HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Sütfőz,kávéz

2010.01.26. 00:28 Krilla

Az egy dolog,hogy a gyerek néha nagyon akar segíteni,de remek tűzhelye lett:).
Van a gyerekszobában egy varrógépállvány(pelenka és kupitároló)aminek lenyílik egy pár centi magas része(ezt is a pakolós-szétszedős hajlamával fedezte fel),ahol cérnataró tüskék vannak.Ez nem zavarja a játékban,fő,hogy lefelé nyílik,mint a sülőajtó.
Ki is találta nemrég,hogy ott a sütő,meg ott kell főzni.És 2 kis ajándékba kapott,de a falra fel nem tett gyerekképet(malacos és kutyás)kinevezett tepsinek,és abban főz nekem.Mikor ezt a játékot kitalálta,akkor több,mint fél órán át hordta nekem az "ételeket belőle",nem győztem "enni",majd apáját is megkínálta.
Na,gyerektűzhelyt tuti nem kell keríteni,sehonnan.

Reggelente meg néha együtt kávézunk.Én fél adag kávét nagy bögre tejbe,ő pedig Inkát,Macit,mikor mi van.(És néha pár kiskanállal az enyémből:o)
Hétvégén mikor itthon van a férjem,ő a kávémen,ugyanis egész gyorsan megszokta a gyermek,hogy kávét kérjen nekem.Először csak felket:anya,kávét!(ana tájét!)Majd morogtam,hogy itthon van apa,kérjen tőle.És kért.Nekem is.
Most már van,hogy hétvégén ahogy kikel az ágyból,rohan át mezítláb teli tüdőből kiabálva,hogy tájét,apatájééét!Kéjek tájét anának,Gegnn-nek!
Rendes gyerek ez:D.
 

Szólj hozzá!

Címkék: játék kávé főz

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr351702567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása