HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Az új családtag

2010.01.15. 01:35 Krilla

Gőzerővel készül Kármin Gáspár fiamlányom.
Nem,nem.Hordozós baba lesz.
Most úgy éreztem meg kell csinálnom egy aránylag rendesebbet.
Újszülöttnek indult,de tisztán látni,nem biztos hogy végül megáll mondjuk 4 kilónál.Már most van vagy 3 és fél bőven,pedig feje még nincs.Azért hason alszik:D:D.A fiam lefektette és megölelgette.Nem tudom,mit(kit) képzelt a feje helyére:).
Segített öltöztetni is,és hagyta hogy varrjam a kéznek való zsákocskát.
Alapvetően egy rém lusta disznó vagyok,minél kevesebbet akartam varrni,de van egy olyan érzésem,hogy lesz egyszer egy másodpéldány is.Főleg ha kell netán a harisnya.
Babatörténelem:
-PapírGergő:simán összegöngyölt szórólapok,illetve rendes korrekt téglatestbe kötöttek.Tömören xar volt.Azért lehetett vele gyakorolni.
-Tésztás Tigris:mini overallba kötött 4-6 csg fél kilós szarvacska és nagykockatészta.Ja igen:plusz az Ordító Tigris,de mindig ki kellett szedni,mert a gyerek kedvenc játéka.
-Tésztás baba:szintén hasonló felépítés,tigris helyén babával-ez is megbukott a baba iránti irigységen.(Ma pl.a Kismama kendővel kötöttem párat,de hisztibe torkollott,sőt a Gergőt is bele kellett kötnöm.Mi több,délután csak kendőben volt hajlandó aludni séta közben,amit be is jelentett előre.Le fogom mérni már egyszer magunkat.Szerintem nemcsak ő nő,én is hízok...)
A 2 tésztás konstrukció alapvető hibája,hogy 3 kilóval is könnyűnek tűnik(mondjuk 12-13 kiló után evidens;))és hiányzik a lába.

KárminGáspárnál el is gondolkoztam,kell-e neki kéz.Most van.
Tegnap csináltam a testet pofonegyszerűen:ruhába töltöttem.Ha megszorulok,csak kibontom:van benne fehér rizs,barna rizs,szarvacska tészta.A babról lemondok dalolva,mióta azok az édes kis orrmányos bogarak kipusztultak.Rusnya lenne,ha benn zsezsegnének a babában,aztán meg szitává rágnák a ruháját,hogy továbbálljanak.(Na mi legyen a fejében,szavaztok?)
A fejet is hirtelen akarom megoldani:valami valamibe csomagolva,2 réteg nagy kocka anyagba,amit szépen alul összehúzva levarrogatnék és hozzávarrnám a bodyhoz.
Aztán egyszer csinálok egy rendeset.
Na de egyrészt nem hiányzik(nekem)annyira a fejecske,másrészt nincs hozzá anyagom.
A lába is azért van 2 harisnyában+rugi-simán betöltve,mert egyik fajta lufi se felelt meg.Még szóba jött a gumióvszer,mert a női harisnya is batár méret,de még a nullás babaharisnya is túlnyúlik.
Nade elképzeltem,hogy boltoskisasszonyok kíváncsi pillantásának kereszttüzében keresgélem a legolcsóbb kotont,de sok kell(csókolom,régen volt a hatforintos Botond koton,azt lehet még kapni?)-és ha ajánlgatják valamely híresebb márkát én szendén közlöm:elég lesz a legolcsóbb,babát akarok csinálni...
De igazából nincs gusztusom kotonba töltögetni a cuccot.Igaz,ha egyszer suzétszedem,nem mi esszük meg,hanem a tyúkok,vagy megfőzöm kutyának-macskának.
Szóval baba pihenget,meglátjuk lesz-e feje.Valszeg lesz legalább alkalmi,mert tervben van hogy ismerősöm tanítom kötni(bár neki kisebb baba kéne,ez lassan 74-es lesz)és neki jó lenne fejesen.
Amúgy persze eltörtem a tűt(én ilyen vékonyat még nem láttam,és ahogy el akartam tépni a cérnát-megint a lustaság,2 helyiséggel odébb volt az olló-elpattant.
Szerencsére találtam egy keresztszemes tűt(betyár tompa)de szerencsére polárt varrtam  meg a bodyt és azért átvitte.
Szóval ha kell a dednek családi,illetve ragadványnév,vígan lehet Tűtörő Kármin Gáspár.
Ja igen,a név:Bennem ez a 2 is felmerült anno,a Kármin a már a fiúság okán is elvetődött.
A ruházata is vegyes:lány harisnyák,fiúbodyk,pirossal díszített rugi és fiús naci+pulcsi.Az overall nem kell,nagyon csúszik.
Persze profibb lenne beledolgozott földkábellel-a végén majd még bordái is lennének,nálam sose tudni...-mert nem térdben hajlik a lába:D.
Amúgy határozottam csini.

 

Szólj hozzá!

Címkék: baba hordozó

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr931673596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása