HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Hal,vagy nem hal?

2010.02.13. 23:27 Krilla

A kutya.
Sajnos úgy látszik,igen.
Tegnap néztem is vagy 80-90 közül lehetséges jelöltet a posztjára,és úgy látszott,ma jobban lesz(Murphy törvénye szerint is ettől jobban kellene lennie),de most megint mély apátiában van.Este fél tíz felé próbáltam szőlőcukros-probiotikumos kamillateát fecskendőzni a szájába,de nem hagyta.Pedig délután már egész jól ment a dolog.
 Febr.9-én amit adtam neki enni,annak nagy része még megvan.A szaftosát megette,a rizs maradt-nem romlik ebben a fagyban,de sajnos nem is fogy.Nem is érdekelt eszi-e,biztos voltam benne,hogy befalta,az az edénye nincs szem előtt.Elöl meg a kutyatápot falja.Aztán 2 napig remegett,meg olyan széles-borzas feje lett.És basszus,nem a feje lett nagy,hanem eltűnt a bundából a kutya.Csak nem tűnt föl eleinte.Szokott ő néha fogyni.
Így is maradt benne 35 és fél kiló
Tegnap jó pénzért volt állatorvosnál,volt ultrahang,4 injekció:erősítő,2 antibiotikum,és valami kullancscsípésre is,még a tízezresből is egy keveset visszaadtak(nagyon keveset).Nem baj,majd mikor nem jut nagyon kajára,nézegetjük a kutyát,csak gyógyuljon meg.
 Hétfőn lenne még UH min.4500-ért,aztán vagy jó,vagy műtét.(hogyne,hogyne.Ha futná.De ha futná se lenne rá bármi gari,hogy a műtétet túléli)
Igazából én arra számítottam,hogy elaltatva jön haza szegény,ismerve anyagi helyzetünket.
  Ma már nem ment a hasa,bár még párszor hányt.Tegnapelőtt még megevett egy nyers tojást(abban nagy szakértő:D:D-nyáron volt,hogy kinn voltak a tyúkok,meg a kutya is.A tyúk tojni készült,Roxi röptében elcsórta a tojást,arrább vitte,óvatosan feltörte és befalta)amúgy csak vizet ivott,havat evett.Tegnapelőtt már nem remegett.Csak egyre bizonytalanabul ment.
  Ma reggel a kisfiam úgy kelt fel,hogy az első fél órában közölte,a nagyszoba ablakában állva:"Joxi meggyógyult,fájdalomcsillapító.Kapott csillapítót doktojnénitől."
Ma még megnéztük,hogy alszik,megsimogattuk.Mindjárt megint megnézem.
  Pusztult már el pár állatom,volt,amit megmérgeztek,volt,ami elegánsan eltűnt ellés előtt télen-és tavasszal került elő egy szénakazal alól.Legjobban az a mérgezett macska készített ki,amelyik észleléstől 24 órán belül elpusztult,és iszonyú méregszagot árasztott végig.Az volt a pláne,hogy az állatorvos nem jött,csak másnap(addigra kimúlt szegény,lehet mindenképp az lett volna a sorsa)és én sem maradhattam otthon.

Így,hogy látom,valahogy nem fáj annyira.Szenved,biztos,de nem nyüszít,szűköl vagy ilyesmi,csak fekszik.Kicsit jobb lelkileg,mint egy vérben fetrengő,órákig sikítva vergődő elütött állat.
  Már csak fekszik.Délelőtt még el bírtam csalni a helyére a hóról,ahogy tegnap napközben is többször.Most ott van a kertben,betakartam.Megint megpróbálok adni neki valamit a fecskendővel.A kutyulék elfogyott(más nem nagyon lévén itthon fél Elevit,Prokid probiotikum és C vitamin volt benne,több részletben kapta folyamatosan)

Hátha...Tegnap este 9-kor is azt hittem,hogy reggelre nem lesz mit nézni rajta.Merev volt.És fél 11-kor még felállt,és bejött utánam.Felállt és bejött a helyére éjfélkor is,és 1-kor még ott volt,ahogy betakartam.
 

Szólj hozzá!

Címkék: beteg kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr871756075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása