HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

A Kármin szeme

2010.01.25. 00:48 Krilla

Ez a Kármin baba nagy kalandokat ad a családnak:).
Először volt a kérdés,hogy miből csináljam és hogyan.
Aztán beletört a tű a végén.De kész lett-igaz fej nélkül.A dedem a lila polár kezét puszilgatta.Ölelgette,hurcolászta kicsit.(megjegyzem,a gyerek olyan 12 kiló,a baba 4,26 volt)Nem volt baj,hogy nincs feje.
Aztán tegnap reggel mégis csináltam fejet neki(nem túl jó,vagy merevítés kell bele nyakszerűen,hogy ne hányódjon erőteljesen minden irányba,csak szelíden biccenjen)ugyanabból a lila polárból.Persze előbb a szomszédból kértem kölcsön tűt.
Merthogy az itthoniak elbújtak rég,a rövidáruboltban meg nem jutott eszembe hogy vegyek.
Tehát felvarrtam a fejet,húztam rá sapkát,és jött a gyerektől egyből a kritika:
-Nincsen szeme,nem lát Kájmin!Nincs szeme neki!
Míg feje nem volt,nem volt baj,hogy nem lát:D:D.De most rögtön feltűnő lett.
A szomszéd meg nem kapja vissza a tűjét mostanában,mert beletűztem a babába plusz cérnával,hogy hátha még egy soron körbevarrom a nyakát,de erre nem került sor,csak mentünk,a tű bennemaradt,s erre ötvenpár kiométerrel arrébb derült fény egy családi házban,ahol a fotelba tűztem(fehér fotel,fekete cérna,gondoltam elég feltűnő,hogy ott ne hagyjam)persze hazafelé ugrott be,mitől volt hiányérzetem:ott maradt a tű:D:D.

Ezzel a fejkérdéssel nem tudom,mi lesz.Ha így hagyom,kezelhetetlen(1 kiló tészta belefért,ezúttal csavart cső),van esélye,hogy hamar fog szakadni vagy a polár,vagy a body,amihez hozzávarrtam,ha könnyűra tömöm nem életszerű.Így most 5,30 körül van a baba.Kéne bele fél méter földkábel:D vagy egyéb megoldás is eszembe jutott,de mostanában nem esem neki,max.csak a fejtésnek.Addig nem nagyon pakoljuk.
 

Szólj hozzá!

Címkék: baba

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr611699566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása