HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Jól eltűntem

2010.05.27. 01:16 Krilla

Magyarázat:eleve rohan az élet,putnak a percek,stb.Nem is tudom,eleinte miért nm írta.

Utóinta már azért,mert mondjuk elmentünk kórházba 10 napra Szegedre.Majd azóta se értem utol magam.De legalább elmondhatom,hogy van valami dolgom a világban.

Gyerek mindjárt 3 éves,legfőbb gondom valahogy létrehozni egy tésztát,amiből legalább gombócot lehet csinálni(pláne palacsintát,vagy netán tortát).
 Ennyire hülye persze nem vagyok alapból,sőt hosszas rákészülés után sem-mindössze az nehezíti a dolgom,hogy a következő alapanyagokat használhatom fel a szülinapi tortához:
-rizs,rizsliszt,rizspehely,rizstej,puffasztott rizsszelet(ismertebb nevén:hungarocell:D)
-krumpli,burgonyakeményítő(van más is ebben a témában...?)
-alma(sütve,főzve,karamellizált cukron párolva,lekvárnak főzve adalékanyagmentesen)
-Pregomin tápszer,Sinlac pép
Vagyok olyan bátor,hogy még egy próbasorozat után a karobot is alkalmilag engedélyezem.

ÍEz a szigor meg azért van,mert nem találják,mire allergiás.Hogy allergiás,azt melleselg 8 hónapos korában hallottam először,most jutottunk el egy klinikai kivizsgálásig.(nincs égnek álló hajú smile-m).
  Most az lenne a divat,hogy az előbb sorolt dolgokat ehetjük,meg még ihatunk vizet és rooibos teát,abból akár feketeribizliset is.És ha tünetmentes agyerek,jöhet valamilyen lekvár,majd csirkehús,majd bármi-4-5 naponta bevezetve.Kicsit hajmeresztő,hogy egy leves több hét,de még hajeresztőbb,hogy a kórházban 6-7 nap alatt 5 kaját vezettek be,+ a tápszer-és nem jutottunk közös álláspontra a tüneteket illetően.Ezt majd máskor bővebben.

A kórházban letiltották a gyereket a ciciről-erről is majd máskor-de főképp a gyerek kora miatt nem ajánlják.(és tudták,hogy itthon cicizni fog,főleg mert anyatejjel is tettünk bőrpróbát és negatív lett).
  Sajnos azonban nem csak az késlelteti a dolgokat,hogy a disznóhúst már a kórházban elvették,hanem az is,hogy most meg a glutént hagyjuk ki mégis,mert azért voltak foltok.Már a gyerekdoki is azon van sajnos,hogy legközelebb a cicit kell megint kihagyni pár napra,ha nem javul.(bezzeg a tápszer,meg az alam fel sem merül,pedig ezek is lehetnek allergének,én meg mindig a gyerekkel diétázom eleve)
  Na és hogy ne legyen jó,így is kiveri ez-az a gyerkőt.Múltkor az,hogy beleivott apa szörpjébe-ami valójában inkább vegyszernek mondható a sok műcucc miatt,amiből áll-na az szép munkát végzett a bőrén.
Legközelebb vásárlódott újkrumpli,mert épp annyiba került,mint a régi,csak nem kell 1/3-át,felét eldobni.és nem mindegy,ha 5 kg így 2-2,5 nap alatt elfogy.Na az újkrumpli Egyiptomból jött és olyasmi volt,mint a Surgyélán sasmadara(Tamási Áron:Ábel a rengeteben)-mindketten megbetegedtünk tőle,a kisebb jobban.A gyerek szarrá vakarta a térdhajlatait,meg a kezeit is kissé.Én rendesen kiütéses lettem,amire sose volt még példa,csak láz idején.Meg jobban ment a hasam is.
 (Csókoltatom a paleolit táplálkozás kitalálóit-felfedezőit:abban igazuk lehet,hogy szar dolog folyton szénhidrátot enni,mert elszaporodik valami baci az emberben,ami puffszt,stb.Én már ezzel a hülye ditával fogytam 4-5 kilót,de a gyomrom ugyanakkora,a hasam is,talán ma látszott kicsit kisebbnek-ellenben ugyanúgy fosok,mint eddig és fel vagyok fújódva változatlanul)
  Na aztán olyan is volt,hogy ismerősnél-miután beszakadt alattam a pincelépcsőjük-ebben az volt a pláne ijedelem,hogy a villanyvezetékbe kapaszkodtam ösztönösen-hála Istennek,jól volt szigetelve-felfedeztem némi kamillát,amiből szedtem kicsit.Közben a bélgép gyerekem rájött,hogy eléri a cseresznyefát és legelt is félérett cserkót-mint később a pelusban megszámoltam a magokból-valami 15 szemet.
 Szóval kicsit az is kiverte.Vagy az 1 szem eper is,amit itthon megkóstoltam...?

Nem lesz egyszerű kikócolni,mit mi okoz.

  Na majd ha lesz időm,jövök kórházi összefoglalóval is,de ma se csináltam semmit...

Szólj hozzá!

Címkék: allergia diéta krumpli

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr782034520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása