HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Cicimici

2010.01.20. 01:30 Krilla

Volt némi számítógépromlás meg nem ráérés meg ilyesmik is-ó,sok értékes gondolat elszállt:D:D.
Ma a következő történt:
Van egy kézi pumpás(nem sok mindenre jó,inkább beindítónak,előszívónak,beforduló mellbimbót kiemelni)mellszívóm,amit múltkorjában kölcsön akartam adni,de végül nem volt rá szükség,és a hátizsákomban maradt.Ma este a gyerek leltározott benne(megjegyzem,bő 2 és fél éves,és üzemben legkésőbb olyan 6-8 hónapos korában ha látta utoljára,de szerintem inkább korábban)kivette a mellszívót.
Ránézett,és éneklő hangon közölte:cicimici,cicimici-és elkezdte felhúzni magán a ruhát hogy teszi a cicijére.Nem találta el,kicsit lejjebb rakta,de annyira édes volt,hogy felkaptam és behoztam gyorsan apájának,hogy neki is mutassa meg.

Na de mit is csodálkozok annyira,mikor múltkor olvastam,hogy úgy 4 éves korig emlékeznek a gyerekek a születésükre...?
 

Szólj hozzá!

Címkék: okos cici

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr141686533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása