HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Az igazi mindenevő

2010.01.09. 00:28 Krilla

Ma érdekes élményben volt részem(mire jó a mosható pelenka).
Ahogy öblítettem a kakkantyút,valami nagyon sötétzöld volt benne.Miiii?!!!
Hmm,lufi.Vajon honnan?Ilyen sötétzöld nem is volt felfújva mostanában.Este ért az igazi meglepetés,mert nem dobtam ki:nem egy szétdurrant lufi darabja volt,hanem egy komplett icipici lufi,olyat nem is látam még.Kb.3 cm hosszú,5 mm széles lehet.De valahogy csak idekerült.
És szinte mindig a gyerek nyomában vagyok,de ezt tényleg még sose láttam.Kezdek félni...

A másik rejtély:görbe szögek damillal.Nagyon remélem,ezek nem a pocakban fognak kikötni.
Ezeket se láttam még sosem,nem tudom,honnan kerülnek elő.
Volt egy kicsi fényes,szinte U alakba görbített szög,olyan 20 centis vékony damillal átkötve.Úgy fedeztem fel,hogy valamit bekapott az elektromos partvis(hülye elnevezése egy hasznos szerszámnak-hagyományos tilitoli szőnyegseprű is megtette volna,de azt nem láttam régóta)és kattogott benne.Nos,a valami a fent említett ismeretlen rendeltetésű tárgy volt.Kivettem,félretettem,biztos apáé-ő nem vállalta,de megint a szőnyegre került(szélvész üzemmódú turbófokozatú gyerekem mellett semmi sem lehetetlen).Kidobtam a szemetesbe,másnap megint megtaláltam.Megint kidobtam,másnap megint megtaláltam.Megint kidobtam,kivittük a kukát.Ma lehajolok valamiért az ágy mellé,hát ott egy ugyanilyen damil,csak rozsdás szöggel.
1;Ezek honnan a francból jönnek elő???
2;Lehet hogy valójában már többet kidobtam?AZt hittem,mittudomén mellé dobtam,legközelebb meg a gyerek szedte ki(ez meg is eshetett,mert ma valami hajgubancot szerzett a kukáskocsijába szemétnek:D)de nagyobb rozsdás szöget csak nem tud csinálni...

Hogy még kicsit írjak a mindenevőségről,ma annyira elragadtattam magam,hogy káposztás palacsintát csináltam(persze pajintát csinált a Gergő is.Nem tetszett neki ugyan hogy tojást nm kapott,de lisztet a vízzel kevergette vígan a fényes tálban habverővel és fakanállal:D.
Szóval volt egy kiseb fej kposztám kisebbik fele-semmire se lett volna elég.Ezt késsel többé-kevésbé kockásra aprítottam,nagyon kevés sóval pároltam egy darabig:nem volt még puha teljesen,de színe már volt)aztán összekevertem olyan 3-4 dl tejföllel,csomó cukorral,majd vállat vontam és nem borsoztam meg-mégiscsak palacsintába megy.
A pajintákat kettesével csavartam,és pluszban még agyonkentem cukros tejföllel és minden mindegy,majdcsak lesz valami-betettem a sütőbe.Lett valami. Agyerek nem győzte enni.Én szintén.Apának nem ízlett annyira a bors hiánya miatt,de semmi gond:több maradt nekünk:).
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr61658142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása