HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

A kényszermunkás szakvéleménye

2010.03.17. 15:33 Krilla

Tegnap nem tudtunk bemenni a 24 lakásos lépcsőházba.Eluntam a csengetgetést,kinn jobbra a bejárat mellett van egy vasláda tetővel,de tök zárt.Beletettem a szórólapokat állítva és nyitva hagytam a tetejét,hogy lássák(szél úrfi vagy kifújta később,vagy nem:elég mély szerintem)
Gyerek kérdezi a hátamról:
-Belerakod kukába,ana?Belerakod kukába újságot?
-Nem kukába,tartóba az a tartója.
Elindulunk:
-Újisten,ana nem csuktad le kukának tetejét?Te bolond vagy anya?:D:DNem csuktad le tetejét!Bolond vagy bissztos...:D:D:D
És ahogy röhögtem még egyszer megkérdezte...Meg a következő háznál is,hogy "nem engednek be oda teszed,bolond vagy?"
Jött szembe az ismerős postás srác,neki is mondtam(gyerek hűen ismételt vigyorogva:D)neki is tetszett nagyon.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr671847231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása