HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Egy megrázó találkozás

2010.10.22. 12:48 Krilla

Voltam múltkor régi legjobb barátnőmnél(mióta neki is van a 2.gyereke meg nekem is az első,nagyon ritkán találkoztunk,azelőtt volt,hogy náluk is aludtam néha,én vigyáztam nagyobb fiára éjjel míg ő dolgozott és akkor napokig beszélgettünk,mellette tudam lenni egy szakításánál is,csak az utóbbi pár évben van ez a lazulás,majd megint jobban járok hozzájuk.Ő nem eljárós,csak vendégfogadós típus),megláttam a fiát hosszabb időre,mozgás közben és kész lettem,majdnem sírva fakadtam.
Felső tagozatos.
 Tudtam,hogy míg én visszatartáson voltam anno,elütötte egy szabálytalan motoros a bicikliző gyereket és napokig élet-halál közt volt a műtét(ek?)után.(Nekem nem szóltak,nehogy rosszul legyek vagy nagyon aggódjak és valami nagyobb baj legyen a erhességemmel)
Naja.Itt azt mondták,kifordult a bokája.
Közben meg rapityára tört a bokája,térde.Akkor pl.csavar(oka)t ültettek be a lábába.Majd kiszedték.Stb.
Nőni kezdett megint nagyon,görbült a lába,újra csavarozták nyáron.
 És én most láttam rendesen..
Hogy biceg ha megy,nem kicsit.
 Hogy kifelé görbül de nagyon a bal lába.
Mikor nálunk jártak,nem látszott a görbeség,bicegés.Mikor én jártam nálunk,nem volt épp sosem otthon
 Azt mondja,nem fáj,de a csavarok tartják.
 Ha nem javul,egy idő után csontbeültetés lehet szükséges.Donortól,vagy saját testből.
Iszonyú teher lehet mindez a családnak,lelkileg is.Műtétek után azért egy kis pénzt kapnak a biztosítótól.(Bár lehet,az nem fedezi a látogatások költségét sem)
 Szerencsére nem fáj már.Szerencsére tudja használni,még táncol is.Látszólag "fel sem veszi".
 De soha nem lesz valószínűleg már az igazi.Valószínűleg még több műtét,kezelés,stb.vár rá.Kvázi egy életre mozgássérült lett.
 A gázoló 10ezer Ft bírságot kapott anno mindössze.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség baleset sérülés

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr832390743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása