HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Esünk-kelünk

2010.01.05. 00:56 Krilla

Ááá,tegnap nem jutottam idáig,már kopnak az emlékek.Először is dedecske felült a neki éppen jó magasságú kukásautóra,amit karácsonyra kapott és én csak egy irtózat nagy koppanás+ordítást hallottam:hátrazúgott,de úgy ám,hogy az ajtófélfa éleibe vágta a fejét,és volt olyan messze,hogy nagyot csapjon.Bal oldal.Jó nagy dudor.

Aztán volt még 2 hasonló esemény,és hihetetlen,de nem jut már eszembe,mi.Tökre bejött a "3 a magyaré".Plusz a körömtörés.Lassan elkezdek gondolkozni rajta,ez talán nem természetes.Mindig vágom a körmöcskéket amennyire lehet,mégis folyton törnek,néha lemezesen is.

Végezetül a környezettudatosság jegyében le akartam szedni az Avonos 4 decis samponom dobozának kupakját,hogy jól kimossam.(vigyük a szelektívbe jelszóval)
Na,akinek már csont nélkül sikerült,írja meg a technikát.Nekem ugyanis 1 réteg bőrt nagyobb,egyet kis darabon lekapott az ujjamról a kupak a hadművelet közben.Gyerek jót röhögött,tetszett neki,hogy kicsit vérzik.Én meg elhasználom a másik sampont is és többet nem veszek ebben a csomagolásban.Utálom késsel nyiszálni a cuccokat,hogy kimoshassam.

Ma a zuhanyfej esett a lábára.Ilyen ortopéd-nagy,mindig leesik,ő meg fel akarta rakni.

Szólj hozzá!

Címkék: baleset szelektív

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr801647222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása