HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

E.... Családi Nap

2010.08.21. 00:44 Krilla

Na,ez nem tudom,hogy fog megjelenni,még tavaly augusztusban megírtam a címet,hogy el ne felejtsem ezt is megírni.(Most meg idén van és június vége.)Aztán nemrég jöttem rá,hogy ja,ez még itt van,vázlatban,üresen.Tehát akkor:családi nap,"posztumusz"...

A céghez új igazgató(széles-nagy elnézést kérek,hirtelen nem tudom,igazgató vagy vezérigazgató a hivatalos megnevezése,a nevét  vagy monogramját meg nem hiszem,hogy ide kéne írnom.Sőt,jobban belegondolva talán a cég nevét is törlöm) jött és úgy döntött,hogy rendez egy családi napot Meszesen.Igazán rendes volt tőle,nagyszerű ötlet,jó programok.Sajnos így utólag(ennyire utólag) már nem tudom mik voltak a plakáton,de volt valami foci úgy emlékszem,vetélkedők a gyerekeknek ez egészen bizos.
 Beszéd a vállalatról,tervekről.
 Ebéd.(Mi ekkor csatlakoztunk az ebéd és a beszéd után)
 Kisebb ugrálóvár egész nap-hát ezt külön meggratulálom,minden gyerek oda és vissza volt tőle!
 Sátrak,amik alatt ült a nép.
 Rengeteg lufi,babás szoba(5 szoba van amúgy),
 Vállalati divatbemutató-humorosan és ötletesen.Én a minőségirányító(régebben MIBI ellenőr) szövegéhez tudtam volna hozzátenni(ő az,aki mendenkinek a körmére néz és nála nagyon kicsi a tűréshatár-ez ugye vállalati,az autóalkatrészeknél igen kicsi a tűrés,a lámpatesteknél talán valamivel nagyobb.A figuráját meg nagyon eltalálták a batárnagy nagyítóval a kezében),de szenzációs volt a Sz.S.(szakállas férfi) szereldei dolgozó nőnek öltözve,nyakpihentető párnával,mp3 lejátszóval,de persze a legnagyobb sikert nálam a festőpálya főnöke,K.S.aratta takarítónőnek öltözve(talán,mert őt láttam meg előbb).Fényképezni csak bénát sikerült telefonnal.A hegesztőknél egyik lány jött szexisebbre vett munkaruhában,ívhegesztő címszó alatt egyik izmos srác..ööö..rövidnadrágra vetkőzve vagy iyesmi.Ja,tuti volt konyhásnéni is,Cs.T.-bajszos persze,amúgy villanyszerelő a cégnél.Kezében a fél literes leveses merőkanál meg fél szál kolbász,fején konyhássapka-ő is nagy sikert aratott.Úgy sejtem kellett lennie irodista dolgozónak is,de -fájdalom-nem ugrik már be.
 Majd megtudtuk,ki is az a Nemes Levente és mit csinál.Konkrétan:12 húros gitáron,dorombon(utólag:állítólag citerán is)és még ki tudja min játszik.Énekel is persze,szerintem nagyon szép a hangja(a beszédhangja is)van saját száma,de inkább verseket zenésít meg(Szabó Lőrinc,Dsida Jenő,József Attila,Puszta Sándor és mások is talán.Nekem utóbbi a nagy felfedezés) és szintén utólag talán azt is írhatom,hogy kicsit varázsol-fiamat legalábbis sikerült neki.(4 éves,de az életben még bárhol volt bármilyen fellépés,koncert,rendezvény,én 1-2 kóbor fél számnál többet nem hallottam,máris szaladni kellett,gyerekiránt...)
 A Csodaszarvassal indult a koncert és rögtön utána az(ciki vagy nem,most tudtam meg a címét,pedig tubeon is fenn van,csak ott sose hallgattam:Jámbor beszéd magamról-nekem ez és a Csoaszarvas volt az első kedvenc.)"éjjel a szobámban angyalok motoztak"ahol az első refrénnél("Rezeda volt szívem,citera virág-dal"-így utólag)fiacska felugrott és ugrálva forgott körbe majd a koncert maradék részét végigrandalírozta:pörgött,forgott,rohangált,asztal lába alatt bújkált és csak a vége felé ment ki-na ilyet még nem láttam.
 Azóta a Szél hozottat énekelgeti is hellyel-közzel-kíséretel,másik kedvence az Ima a gyermekekért lett.Mi több,közölte múlt nap,hogy a Levente(aki amúgy nem mindig Nemes,néha Neves vagy Leves)jó volna ha eljönne hozzánk és gitározna.És akkor modaná neki,hogy énekelje a Szél hozottat:D:D.Na és Levente itt volt nemrég,mi meg szintén és ugyanúgy lefoglalta a Gergőt a koncert.
 Pardon itt elégéggé elkalandoztam...
 A koncert után pedig bohócműsor,mesejáték pontosabban-rettentően jó szintén.Káposztásmegyerről jöttek(Jelen teátrum talán),rettentően jól játszottak,jó volt a darabjuk és ötletes,szépek voltak a kosztümjeik,klassz volt a sminkjük,igazi profik-mégse taléltam róluk akkorjában semmit a neten.Imádták őket a gyerekek.(bár nekünk a vége előtt ki kellett jönni innen is.Mindenesetre amit sikerült belőle a telefonra felvenni,azt örömmel nézte meg néha Gergő)
 A sztori szerint a királylánynak nem lehetett látni az arcát(álarc),míg egy hős lovag el nem hozza a 2 fejű sárkány utolsó lehelletét(elnézést,ez nem tudom 1 vagy 2 l).Királyfi elmegy,csak ugye sárkány nincs.Nem baj,a gyerekek eljátsszák a sárkány hangját,az elbújt királylány meg tartja a levágandó sárkányfejeket.Hős lovagunk suhogtat,kaszabol,majd rájön,hogy a lehelet elmaradt.Ezért megint a gyerekek segítenek,ők lehelnek,a királyfi meg begyűjti egy befőttesüvegbe és viszi a királylánynak.Eztán kejöttünk,a vége az volt,hogy a gyerekekkel eymás mögé állva,láncot alkotva jöttek ki,és Andi bohóc kiabált,hogy "megyünk Párizsba".
 Persze nem csak ennyi volt,volt benne vers,illetve előbb keresgélték egymást,kérdeztek a nézőktől is.(elfogadja-e az ajánlatot:fele királyság,stb.Erre jót kérdezett,D.F.azt válaszolta:"Tegyen még hozzá".Hát kábé mindenki a hasát fogta úgy röhögött)Egyszóval ez is mehezen felejthető produkció volt.

Külön nemes gesztus volt,hogy az épp gyesen lévő dolgozók is mehettek(jaaa,délelőtt gyárlátogatás is volt a családoknak)családostól.
Kifelejtettem az élőzenét,pedig az is klassz volt(hű,csak kik is játszottak?)!
Szóval volt tánc is,remek hangulat,gyönyörű idő,mulatság késő délutánig-kora estig.
(fiacska örömmel segített szemetet szedni,sörösdobozt taposni is,pedig tuti fáradt volt:egyszer esett akkorát az ugrálóból,hogy szinte hallottam a koppanást,de 1 perc múlva benn volt megint)

Nekem picit fura volt,odavalónak is éreztem magam meg nem is-volt,akinek a neve nem jutott eszembe,pedig többször dolgoztunk együtt(eztet híjják kismamaagynak,bár ez odavissza megy és akkor dolgozóagy a másik félnél),meg az is fura volt,hogyklasszikusan nem dolgozok,mégis ott lehettem.

És külön köszönet azért!!!,hogy a fiam külön kapott olyan ételt,amit megehetett biztosan.(És köszi a fuvart,Julika!)

Nem tudom,lesz-e hagyománya,de az biztos hogy sokáig megemlegették és megemlegetik.Mi meg különösen.

Szólj hozzá!

Címkék: program buli zenekar bohóc családinap mesejáték nemeslevente

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr612236302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása