HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Fel vagyok világosítva;)

2010.07.09. 00:46 Krilla

Mámögmégin'eetűntem...

Vidítónak egy mai felvilágosító és tényfeltáró jellegű beszélgetés 3 éves fiammal:
 

Az egyszeri ma megmarkolta az "elöljét" és kérdeztem:pisilni kell?
-Igen,van rajtam pelus?:D
Ezek szerint csak tartott valami próbát,mit szólunk hozzá-mindenki el volt olvadva;).
Aztán lehet kell még egy kis bátorság.

Ha már lenn járunk,megtudtam ma,hogy nekem is van kukim.
-Mikor lesz olyan nagy cicim?
  -Neked nem lesz olyan nagy,mert te fiú vagy
-Nem vagyok fiú.
  -Neked kukid van,nem lehet nagy cicid majd,meg apának se,mert ő is fiú.De én lány vagyok.
-Nem vagy lány,te az anya vagy:p.
  -De nekem nincs kukim.
-De van kukid.
  -Nem,nekem dimdombom van.(ezt ő találta ki,mikor kérdeztem,mi az,mert az nem a fenekem;))Neked meg kukid.
-Nekem is nincs tutim.
  -Hát akkor mid van ott?És mutattam az ölére.
-Hát endingóm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr322139895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása