HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Hordozóhajsza

2010.04.09. 01:47 Krilla

Ez a sztori nem túl vidám,bár a vége erős happy end lett.Nem is értem,honnan van ennyi szerencsém ez ügyben.A történet kiadna egy kisfilmet.Akik szintén Didymos rajongók,acélozzák a idegeiket,elég megterhelő lesz a történet...

Előre bocsátom,MINDEN hordozókendőmre fokozottan vigyázok.
  A nem jó szövésű Kismamára is,amit ajándékba kaptam,a szintén nem jó szövésű Amazonasomra is,amit némi lyuk miatt árengedménnyel vettem a jó árán felül(vagy alul-használtan persze)-nemhogy a drágábbakra.Mert ha a hordozás létformává válik,nem elég egy hordozó.Ha ez a hordozó épp kendő,szükségessé válhat rövidebb,hosszabb is.Ezen felül esetleg olyan,ami jobban tetszik vagy valami miatt mást tud.Mert van különbség,nem kicsi.És aki egyszer egy csúcsminőségű kendővel huzamosabb ideig hordoz,az később is a minőségre hajt,ha tud.(Jjja,vannak csúcskendőim.A turiban meg megfordulkok ha nagyon muszáj-nem gyakran és akár 2-300 Ft-on dilemmázok)

  Ott kezdem,hogy tegnap a próbaüzemen itt lévő kééééék kendővel(maradjunk most ennyiben)akartam menni,de hideg volt épp,kellett még egy nadrág,még egy pulcsi a gyerekre,így már nem volt jó a méret és másik kendőve mentem.Mivel számítottam rá,hogy lehet méretgond,eleve 2 kendővel mentem le a pincébe ugyanis.A kéket csak összegyűrtem és betettem valami szatyorba és-mivel így már nem lehet baja-csak ledobtam és sprinteltem,mert késésben voltam.
Ma is késésben voltam,egy anyukának mentem volna a nem megfelelő szövésű de kitűnő állapotú Kismama kendőt kölcsönadni és 1 kötést megmutatni,hogy használni is tudja.Ez elmaradt....
Ugyanis viszem a kéket is felkiáltással elkezdtem keresni.Mikor már 3.alkalommal jártam körbe lakást-pincét,nagyon-nagyon megijedtem...Basszus,ki sincs még fizetve,nem is kis összeg,és hovahovahova tűnt???Nem tud csak úgy eltűnni.Odáig megvolt,hogy leveszem és beteszem szatyorba.Fenn láttam egy olyan csíkos szatyrot,amiből kivettem lenn,hát joggal kerestem fenn.
  Aztán a férjem kérdezi:mutatok egy szatyrot,esetleg nem abban volt?És előhúzott egy cafatosra szétrongyolt aljó gyorsan lebomló Tescos reklámszatyrot-és akkor beugrott,tényeg,abba tettem.Addig megvolt az a lehetőség is,hogy véletlenül felrakhattam a bringára és elszórtam útközben-de ennek meg ellentmondott az a tény,hogy ha sok  a cuccom,még az árnyékomra is ránézek időnként a hátam mögött,rendben van-e minden.  Hát ahogy a szatyrot elengedtem,hogy-hogy nem felakadt a motor hátuljára a füle.És amikor apa elment ma délelőtt itthonról,a szatyor bizony ott lógott rajta.Na ekkor akadtam ki először.Indultam rögtön biciklivel az ő útvonalán.Akit láttam az utcán,megállítottam,mutogattam egy más színű,de azonos mintájút,hogy lássák,miről is van szó.Tettem hozzá mindenhol,hogy laikus nem tudja mi ez,mire jó,de jutalom ellenében...És közben dörömbölt bennem:nem lesz meg,nem lesz meg,itt járkálnak a cigányok mindenfelé,lomtalanítás lesz,szedegetik össze a használható dolgokat.De azért csak mentem.Útközbe eső kocsmákba,patikákba,használtruhaboltba is bekérdeztem-beszóltam.Mindenhol persze soroltam,hogy "hetven centi széles,négyméterhatvancentihosszúkábé,a megtaláló azt se fogja tudni,mi ez,de ha visszaadja kap jutalmat,itt és itt szóljon"
  Az egyik paika előtt egy Camping biciklire támaszkodó idősebb férfihoz is odamentem,mint szinte utolsó reményhez-pár méterre állt attól a helytől,ahol a férjem észlelte a motoron lobogó cafatos szatyrot.És mit mondott?Hogy de,itt áll régóta,mert várta(várja?)a rendelést.De,igen,látta,hogy valahonnan leesett valami kék anyag,valami csomag,a kereszteződésben,de hát ugye jöttek-mentek az autók,és az egyik aljára felakadt ez a dolog és húzni kezdte maga után,mint a rongyot,a vezető valószínűleg észre se vehette-pedig a túloldalon ült a padon 2 cigány,azok is épp elindultak volna megnézni,mi az(itt beszúrom,nem bántásbó vagy rossz szándékból írom így.Magával a néppel semmi bajom,és amenyire ÉN hallom,errefelé sokan nem is szeretik,ha romázzák őket-több szervezetük C-vel és nem R-rel kezdődik,tehát amit írok,az nem "cigányozás" ha bantu négerekről írnék,azt se bántásból tenném,hogy kiírom egy népcsoport nevét-de mondjuk bantu négerek nem élnek erre ha jól tudom)de a kocsi csak vitte-vitte.  Nem,nem látta azt már a bácsi,hogy lefordult-e valamerre a következő kereszteződésnél.Na ezen a ponton nyílt színem elkeztdem zokogni...nem kicsit.Ha az ember lányának alig van pénze és vesz egy ilyesmit részletre,mert szükség van rá,akkor ugye nem jó ómen elhagyni.Épp abban bíztam,hogy valaki megtalálta és akkor lehet menni a rádióba hirdetni(égő fejjel) meg a CKÖ munkatársainak is elmondani-megmutatni,hátha valahol hallanak róla,hogy valaki talált egy egész szép,de semmire se jó keskeny és hosszú anyagdarabot és nem tudja,mit kezdjen vele.
  Na és rögtön vizionáltam,hogy ugye autó húzza:kopik,horzsolódik,lyukad,rongyolódik.Az alvár forró alkatrészéhez érve megéghet-azon mosás nem segít már-olajfoltos lehet gondolom...stb.Ki tudja,milyen állapotban lesz meg-ha meglesz egyáltalán.Innentől a jutalom ígérgetése is talán kár.Lehet hogy használhatatlan is lesz.

 Na és mi van,ha elment Bajáig,vagy városon kívül fújja a szél valahol.
  Tehát ezen a ponton kellően kikészülve megköszöntem a segítséget,és GO,ki a városból.Útközben láttam "kültéri munkásokat",akik egy háztömb előtt dolgoztak-nem,ők nem láttak semmit,de hát lehet hogy épp bementek,meg nem is mindig látnak az útra(naná,hiszen dolgoznak)még egy szembe jövő kisgyermekes anyukát is megkérdeztem.Aztán kiértem egy vendéglőig a város szélén,ahol ismerősök az üzemeltetők-gondoltam iszok hitelbe valami gyümölcslevet,mert kitikkadtam.És persze ott is előadtam a sztorit.A kendő kezdeti keresésével együtt már kb.2-2 és fél óra telt el.
  Már csak az volt hátra,hogy lógó orral feladom a kereső hirdetést.A másik oldalon mentem.Az út mindkét oldalán van bicikliút,a másik jobb,de nem volt kedvem átmenni-majd a lámpáknál.És akkor hopp,láttam valami kéket párszáz méter után.Egy árokszélen,bejárónál,közvetlenül egy autó mögött,ami vagy indult és picit hátragurult,vagy tolatni is akart épp.Halálmegvető bátorsággal mögé gurultam,hogy ne tudjon hátrébb jönni(mindig hajtok,mint egy kamikaze és ezúttal meg nem fordult a fejemben,mi van ha nem áll meg) és fel is tettem a kezem,nehogy hátra jöjjön-vagy látta vagy nem persze,akkor úgy tűnt,hogy a tolatást hagyta abba.Én meg rögtön,ott az út szélén kezdtem átnézni:lyuk nem volt rajta.Szálkihúzódás,szakadás,különböző színű hosszú csíkokban foltok,rengeteg por.   Igen,szálszakadás is,kettő;egy helyen ökölnyi darabon olyan vastag sár,hogy nem látszott,milyen sérülés van alatta.És persze pici száradt fűszáldarabkák.Volt,ami épp úgy nézett ki,mint egy kis égetés nagy helyen-amitől az anyag nem megy tönkre,de barna maradna.(Itt azért örömömben akartam sírni,hogy végül ennyivel megúsztam;csak valamiért csöngött a telefon,így megakadtak az örömkönnyek.Mire felvettem volna lerakták-azóta se tudom ki volt,mert 2x hívtam még a számot de nem volt kapcsolható)
  Na visszamentem ismerősékhez,mivel előtte úgyis annyit kínálgattak kávéval,kértem egy cappuccinót.(Ja,az kimaradt,hogy a kendő megtalálása előtt már szaladnom is kellett,mert elkapott a hasmenés,amit az idegességtől produkált a szervezetem)
Aztán hazamentem,de ahová beszóltam odafelé,oda beszóltam megint,hogymeglett úgy-ahogy,köszönöm hogy segítettek volna a megtalálót útbaigazítani.
Itthon leszedegettem a füveket stb,betettem egy paplanhuzatba egy másikkal és betettem a gépbe.Majd mentem a dolgomra.Most este kiteregettem és altatás után átvasaltam mindkét felét,nem bírtam tovább-vasalás közben látni az apróbb hibákat.
 Egyik nagy kihúzódásos szálszakadás most nem tűnt fel,de találtam 2 kersztszálszakadást:egyik mondjuk a szegés mellett közvetlenül a peremnél,a másik fonákjáról látszik csak.Van még pár apróbb kihúzás,és foltokban-sávokban látszik,hogy a minta meg lett húzva-hogy is írjam:jobban kidomborodik egységesen-ez lehet hoyg használat közben alakul majd.
 Persze ezek után nem merül fel komolyan,hogy csak kipróbáltam és ha nem jön be továbbadom és kipróbáltam postaköltségért-ez volt a terv,volt is aki utánam szerette volna ezt a kendőt,de ez az értékromlás után nem igyekszem eladni.Amúgy a másik hasonló kendőmet is ilyesmi áron vettem,csak sok szálkihúzódással-és ez meg hibátlan volt tudtommal,csak 2x kötöttem eddig,még kérdés volt,mekkorát enged használat közben.
 Mert továbbra is úgy tűnik,rövidke lesz.Legalábbis kényelmes 6-osnak.

Na de ezek után milyen érdekes,hogy amúgy sérülékeny az Indio...
 

Szólj hozzá!

Címkék: kendő elveszett baj hordozó

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr391906248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása