HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Rendőrrandi,aláírásgyűjtés és egyebek kisregényben

2010.07.27. 00:21 Krilla

Megint sikerült a rendőrökkel összefutnom sajnos,nem is akárhogy:aláírásgyűjtés kapcsán(ld.előző bejegyzés).Ugyanis míg én agitáltam,valami baromállat ellopta a biciklim.
Annyira azért elvitte,hogy ne nagyon találjam meg hamar,de pechemre úgy eldugta,hogy ha közelebb megyek jóval,akkor se láttam volna meg.Én meg jól beégtem a fiúk előtt...

 Beáldoztam egy hátsó bringalámpát,ugyanis egyszer míg a szokásos 1-10 perc helyett 1 órát volt a (kb.23 éves,rozsdás,ám nemrég anyagban 8ezret költöttem rá)bicikli egy házfalnak támasztva(4 lépcsőház,+1 kocsma,ahol aláírta a pultos,közben elment a kocsma előtt a tulaj is,megvártam,míg a kutyáit elviszi a sarokig és aztán aláírta ő is:))addig valami ártány állat ellopta a biciklit,olyan 800-1000 db Reálos szórólappal(ja,örült marhára biztos,ott egy bringa,nagy nejlonok elöl-hátul,mert csepegett az eső,mikor ott hagytam,alig bírja tekerni,olyan dög nehéz-biztos azt hitte,bevásároltam alaposan).Az volt a legnagyobb égés az egészben,hogy a rendőrök 100 m-es körzeten belül megtalálták.Annyira takarásban is volt,hogy nem láttam volna,csak ha arra kerülök.Mivel a 2 ujjnyi szúnyogriasztóm nem kellett,az első lámpa le volt hajtva,nemigen látszott az újságtól,más jót meg nem találtak,ezért letörték a hátsó lámpát.
SOSE piszkálták még a binyót,mert ordított róla,hogy ezer éves,rozsdás,emellett egyedi a festése,elég feltűnő vele mászkálni és csak "szemét" van rajta,de most ugye le volt takarva eső ellen.

Na a dögedékek az aláírásgyűjtéstől is elvették az időt(meg igen sok órai munkám lesz a lámpa ára,per pillanat gumikat kell majd vennem,2 külsőt-belsőt,ha lesz miből.Aztán ha lesz pótbinyó,akkor festés,alvázszámfelírás és zár.Csak erősen lassít ha folyton zárogatok),a munkától is,meg a lekemet megtiporták,meg beégetek a rendőrök előtt,meg ugye csomót telefonáltam miattuk...Először haza(bazmeg,nem hiszed el,ellopták a biciklit szórólapostól)majd a főnöknek,majd a rendőrségre(ez legalább ingyen).Majd a helyi Cigány Önkormányzat elnökének,mert véletlenül megvan a száma-hogy ha fülébe jut,hogy valaki ezzel a bringával jár,akkor legyen szíves sos visszadásra rábírni.Majd újból a főnöknek,hogy kérdeztetik a rendőrök,mennyit ér a szóróanyag.
  Mikor meglett,újabb telefonok mind a 3 helyre.

Egyébként a fiúk(3-an voltak,2 "rendes" rendőr-gondolom járőrök,meg egy tök kék egyenruhás,aki tanuló lehetett talán,elfelejtettem mi volt a ruhájára írva.Valami büntetésvégrehajtási nemtommi) nem óhajtottak aláírni családon belüli erőszak ügyben.Aki nyilatkozott,olyasmit mondott(ismerős,csak nem tudtam,mit dolgozik-de nem is szeretném szószerint idézni)hogy tudja,miről van szó,naná,hogy tudja,látja eleget,a ...tele van vele,de ne haragudjak,épp ezért sem szeretné aláírni.
 Ez legalább korrek válasz.
Köszönöm nekik a gyors akciót!Bejelentéstől 2 percen belül ott voltak,aztán meg az első nagy körben meglátták a drágámat.
  Ez találó is...Mostanában minden tönkremegy rajta:nemrég kormányrúdtörés,ülésszétszakadás,meg valami a hajtásnál:8000 Ft.Előtte ősszel pedálcsere,hajtókar.Az előtt is üléscsere.Nemrég ülésvédő.
 És a szelepegumikat folyton cserélni kell,mégis gyakran leereszt.Nemrég még "megettem" heti 1 éket.
 És folyton pumpálok.Kéne 2 belső,2 külső,most ugye lámpaszett,mert sajna külön hátsó nincs...Aztán festés,jaaa,és lánckerék mielőbb.+az "új"kempinget feljavítani.
Az az új nekem új,de garantálom,hogy feleannyit se ment,mint ez.Egy közelben lakó úriambernél véletlenül derült ki,hogy van,felesleges,ki nem dobják,nekem adják szívesen.Erre 2 hete nem jutok el érte.A zajlástól,ugye.

-Pölö barátnőm kórházban volt.Közben még rendőrségen,gyámhatóságnál stb.is.Ugyanis a telekszomszéd az osztatlan közös tulajdonú telekre hopp,elkezdett betonkerítést alapozni,nehogy már be tudjanak menni a saját házukba...miközben a lyányzó kifelé jövögetett a több napos 40 fokos lázból.És 3 és fél órás műtétre vár,amit jelenleg nincs aki elvégezzen az országban,mert az egyszem szóba jöhető orvos nyaral.(ebben nincs is semmi,mindig mondogatta a kezelőorvosa,hogy rá kellene szánni pár hetet,ha szeretne még sokáig élni,de egyedül 2 gyerekkel..tologatta a műtétet,tanév végéig legalább,stb.)
  Az ő sztoriját bővebben megírtam,el van mentve.Előbb egy internetes népújságnál érdeklődtem,érdekes-e a téma közlésre netán,mert nem semmi-és ha közölnék,akkor máshol nem jelenhet meg.
 -Dédimama is akkor ment kórházba(köszi,jól van,csak infúziókúrát kapott)
  -Utána a dédipapa(másik,nem az ő férje.Vele nem tudom még pontosan,mi van.Gyerekkel nem lehet kórházba menni,csak az udvarra)
  -Elhoztunk 3 kacsát és 1 libát a másik dédimamától-ettől a 3 szem tyúk szinte infarktust kapott,napokig idegbetegek voltak,az ól egyik részéből a másikba se mertek átmenni,egyikük nekemrepült ajtónyitásnál és 2 napig kergettük.Ma már kimennek az udvarra is,de marják egymást néha a kaja elől(ma tuti nem,ma elmaradt az osztás...:o...)
  -Ért a barack,meg ugye rohadt,szépen keltek a talajvíztől a döglegyek és rajokban lepték el,most mennek át a szilvára...
 -tartottunk itt egy mini babaklubot.Mondjuk elég mini amúgy is,de ilyenkor egész napos szokott lenni.Sikerült valami tortafélét alkotnom ezen alkalomból,ami glutén,tojás,tej,stb. és sütésmentes.
 -Gyereken újabb allergiás bőrtünetek jönnek.Előbb a déditől kapott csíkos kiflit-zebrakiflinek is hívják,kuglóftésztából készül-marta el észrevétlenül és ette meg az asztal alatt.Ó,a drágám,micsoda élvezettel,dicsekedve mondta-lebuktatva ezzel magát-hogy"milyen finomat eszek anya,milyen finomat eszek...Másnap felhívtam a pék barátnőmet,és hát igen,nem csak glutén és kakaó,de tej és tojás is van benne.Puff...
  Pár nap múlva javult a bőre,akkor a nyaralás előtt vett mézeskalácsot kuncsorogta el,a fűszereket kérdeztem vásárlásnálkockázatot a méz és az ételfesték jelent-gondoltam..nem jól...Na ugye ez is kiverte kicsit.Még itt se gondoltam semmire konkrétan.
  Vasárnap meg a mamánál volt és tévedésből kapott orsótésztát."de biztos nem evett belőle"-de evett.Megmutattam neki és azt mondta evett...Ugyanis megint kiverődött a bőre,de most annyira szárad,hogy az is fáj,ha kenem és mélyen is vakarja.Először a gluténre gondoltam,maj beugrott:basszus,anyám nem durumtésztát használ,hanem tojásost!Na,innen akkor asszem tuti a tojásallergia,mint elsődleges.Most várni kell a tisztulást,szigorítok a diétákon(ép ettem már glutént,savanyított tejterméket egy-két fajtát,e-adalékszegény szalámit ésésés,4 napig tejeskávét.Holnap még megiszom amit holnapra hagytam,aztán krumpli-rizs és társai ismét,de cukkinivel,tökkel,szilvával,házi sk meggyszörppel-kész kánaán a kiinduló 2 hónapig szinte csak krumpli-rizs,napi 1 marék gyümölcs-Sinlac étrendhez képest.

  Ja,amúgy az őszibarack is piszkálja,de elviselhetően.Gyanúsított a zöldborsó,spenót.Csirke stb megfigyelés alatt,főleg a tojásgyanú tükrében(akinek tojástúlérzékenysége van,előfordulhat,hogy huzamosabb ideig a szárnyashúsokat se bírja)
 Tökre tudom,miből lehet főzni.Tökre tudom,hogy hal kéne és nyúl főleg,ha le akarom építeni a szárnyasokat 1-2 hónapra.Na de miből vegyem meg..?Ugyi,1 csg kukoricatészta 415-429 ft.Rizstej:1 liter 500-800 lenne(most vettem 1-et akcióban).
Gyerek nem is szereti nagyon.A zabtejet,szójaitalt nagyon szeretné,de azt meg nem kap egyelőre.Szóját különösen nem.

Ki találta ki,hogy úgy szép az élet,ha zajlik?Én ettől a fene nagy zajlástól ide se jutok,még a kórházas sztorit se írtam meg,(kopik már az éle)nemhogy a nyaralást.

Tényleg,velem mindig történik valami szívás:(:(.Ma pl.a gyönyörű ezer éves kedvenc vázámat törtem össze(nem vigasz,de legalább önerőből).
 A sors iróniája(csak olyan angol humorosan)hogy anno a cégnél,ahol dolgoztam,ki akarták dobni,mert olyan régi,á,már nem divatos,meg rettentően vízköves.Kérdeztem,elhozhatom-e,amúgy sincs rendesebb méretű vázám.
 Fekete,üvegnek nézem így törött széllel is.Csak a szájánál van aranycsík,és a mintája valamilyen levélminta:ez úgy értendő,hogy valami fikuszféle,aminek ugye csak levele van,virága nincs-van ráfestve több színnel.
  És mint mondtam,ebbe fért 2-nél több szál virág.
Ennek nyekk.Ahogy a családban hallható néha:nyekkendáré nyekkendró.
 És végül valóban ki kell dobni.De eddig szerettem és örültem eki,ha ritkán is használtam.

Szólj hozzá!

Címkék: orvos rendőr allergia lopás bicikli aláírás váza dédi

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr562178892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása