HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Kajika,beszéd

2010.01.22. 01:51 Krilla

Van egy kalandosan szerzett(böcsülettel vettem,csak sokáig tartott,közbejött egy 10 napos kínai ünnep meg vámraktárban veszteglés és egyéb transzportációs dolgok-amúgy nem én intéztem,csak sima veő vagyok)hullahoppkarikám,az az új produkció,hogy a G.derékmagasságában tartom,ő meg körbe-körbe rohangál benne felettébb boldogan,ill.forog a tengelye körül és röhögve-sikítva kiabálja:kajika,kajika,vagy tajita,tajita.

Mellesleg a hajisnyát is tudja már,nem csak az ottit(zokni).Ellenben a ragzás még alakul,pl.levest még sosem főztem,csak leveset(vejeset).
Nem tudom,a nipi-napocska,cicimici után(valami volt még) mikor jön a himi-hami majd gonoszul az anya-banya...

Szólj hozzá!

Címkék: duma mozgás

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr61691849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása