HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Azért miatt,mert...aláírásgyűjtés

2010.08.06. 00:17 Krilla

...avagy hülye kifogások.Leginkább azok lesznek itt,meg pár érdekesség.
Nemrég aláírásgyűjtésbe fogtam magam is a családon belüli erőszak ellen(mely az anyagi függőségben tartástól a gyermekprostitúcióig sok mindent magában foglal,nem csak azt,ami elsőre beugrik mindenkinek)
 1 hét alatt rengeteg emberrel beszéltem,olyan 320-350 aláírást szereztem(kb.350,de nem mind érvényes biztos,mert pl.bármilyen javítás érvénytelen,ahogy a hiányos személyi számok,olvashatatlan nevek az első rubrikában is)

A legkülönfélébb indokokat hallottam,főleg az alá nem íróktól:
 

 

  -mindjárt  a 2.megszólított azt mondta,hogy de van már törvény évek óta,de    igen van,van,van.Ő tudja,higgyem el.
Azért aláírta végül.
  -volt férfi aki kapásból azt mondta,hogy ő ilyen hülyeségekkel nem foglalkozik,ezért nem is írja alá
  -Találtam egy olyan hölgyet,aki a börtönben dolgozik és szerinte is de,vannak erre törvények.(aláírta)
  -De ugyanaznap délután meg egy olyan hölgyet,aki a bíróságon dolgozik és de jó,hogy végre lesz valami változás,mert nem,nincs csak a távolságtartási,de nemigen lehet betartatni.(aláírta)
  -Egy fiatal roma nő mondta,hogy tudod miért írom alá főleg?Mert én is benne voltam ebbe...Jó lett volna még picit beszélgetni vele,de akkor mennem kellett,máskor meg nem lesz meg a pillanat varázsa.
  -A 2.lépcsőházban mondták,hogy múlt héten egyik lakót kirabolták a másik házban,valszeg azok,akik a nekem referáló nénihez is be akartak menni,hogy a "másik gázos cégtől jöttek"(alighanem a gasponthura hivatkoztak,azok jártak erre vagy 2 hónapja ügyfeleket szerezni) és be kell menniük.Még mondta is,hogy egy kb.milyen magas szőke nő és egy kreolosabb bőrű fiatal férfi.
  -Később a másik házban irtó dühösen csapta be az ajtót egy néni,mikor kiejtettem sz aláírásgyűjtés szót,hogy ő semmit nem ír alá.Pár perc múlva kiderült,hogy ő volt az,akit kiraboltak:(.A fölötte lakó szomszéd mondta.
  -Sokan akkor visszakoztak,mikor mondtam,hogy kellene a személyi szám-volt,aki azt mondta,hogy alkotmányellenes maga a személyi szám is és rendőr se kérheti csak az igazolványszámot(aki ennyire kifejtette,aláírta attól)
  -volt 2 néni,akinek a házban lakó(lépcsőház)fiatalabb nő mondta pattogva,kioktatva:nem köll semmit aláírni(senki se mondta,hogy KELL),semmit se szabad aláírni amihez személyi szám kell!
  -volt aki azért nem írta alá,mert akkor mit szól a férje,ha kiderül,mert ő egyszer aláírt valamit amihez személyi szám kellett,és azóta folyton telefonálnak neki ilyen-olyan cégektől.A szomszédjával együtt se tudtuk elmagyarázni,hogy az nem attól van...
  -Volt,aki társaságával együtt(össz 2 férfi és 2 nő)harsányan röhögött,ezen az a megdöbbentő,hogy a 4 ember közül egyik volt mentős és egy másik volt gyerekosztályos ápolónő.
  -3 rendőr egy kupacban,egyik mondta:ne haragudjak,ő tudja miről van szó,nagyon is tudja,látja is,a töke tele van vele,de ő nem szeretné mégse aláírni(a többi se akarta)
  -Ne haragudjon én igazából nem is vagyok 100%-ig magyar...én ilyen magyar ügyekbe nem akarok belefolyni...
  -Ja,mi azt már tegnap este aláírtuk az interneten az AVONnál.Ebben az a fura,hogy ott nem lehetett aláírni,csak nyomtatni lehetett volna ívet az AVON oldaláról,amit személyesen kellett volna aláírni és feladni postán.
  -Nem,én nem írom alá.Én semmit se írok alá.Én is annak idejin 100 helyre írtam,mindenhol könyörögtem,rajtam se segített senki.Hiába írtam,könyörögtem(figyelem,itt jön a java),mégis a fiamat negyven...ben halva hozták haza a frontról,koporsóban,azért nem írok alá soha többet semmit se.(és úgy beleélte magát,hogy kis híján sírva fakadt szegény.De mi köze a háborús hősi halálnak 2010-hez..?)
  -Én már öreg vagyok,keressen fiatalabbakat
  -Ne haragudj,épp eszünk...
  -Bocsi,érdekel,nagyon érdekel,de épp most megy a Forma-1...
  -Várjon már egy kicsit,odaég a palacsinta...(és aztán aláírta.Mellesleg férfi volt az illető:))
  -"Inkább arról kéne aláírást gyűjteni,hogy 40 év munkaviszony után el lehessen menni nyugdíjba.
Kicsit leesett a pofám,de mondtam,hogy lehetne arról is,meg sok mindenről,talán tessék kezdeményezni.
     -Ááá,nem kell,már valakik arra is gyűjtenek valahol,én hallottam."
  -Szerintem arra is kéne gyűjteni,hogy ugye hadd bánthasd már a betörőt egy kicsit,ha épp otthon vagy,hadd védhesd meg a vagyonod,ne téged csukjanak le,ha hozzád törnek be,mert mondjuk megütöd a betörőt...(eléggé jogos.Amúgy aláírta ő is)
  -ez munkahely,itt nem írhatom alá(pl.polgármesteri hivatal,ahová csak azért mentem,mert egy polgárőr beküldött,hogy szólni kell a jegyzőnek-erre kiderült,hogy nem,csak akkor kell szólni,ha pénzt gyűjtök közterületen.Ha már ott voltam,kérdeztem.Ezen kívül a Pennyben a biztőr nem írta alá ilyen indokkal,hogy m.hely,illetve volt,aki mondta az uszodában,hogy munkahelyen nem szabadna,de ő is aláírta.Pedig aznap,mikor a jegyzőhöz mentem,mindenféle boltokban-butikban-utazási irodában-optikusnál stb.jártam.Hű,és mennyi helyre nem tudtam menni,ahová akartam...)
  -volt,aki olyan indokkal nem írta alá,hogy ő nemcsak egy elég nagy hímsoviniszta,de képzeljem el,ha bejön törvénybe,akkor minden osztályteremben ki lesz írva főhelyre nagy betűkkel,hogy kit kell hívni és nem adhat e gyerekének(nincs családja még,bár elmúlt 30 tutira)egy makarenkói pofont egy évben egyszer nevelési jelleggel,mert a gyerek rohan majd feljelenteni...(ez kicsit rövidítve van,belevont egy vitába,és próbált még tovább feltartani)
  -én ezt nem írom alá,engem nem ver a férjem
  -engem nem ver az asszony...
  -úgyse véd meg senki(ezen szeretnénk javítani).Hiába lesz törvény,úgyse tudják majd betartani
  -és 1 valaki úgy írta alá,hogy azért reméli,hogy nem lesz a vége akkora túlkapás,mint Amerikában,ahol a törvények nagyon mások,pl.ha nyilvános helyen megüti az ember a feleségét,akkor ugye asszonytartás,ha külföldi az illető,vagy tanul,akkor el kell tartania míg tanul/munkát szerez-és az ő ismerőse bele is esett ebbe,mert nem tudta,hogy alkoholista kissé a hölgy,akit kivitt és elvett.A nő meg bepasizott kinn és kiprovokált egy olyan veszekedést-naná,hogy bevásárlóközpontban-amitől elszállt 1 szájonvágás.És bár a tanúk is azt mondták,csak 1 volt és aztán semmi bántás,az illetőt kvázi kiforgatta a vagyonából a nő annak fejében,hogy ne kelljen hosszú évekig eltartani...
  -Ne haragudjon,én ezt most nem is értem,meg nem is tudom eldönteni,jöjjön vissza jövő héten..(de ugye nem tudtam,mert addigra ége volt az aláírásgyűjtésnek)
  -Ne haragudj,vissza tudsz jönni holnap?Nem hiszed el,de hetvenezer dolgom van épp.(Másnap nem jutott időm,3.nap meg nem volt otthon)

Egyebek:-Találkoztam egy roma házaspárral,ahol a férfi tuda fejből mindkettőjük személyi számát.Élő egyenesben megtapsoltam.
            -A 2 legszokatlanabb nevem:
              -Női:Szerafina
              -Férfi:Juraj
            -Mi több,2-3 nap múlva hazafelé megálltam 2 nő mellett is,és nem találjátok ki,ki volt az egyik:Juraj felesége
            -Szintén érdekes:egy középkorú vak néni is aláírta(egy tanárnő anyukája amúgy).Sajnos a 3 x-ből csak egy látszik rendesen,a többi kissé fölécsúszott,szerintem az se lesz érvényes.
Pedig a szándék megvolt:).

    -Külön köszönet Bgoiéknak,akik nyomtattak sok ívet,és egyik adagot fel is adták,a Fórum cukrászdának,akik szintén nyomtattak,a férjem főnökének,aki szintén nyomtatott,és a férjemnek,akinek szintén sikerült nyomtatni,valamint elnézte hogy a gyűjtés alatt a szokásosnál is nagyobb káosz lett itthon és fiacskára is többet vigyázott(azért hátigyerekes gyűjtés is volt ám;)).És a Széchenyi patika is fénymásolt volna ívet,de sajnos nem lett jó,mert kifogyóban volt a tintájuk.

Hát kb.ennyi.



 

Szólj hozzá!

Címkék: aláírás kifogás

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr722202525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása