HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Vendégségben Szoszóéknál

2010.08.14. 12:00 Krilla

Na végre eljutottunk unokatesómékhoz játszani tegnapelőtt.Gyereknek ugyan hiányérzete volt,mert "én föl akajtam menni jáccani...(mittudoménmosthirtelenmelyikjátékkal...)",de azért remekül érezte magát.(Szoszószülők éttermet üzemeltetnek és aznap dolgoztak,ezért ott voltunk,de az étterem mellett van egy pici játszótér is)

Az indulás se volt pedig egyszerű...(szokásos módon:D)Mikor végre elindultunk,párszáz méter után a velünk párhuzamos úton szembe jött egy postakocsi,ezért visszafordultam

 

és utánairamodtam.Megkérdeztem,hozzánk is jön-e.Nyertem.Ez a kocsi hozta a csomagomat.A várva várt "zöld batyut"-amit úgy vettem,hogy majd lehet megy is tovább,de legalább kipróbálom.Jelentem,marad:),a gyerek is szereti és én is(Hoppediz Lima,5,40 m-es)Na és egy onbuhimo,amit nem veszek meg,de kipróbálhattam,elküldték a kendővel(itt is köszi)és majd ha lesz vevője én postázom tovább,addig is megnézik-kipróbálják itt a városban mások is..Na mivel a csomag nem volt épp kicsi,még visszább fordultam és hazavittem a cuccokat.

Kiderült,hogy remekül lehet a sötétítőfüggönyök mögött is bújkálni,volt ott egy másik fiú is,így hármasban remekül eljátszottak-rohangáltak.
 Fiacskának a diétájához csináltak krumplipürét vízzel-ezt ki se kértük,annyira nem vágyott rá,hiába a jó szándék.Ezért aztán sült krumplit és kompótot kapott a husi mellé(asszem csirke,a mell a biztos)amit jó étvággyal evett is.Kapott mellé 100%-os narancslevet vízzel hígítva,meg az otthonról vitt karobos rizstejet.
 Mi többiek menüt ettünk,nagyon finom tejfölös krumplilevest és töltött paprikát.(a leves nagyon finom volt és nem túlízesített,mondhatni lájtos.A paprika is nagyon finom volt,a paradicsomszósza azonban túl tömény volt számomra-igaz a diéta kicsit átfogmálta már az ízlésemet.Pl.nemrég kóstoltam valakinél olcsó virslit és még gumibb íze volt,mint régen-szabályosan nem értettem,hogy lehet olyanért pénzt kiadni:o)
 Valamint kaptunk desszertet:csokiszufflét eperfagyival.Először ettem ilyesmit,azt leszámítva,hogy a szufflé nekem túl édes volt(lehet egy csokis cucc túl édes?Ez is meglepő),nagyon finom,a fagyi viszont remekül kiegészítette.
  Szerencsére az országos botrányt is sikerült elkerülni:közkérdés volt,hogy ki viselkedett jól,mert az tegye fel a kezét és kap finom csokiszufflét-fiacska naná,hogy mindkét kezét feltette:D-és ő ugye nem ehetett a kakaó/csokiés a tojás miatt-a fagyit nem számítva,mert ugye abból se:(.Viszont remek alternatívát találtak számára:fagyasztott vegyes bogyósgyümölcsöket(leginkább eper és ribizli)csészében némi cukorral melegítve.Irtó nagy sikert aratott.Sajnos,mint gyümölcsnek,leve is volt,ezért a ruhán kívül a szék párnájára is jutott sajnos pár csepp:(:(.Mondjuk ettől csak én estem kétségbe,tudom,nem könnyű feladat kiszedni.A fő,hogy a gyerekek irtó jól érezték magukat.
  Mivel a városba mentünk volna tovább,de a bringámon kijött egy újabb defekt
(elviszem már valami szociális alapon lévő rontáslevételre...ahány hónapos,kábé annyiszor voltam már vele a bringa-vagy az apa és egyéb ismerős-szervízbe)ezért gyalog mentünk.El is tartott jó ideig.
 Aztán vissza,és akkor még mindig játszottunk egy kicsit.Majd eltoltam a canglát a benzinkútig,ahol bemutattunk egy ügyes és zajos gyerek nélküli biciklifelborulást is:D:D...

Ja,a városba menés előtt a lenti helyiségbe is lementünk,ahová jöttek vendégek termékbemutató utáni gulyáslevesevésre.Ott is folyt egy kis játék:).És a 2 busz utasai olyat láttak,amit Klocsán talán ők láttak elsőnek:egy gyermeket anyja hátén onbuhimoban,mert azt vittem magammal.Gyereknek meg mindegy szinte miben,csak a hátamon üljön,ha épp nem akar sétálni.(Aha,volt egy Babettás pasi,aki míg előzött bennünket a bicikliúttal párhuzamos úton,végig hitetlenül nézte,mi is tartja a gyereket és miért,hogyan került oda;))Szóval elment az egész napunk,de nagyon megérte:remek társaságban időztünk,a gyerek nagyon jól érezte magát.

És hogy buli legyen az élet,tegnapra is volt egy szuper programunk...Este írom azt is talán,vagy holnap éjjel.(Hoppápardon,ki ne hagyjam:találtunk végre egy olyan csemegét,amit ehet a kis diétásom is:galagonyaszendvics.335 Ft-ért van benne vagy 15 db.Lényegében préselt szárított galagonya.Érdekes módodn magyarul csak cukor van még benne,angolul színezék is és még valami...)

Szólj hozzá!

Címkék: játszik eszik vendégség szoszó onbu

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr952221109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása