HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Éjjeli kaland,segítségkérés egy vega szakácstól

2010.09.03. 11:52 Krilla

Szépen kiakadtam az éjjel.
hajnali 2-kor ordítva,vakarózva kelt a gyerek.Elvoltunk egy darabig az ápolással,ordítva masszírozással.Mire kicsit aludtam volna megint ébredt,ezúttal fulladozva köhögött is.Na ez is eltartott kb.1 órát,közben egyszer úgy volt,hogy vissza tud(unk) aludni,de sajons nem,újra kezdtük,ekkor már észrevettem,hogy nem csak a kiütései,ekcémái,sebei dagadtak,hanem a szája is:O

Az ok:apa cseh krumplit hozott.A meglepetés:engem is enyhén kivert.A fajtája:Belarosa.Egyebek a címkéjén:Reg.szám:CZ 1164,LOT szám:3404AETC,csomagolta(Illetve cosmagolta:DD):druzstvo BRAMKO CZ Semice 43.

Ezen kívül kizárólag pár szem szőlőt evett egész nap és az előző bejegyzésban írt,eddig remekül bevált palacsintát.Ugyanis azt kellett délelőtt sütnöm ismét.

Na ,odáig jutottam,hogy írtam megint Ppdnek egy levelet:
..."Van valami ötleted,mit adhatnék enni a gyereknek?(Meg magamnak,ha vele diétáznék)
Én kifogytam az ötletekből.Nagy jából ezeket eheti biztosan:
Hajdina,köles,kukorica,rizs,napraforgó-és kukoricacsíraolaj,olívaolaj.Só.Cukkini,tök,dinnye,szilva.Sinlac ,karob.víz,rooibos tea.(talán csipkebóogyó is)

Nem eléggé tesztelt,de talán jó:uborka,kevés paradicsom,csirkehús,kókuszreszelék.Jégsaláta(2x evett belőle),szőlő,remélem brokkoli és karfiol szóba jöhet.Elvileg busát ehet,de nemigen szokott,csak 3-4 falatot.
Homoktövis levet kapott eddig 6-8x vízzel,cukorral.Nem vettem észre,hogy használt vagy ártott volna.

Amit tutira nem ehet:Krumpli(néha szokott,de éjjel épp fulladozva köhögött miatta,mert cseh krumplit hozott a férjem,engem is kivert,pedig alig ettem belőle)
répa,alma,őszibarack,sárgabarack,borsó,bab(lehet hogy a többi hüvelyesre is érzékeny)hagymafélék,tőkehal,csirkemáj,birka,marha,disznó,pulyk a,kacsa(a többit nem próbáltuk.Tervben van nyúl,ha hozzájutok mangalica vagy kecske).Mandula,dió.kakaó
Kiverte a bio piros szőlő is,mikor sok levet ivott:( ((((
Kerülendő még:olajos magvak,zeller,citrusfélék,szója,aromák,tartósítók,térfogatnövel ők,stb.
Szigorúan tilos persze a tej,tojás is.És pl.a tejföl,tojás szépen ki is veri.
A gyanúsak között van még mindenképp a majoranna,római kömény,lencse,fehér nagyszemű bab is.

Vettem a múltkor "galagonyaszendvicset",azt is bírta,de utána kell néznem még,miből is áll.Ugyanis az összetevői magyarul:friss galagonya,víz,cukor.
Angolul 7 féle dolog és a víz nem is szerepel benne,viszont aszsem Na-benzoát lehet az egyik anyag,meg van benne kárminpiros festék is.Hihetetlen,hogy nem kötelező minden összetevőt minden nyelven feltüntetni.

Tudsz valami receptet,vagy javaslatot esetleg?Semmit nem ehet(ne)amit még nem teszteltünk 4-5 napos folyamatos fogyasztással.
Jelenleg azt sem tudom elérni,hogy tünetmentes legyen pár napig annyira,hogy az ALLERGIAGYÓGYSZERT kipróbáljuk megint,hogy okoz-e tünetet,mert hatását eddig nem láttam,de van benne őszibarackaroma,ami gond lehet akár.

Láttam,készül a gólya hozzátok,szeretettel gratulálok,megint gyakrabban be fogok nézni:) ))))).

Üdv:Krilla"

Hátha tud okosat mondani.
  Énnekem már fogalmam nincs mit főzzek,és miből.
Lassan ide kell vezetnem a listát,mit ehet és mit tuti nem...És hogy mi vár kipróbálásra.Bár ha így haladunk,az allergiagyógyszer kipróbálásáig se fogunk eljutni sose...

Kapott tegnap összvissz 3 ampulla Calcimuscot,sajnos 100 mg-ost írtak fel legutóbb-pedig semmi kalciumot nem kap a gyerek épp ma 4 hónapja-kivéve ami a kevéske anyatejjel átmegy.Most persze egész nap cicin akar lógni,meg mászik a hátamra,batyuzni akar.Csúnyák a kezén a sebei eléggé,a lábai most nem annyira,(alapból már gyógyulásközeli állapotba kerültek pár mélyebb térdhajlati kaparástól eltekintve.) és az arca,nyaka,álla is ekcémás,hiába kenem bármivel.de megint muszáj sheavajat vennem.

 Képtelen vagyok elhinni,hogy ez ételallergia,vagy hogy csak az.

 

Szólj hozzá!

Címkék: allergia főzés ekcéma

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr122268694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása