HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Miből van a köles?

2010.03.09. 14:33 Krilla

Minden keservem ellenére most nagyon jót röhögtem.Tejbekölest főztem reggel és izé...kicsit ropogós maradt.Azért én frankón megettem,nem volt kemény határozottan,csak olyan roppanós.
Férjem kimegy az előbb a konyhába,majd bekérdez:
-Te,mi a fene ez itt,cirok?
-Miiii?Hol?
-Hát itt,amit főztél,mi az,cirok?
Akkorát röhögtem...

Egyszer volt már ilyen"mit főztél te,cirokmagot,beszarok már hogy mi mindent meg kell enni az embernek".Most erről jutott eszembe.Azon is sokat vigadtam.
Most épp az a helyzet,hogy tudnék mit írni,pl.a tegnapi friss betonba biciklivel,hátigyerekkel beleszállós kalandom,amin fél délután röhögtem.
Persze a helyszínen nagyon égett a pofám,pláne hogy a 2 srác még ott volt,de a szerszámaik már nem,tehát lehet hogy az mára kicsit megkötött:D.De akkor biztos rájavítottak,elég mély gödröket hoztam létre.
 

Szólj hozzá!

Címkék: beton főzés hordozás köles cirok

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr641823982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása