HTML

Káosz a köbön és családi csalafintaságok

Családunk meséi és rémmeséi,gyermekem viselt dolgai (főleg)és a többieké is.Majd próbálok finoman fogalmazni,trallala-szép-az-élet-dolgokat hozni többségében...

Friss topikok

Linkblog

Új év,új (nagy) has

2010.01.03. 01:06 Krilla

Na úgy néz ki,bélpoklos maradt a família.
Apa azért kicsit kivétel,ő ritkán eszik,de akkor rendesen,a kutya egy bélgép,a macskát ritkán látjuk,követhetetlen mennyit fal,a kinn káráló 3 maradék tyúk meg szintén lutri,mert annyi táp fogy,hogy csak nézek,de a dögedék verebek is pusztítják,mert valami fúrmányos módon mindig bemennek a mocskok.Meg az a kisegér,aminek a farkincáját látom néha elsuhanni.
De a maradék 2 tag...
Kezdve a gyereken,aki látványosat tud produkálni:2 és fél évével cicizik,mellé csipeget-újabban eszik is rendesen-és minderre remekül rá tud inni.Ma pl.délelőtt ivott egy bögre tejeskávét,később fél bögre zabitalos kakaót.Késő délután meg 3 narancs kifacsart levét(3 kis pohár)és még kért volna.Hooogyispersze!Még mit nem!
Rábeszéltem,hogy engedjen ki a tárolóba,ne akarjon utánam jönni és akkor ihat almát is.
Alig győzte kivárni,hogy mossam-daraboljam,kicsumázzam őket.Nagyon szereti a gyümölcscentrifugát kapcsolgatni segítségképp,vagy beledobni 1-2 almadarabot.Ritkán vesszük elő,akkor viszont rengeteget"gyalul" 3-4 napig.Nem is a miénk,kölcsönbe van:).
Na szóval még másfél bögre almalevet ráeresztett.Ezután kisebb hülyéskedések következtek,enni már nem akart-és este mikor felállt a kádban,akkor is olyan arányú hasa volt,mint egy soványabb 5-6 hónapos terhesnek:D:D.

Apa eltalálta,hogy sok a zsömle,nem fogyott,csináljak túrós zsömlét.Vett túrót,de csak fél kilót,mert csak negyedes volt és drága,tegyek bele virslit is.
Hááát,a túrós zsömle(pardon:túrús zsömle,túrús zsömlye) az túrós zsömle,nem kellenek bele ilyen marhaságok,de felfoghatjuk új receptnek is.Jó sok virslit vágtam bele negyed körcikkekre,talán 6-ot a hosszú fajtából.Meg ugye túró,tejföl,só,2 nyers tojás.A zsemléket tejbe kell mártani alaposan és rögtön kinyomni belőle a felesleget úgy,hogy azért szét ne szakadjon.(Ja,kihagytam majdnem,mert nekem egyértelmű:a zsemlék belsejét ki is kell vájni kissé,s ez a kivájt,összemorzsolt zsemlebél megy a töltelékbe)
A tetejére még icipici szalonnakockákat is tettem,kicsit olajjal meglocsoltam-bár házi zsírral illett volna,de az nemigen van.Háááát,vagy 8 fél zsömlét befaltam eddig,ha nem 9-et.Szóval az én hasam is marad a régi.(naná,nem ettem mást,épp csak megkóstoltam a töltött dagadót.Leves és más egyebek elfelejtve)
Azt azért nem árt tudni,hogy már gyerekként kétpofára faltam a rendes túrós zsömlét,megesett,hogy 3 darabbal indultam ki a kapuhoz beszélgetni mamáéknál nyaralás idején,mert ugye fél elfogyott esetleg,míg odaértem,s ki akart folyton mászkálni...?
Azért majd dolgozom rajta-mármint a hasamon.Kezdetnek 5 perceket hullahoppozok,de ez egy külön történet.
 
Ui:a tegnapiból lemaradt egy érdekes elem,de nem javítom bele,elég hosszú így is:nem elég hogy a gyerek álmában vagy félálomban a hintaszékben kötött ki,de a nyakában volt a nyakláncom is,amit menet közben szedett össze és tett a nyakába.Akkor jutott eszembe hogy "jétényleg",mikor ma is a nyakába tette.Elég hosszú mondjuk,neki a ki micsodájánál lóg a medál,tehát könnyen nyakba akasztható,de akkor is:hogy hozta ezt így össze a sötétben?

Szólj hozzá!

Címkék: narancslé almalé túrószsömle bélpoklos

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr161640976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása