ülni-feküdni lehetőleg,mert nem tudjuk lesz-e még vizsgálat,ill.várunk ebédet.Majd megpróbálni aludni.Aznap délelőtt 10-kor álmos lett,amire évek óta nem volt példa.De elaludni nem tudott,mert akkor kellett költözni.Délután se tudott aludni,mert felkeltették egy fél szem betyárkeserű gyógyszer miatt.Amit a nővérszobában,fecskendőben tudtak csak végül beadni.Visszalaudt,erre csörög a telefon.Leráztam a Vodafonos ügyintézőt,zaklassa apát,gyerek csak félig kelt fel.
 Erre jön a doktornő pulzust nézni,amire megint megriad.Ekkor már borzasztóan sajnáltam,de még el kellett menni levenni vagy 6 kémcső vért.
Ezek után minden ajtónyílásra riadt,nem tudott aludni.Valami máig nem ismert okból nem mehettünk sehová.Gyerek meg maradjon az ágyban,szobában,pláne halkan.Ja,a tenger fenekére meg húzzunk bugyit.Kábé egyforma nagyságrendű feladat.
  Fiacska randalírozott.Kiszaladt,behoztam párszor.Üvöltözött kinn és benn is satöbbi.Lefogtam,ordított,kiszökött hívogatta a liftet.És nembazmeg,nem lehet egy ilyen 4 évesnek megmagyarázni,ha 2-3 zsák bolha nyüzsög a seggében,hogy majd honap mehet.
Ekkor már rég halálosan fáradt volt,de ilyenkor tombol,őrjöng míg össze nem esik.Ki is borultam faszán,ránk csukták az ajtót,mikor már valami gumiszobát akartam neki,vagy leszedáltatni,de minimum megkötözni,hogy addig üvöltsön-de egy helyben-míg el nem alszik.
 7 felé csak lekéredzkedtünk.Legalább pár telefont elintéztem,sétáltunk,megnéztük a helikopterleszállót,ott sétálgattunk a betonperemen(útlezáróféle).Majd vissza akartunk indulni.Gyerek hogy ő nem jön.Jó,te maradj,én megyek.Anyaaaaa!És jött.De meggondolta magát.Rózsát akart szagolni,meg csapot nézni(fő érdeklődési kör jó ideje,hogy ez a csap miért van itt,hogy zárják el-nyitják ki,hová folyik a víz és az örök sláger:anya nyomja meg  a kutat)és visszafelé-mikor épp háttal voltam,pláne 3 méterre-nem figyelt,elakadt a lába és uzsgyé fejjel a betonba.Kapásból cipószáj,ömlő vér,és a magvas gondolat,hogy a délutáni cirkusz után tuti nem hiszik el,hogy nem én vertem meg a gyereket.(mellesleg akkor szakadt meg a bal felső fogában az idegszál,amit most meózott a fogdoki)Szájfék vagy mi alul-felül felszakadt,ahogy ilyenkor szokott(szerintem eleve vannak térdre,hasra és pofára esős gyerekek,Gergő ez utóbbi)+bónuszként az orra is szivárgott.Nővért kerestem mikor felértünk,nem találtam.Egyszer csak bejött.(egy null neki,így olyasmi érzés volt,mintha hülye szülő nem is akart volna szólni,pedig dehogynem,fájdalomcsillapítót is kértem neki-naná,hogy nem kapott,pedig álmában is felsikított).

Nővérke hivatalos hangon közölte,hogy jó,szól az ügyeletes orvosnak,meg felveszik a jegyzőkönyvet...de mondom tényleg elesett,nem én bántottam,a vér is ott van a betonon,ahová esett.... (na fasza,jöhet a gyámügy,vagy mi lesz?Nem lett semmi.Kiderült,mindenki esik-hullik:Attila is megcsúszott az udvarom,majd egy másik napon Gáspi farolt ki a  folyosón,szintén pofára)
Nna de ez nem elég,hogy egyszer összeverte magát a fáradtságtól szerdán,pénteken hazafelé is esett-csuszpákolva szaladt és valami porosabb részre ért.(hazajövetel előtt se bírt rendesen aludni,felébredt,mikor menni kellett a buszra.Pedig ő csak ült a hátamon.De a buszon se tudott aludni mégse tovább).Elhullott,mint hős lovag a csatában,de rettenetesen sírt.Ölelgettem és nem értettem,miért sír így,ha csak a térdét verte le.Hát mikor leraktam,kiderült,vérzett máshol is:a száját is beütötte megint,mi több most már a fogai is mozognak:(:(.Tehát még haza sem értünk,de irány az ügyelet.
 Az se volt annyira könnyű,mert Kófic betette v.melyik nap a csapba a telefont,rá egy nejlonszatyrot.Persze hogy ráengedtem a vizet kicsit.Onnantól nem vette a töltést.Épp hazaindulás napján merült le végleg.A busz meg 35 perccel a megbeszélt előtt ért be.Tehát a Szgeden is 40 percig cígelt rettentőre tömött dögnehéz bőröndöt a ráapplikált sporttáskával és a válltáskával húztam-vontam,meg még ezek után persze a hátamra kötöttem a gyereket is megint(nem is tudom,hordozókendő nélkül mi lett volna velem...).
 Szeretném kiemelni:nem,nem a 15 kilós gyerek volt nehéz a hátamon,hanem az a dög pakk a kezemben,hiába volt kereke.

A kivizsgálás meg olyan volt,mint a viccben,mikor a szomszéd bekopog hogy fontosat akar mondani,megkeffenti a háziasszonyt majd elmegy,azt a fontos dolgot meg el se mondja.
Durva allergén terhelésre mentünk(tej vagy hasonló),mert egy éve keresődiétázunk és rettentően kevés féle dolgot ehet még mindig,de azt nem csinálták meg,mert nem lett pöttymentes fiacska,sőt 3.-4.nap rá is vakarózott.
 Azt írjam,hogy míg a zárójeletést akartam átvenni és kérdéseket feltenni az orvosnak,"Kettyó Művek" előjött és Gergő levette a kantáros rövidnadrágot és pörgette a feje fölött?Bezavartam(előbb küldtem)a szobába és visszajött egy szál bodyban papucs és minden nélkül,levetette menet közben a kisgatyát is és húzgálta magán fel a ruhát kidüllesztett hassal,röhögve,hogy nézd,anya,kivan a kukim!
Rettentően égett a pofám és az volt az a pont,ahol elhatároztam,hogy valamennyire oké,hogy eső előtt meghülyül,meg ha kivakarózik,de most már elmegyünk gyerekpszichológushoz is.(kurvára hiányzk,orvostól orvosig járunk úgyis.Pl.most Szegd,majd körzeti,fogász-fülorrgége kimaradt végül-jövő héten Budapesten injekció,utána héten szemészet,megint gyerekdoki.Legkésőbb januárban Baja,ortopédia-ezek amiket előre tudok,ne meg Bp havonta év végéig legalább)
Amellett,hogy dolgokkal talán le vagyunk eléggé maradva(és ugye sokáig jártunk is az "állami" fejlődésneurológiára,mindig mindennel le voltunk kissé maradva)néha ijesztően ragaszkodik-mondom én,aki 4 hós korától nyikkra ciciztetett,1 éves korától igény szerint hordozott-hordoz(hiányoznak a hosszú hordozások,mikor mondókáztunk,énekeltem) és úgy 8 hónapos kortól együtt alszik,na meg gyesen van még mindig és próbál játszani,lekötni,foglalkozni-mégis extrémen központi  figura,makacs(B...,szoktam mondani),hirtelen haragú,túlzott szereplésvágyú(nem,vannak jó tulajdonságai is persze,de az dominánsabb,hogy fél perc alatt bajt kever,a forgószél az kutyafaxa hozzá képest és 3x olyan gyorsan pakol szét,imnt én össze) .

Szólj hozzá!

Címkék: kórház szeged allergia esés kivizsgálás ügyelet

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr712996493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása