HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Pampan

2010.01.25. 00:35 Krilla

Megörökítem a jövőnek a mai nagy mondást,ami találós kérdésnek is megteszi:
mit csináltunk és mit szeretett volna a gyerek,mikor ezt közölte:
-Anya,kinyitani pampant!
Ebben az is érdekes,hogy kinyitani kell,nem fömejeeni.
Ugyanis az ágyban feküdtem betakarózva és emelgettem neki a paplant,hogy végigmászhasson alatta(megtaposva alaposan azt a jó édes anyját közben:D),mert azt nagyon élvezi,de akkor épp nem emeltem fel.Tehát "kinyitani pampant=emeld fel a paplant.:)

Ma délután nem ment az alvás,valahogy sikerült este 9 előtt bekókadnia(ritka esemény)mikor átvittem és visszaaltattam mélyebben,akkor tizenpár perc múlva sírva kelt,úgy a 3.kérdezés után állt össze,hogy mitől fél:kiborult a tej.(eebojút tej,nagyon...félek,ana)
Hogy mi volt ebben félelmetes nem tudom.Eldőlt ma a zacskós tej,sőt leesett,amit nem tettem be a hűtőbe és volt még benne fél liter,ami szerteszét folyt a konyhában.Ezt látta,azt is hogy feltakarítom,de hogy mi volt ebben félelmetes...?

Szólj hozzá!

Címkék: játék tej

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr231699551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása